Moderador: Airald
Cris, tranquil·la. Aquest any podràs anar amb màniga curta. No podré venir perquè segurament estaré per llocs més càlids. De totes maneres, qui t'ha de preocupar es que vingui la kinderCristina ha escrit:.
Bones!!!
............................
Pel que fa a la ruta: neu, glaç i vent que no falti![]()
![]()
![]()
La ruta que proposes està bé, el 2014 varem passar per l'estació d'esquí de Valdelinares... tot blanquetÉs el que té anar de ruta amb el Pasqual
Sergibuda ha escrit:No trobem lloc per dormir i en tenda no crec que hi anem.
dons ja som quatre i mira que en tenia ganas , en fi,potser l'any que ve ..... jo en tenda tampoc mi veig.......i anar a buscar un lloc per dormir a 30 km's i anar-hi de nit desde el lloc d etrobada no em fa gaire gracia la veritat,segur que hauria estat xuloAlbert ha escrit:Holaaaa,
Sergibuda ha escrit:No trobem lloc per dormir i en tenda no crec que hi anem.
Doncs jo estic com vosaltres.... Em volien portar de Hivernal i quan ja em tenen quasi convencut del tot, resulta que no troben lloc per dormir!!!
El mes segur es que no hi vagi doncs, no m'hi veig dormint en tenda, encara!!
![]()
![]()
Però tu no volies anar a no quin Hotel amb moltes estrelles??? També està ple???Kpeps ha escrit: dons ja som quatre i mira que en tenia ganas , en fi,potser l'any que ve .....
Kpeps ha escrit:per cert,aquesta ruta que tinc pensada en cas de anar-hi,la veieu viable als que heu anat altres anys i contan que son llocs freds ? o es millor anar tirant per nacionals![]()
![]()
https://www.google.es/maps/dir/44420+Ma ... 6e!1m0!3e0
si hi acavo anant ho tinfre en conte,el que em pasa es que com a l'Albert,em fa mandra agafar la moto per tornar a lloc de dormir i en aquell poble dubto que hi hagi un taxi a disposicio encara que no sigui gaire tardSteelman ha escrit:Hi ha poca diferencia de temps (10 minuts) i disfrutaràs molt més.
La ruta que has posat tu es nacional i "està bé"
Si fas aquesta altra..disfrutaràs molt més!
https://www.google.es/maps/dir/44420+Ma ... 6e!1m0!3e0