Cada estiu, quan anem en moto, ens trobem amb una dificultat que ens impedeixi fruir al 100% de les nostres rutes, la calor que "crema". Amb la finalitat d'aprofitar al màxim les suportables temperatures que tenim quan el sol ja se n'ha anat a dormir, ja fa anys vaig prendre'm al costum de fer, cada estiu, una sortida "nocturna".
Tenim la oportunitat de sopar a base de pic-nic, de restaurant o de xiringuito, tot està per decidir.
La meva proposta, ja experimentada en una ocasió, és la de fer una ruta per l'àrea del Montseny, la que us presento en el plànol que a continuació us mostro:

En Google Maps: https://goo.gl/maps/hxx393BWazG2
El detall de la ruta, per descomptat que tan sols és una idea que s'ha d'embastar seria:
Sortir de Les Quatre Carreteres, prop de Vic, per atansar-nos a El Brull, on m'ha sobtat lo bé que s'hi menja a un preu molt raonable. Un cop acabat, i ja negre nit, endinsar-nos al massís de Montseny per tan d'atacar l'ascens del Collformic i trencar vers les costes del Montseny fins a Santa Fé del Montseny. Fer la aturada del cigarret i arrencar un altre cop, fent via fins Sant Marçal, on es asseurem a la Taula dels Tres Bisbes per tastar un gotet de ratafia i una mica de coca. Si us ve de gust, per fer-ho baixar tot, farem una petita (molt petita caminada) fet via "amb llanternes" fins el brollador original de la font Bona, situada en mig d'una monumental i fantasmagòrica zona boscosa. Un cop hem eliminat la ratafia i hem cremat la coca i el sopar, continuarem seguint la ruta, la qual ens farà travessar Viladrau, Seva i concloure l'esdeveniment al mateix punt de sortida, des d'on cadascú farà via cap a casa.
* Aquesta proposta es això mateix "Una proposta", la qual podrà ser modificada de-cap-a-peus en base als suggeriments de tots aquells que vulguin ajudar-nos a fer-la encara millor
* Haig de mirar preus al restaurant del Brull, personalment vaig quedar força satisfet de l'experiència, el tracte, la qualitat i el preu. Tot i això, podem sopar de Pic-nic, si així ho preferiu
* Pel tema ratafia i coques, es tractaria de repartir-nos el subministrament dels productes.
* Accedir al brollador de La Font Bona no és ni cansat, ni lluny, ni costerut. Fa falta anar equipats amb lots, el que encara ho fa més atractiu.
* Queda clar que el ritme de conducció, atesa la nocturnitat, serà en plan "tanquil", la quals cosa converteix aquesta ruta en apte per qualsevol. Es tracta d'una ruta de poc més de 100 quilometres i que, si ens convé, podem allargar o escurçar en funció dels nostres interessos i ganes.

Aquí queda penjada la meva proposta, la qual perdria tota la seva gràcia amb la vostra absència. M'agradaria que despertés el vostre interès, ja que seria ideal per un grup d'entre sis i deu motos.
Jo tinc tot l'agost disponible.
Una abraçada,
Jordi "Prony"