La Vallée de Soulcem és un bonic racó de L'Ariège,i avui aprofitant el dia lliure hi he anat a fer un tomb. Una petita vall molt tranquila on el séu paisatge cautiva.
Us en deixo una petita mostra per qui no la conegui.

Moderador: Airald
Es tot asfalt,la pista comensa on vaig fer la foto de "proïvició a la circulació" només cal tindre cura en l'època de l'any ja que queda colgat de neu a l'hivern i l'accés queda tancat la majoria de messos de l'any.Kike Esteban ha escrit:Gràcies Bernat. Boniques fotos i paisatges. Gràcies per compartir-ho. Puges per pistes o asfalt?
Salut.
Kike.
Hola Xavier! Si que fa temps, volia venir a la reunió de Viatgers Catalans, alguna mensual...però no ho he fet, i no tinc cap excusa barataXavier ha escrit:Merci per compartir aquestes fotografies tan xules.
A veure si ens deleites amb algun video d'aquells tan benparits que fas.
Cuida't Bernat, fa temps que no ens veiem.
Hi ha més dies que llonganisses, com serà que no ens trobem aviat. Ah, però lo del video no te'n escapes. Ja frisso pel veure'l.Bernat ha escrit: Hola Xavier! Si que fa temps, volia venir a la reunió de Viatgers Catalans, alguna mensual...però no ho he fet, i no tinc cap excusa barata![]()
Gràcies pel compliment de "algun video d'aquells tan ben parits que fas". A veure di acabo d'editar el de l'ultim viatge que vaig disfrutar molt i molt per terres Escosèses.
Prometo penjar-lo