Moderador: Airald
No he enganyat a ningú... Vaig demanar permís abans de pujar-hi, que no vull problemes!!!Trencaferro ha escrit:Ostres, a qui has enganyat perquè et deixi pujar a la moto????
Per cert, o molt m'equivoco, o això és el Pitch & Putt de Gualba! Amb el grapat de cops que hi he anat a jugar no crec que m'equivoqui pas! És dels camps més divertits que hi ha, i a sobre avans entre setmana t'hi entrava el dinar hi tot. Quina llàstima que ara em quedi tant lluny, perquè m'ho havia passat d'allò més bé aqui!
Doncs la veritat que al no poder'hi venir no m'havia mirat la ruta. He conegut el lloc pel pàrquing de sorra de darrera el Putt, i a la foto que esteu els tres, que al darrera es deixen veure els tres últims forats que queden ensotats al costat del riu i són molt divertits per la dificultat que tenen amb el arbres.Albert ha escrit:Holaaaa,
No he enganyat a ningú... Vaig demanar permís abans de pujar-hi, que no vull problemes!!!Trencaferro ha escrit:Ostres, a qui has enganyat perquè et deixi pujar a la moto????
Per cert, o molt m'equivoco, o això és el Pitch & Putt de Gualba! Amb el grapat de cops que hi he anat a jugar no crec que m'equivoqui pas! És dels camps més divertits que hi ha, i a sobre avans entre setmana t'hi entrava el dinar hi tot. Quina llàstima que ara em quedi tant lluny, perquè m'ho havia passat d'allò més bé aqui!
Era el Mosso que tallava el transit en aquella cruïlla, molt trempat per cert.
Efectivament es a Gualba, on anirem a dinar a la propera sortida d'aquest mes. No era gens difícil d'encertar!!!
![]()