Trobada i festa motard a Lleida.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
motoristes Terraferma
Presentats
Entrades: 35
Membre des de: dt. abr. 24, 2007 2:27 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Trobada i festa motard a Lleida.

Entrada Autor: motoristes Terraferma » dj. ago. 23, 2007 11:21 pm

Hola amics de MotoTurisme,

Es per mi un plaer comunicar-vos el següent (atents els de Lleida):
El dia 23 de setembre cel.lebrem el nostre neixement amb una trobada-sortida al matí i una festa a la tarde. El programa del dia serà el següent:

-09:30 Trobada al T-Music, situat al costat dels cinemes Lauren Lleida.
-10:00 Després del primer cafeto, sortida cap a l'interior de les Garrigues per rutejar per la Serra de la Llena i la Serra de Prades.
-11:00 o 11:30 Arribada a Vilanova de Prades per presenciar campionat de paisos catalans de Bike-Trial i Esmorzar-Dinar per 16 euros. (reserva previa de 10 e.)

I a la tarde...

-18:30 Festa al local T-Music amb regals i sorpreses pels assistents, sobretot pels que vinguin en moto. Presentació oficial de l'Associació de Motoristes Terraferma i explicació dels aventatjes i descomptes als associaciats.

No cal dir que esteu tots convidats i, de tot cor, em faria molta il.lusió que vingués una colla representativa dels que us bellugueu per aquí, donat que, en la meva modesta opinió, es el referent del que ha de ser la passió per les dues rodes i el respecte a la resta de mon.
Gracies pel vostre temps, us hi esperem, V'ssss

Toni, secretari d'AdMT
més info. www.admt.es

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. ago. 23, 2007 11:28 pm

Moltes gracis per l'invitacio.ho tindrem present.

Tambe estaria be que vinguessis algun cop amb nosaltres, aixi et coneixeriem ok?

V¡s
Ex ...moltes coses

motoristes Terraferma
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: motoristes Terraferma » dj. ago. 23, 2007 11:53 pm

Ja ho tinc pendent Steelman, però les sortides que puc fer van contades al milimetre. Aquí he vist molta gent que va amb la parella, en el meu cas va al reves, la parella odía la moto. Sort del petit de 5 anys que tinc... lo porto pel bon camí jajaja.
Però ara en serio, m'agradaria molt poder coincidir amb vosaltres però em resulta bastant complicat, i a sobre el tema de l'associació, buff... fenya per engegar-la. De totes maneres vaig observant les sortides que programeu i espero poder afegir-me a alguna, seria tot un plaer.
I per la invitació no m'has d'agrair res, al contrari, nosaltres us estariem agraits si us presenteu, seria tot un ple que vingues gent de tota Catalunya.
Una cordial salutació per tothom, V'sss

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. ago. 24, 2007 8:16 am

Moltes gràcies per la invitació! Com que sóm (almenys jo sí) una mica despistats, si ens ho recordessis quan faltin 15 dies, millor que millor, jejeje. ;) Jo, ara per ara, si podria anar-hi. Algú més de Mototurisme s'hi apuntaria?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm

Entrada Autor: JoanF » dv. ago. 24, 2007 12:04 pm

M'ho anoto a l'agenda. suposo que no hi haurà cap inconvenient.
Salutacions amics de la Terraferma.
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

motoristes Terraferma
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: motoristes Terraferma » ds. ago. 25, 2007 8:08 pm

Ok miquel, aixo esta fet, quan falti 15 o 10 dies ja us ho tornaré a recorda, cap molestia, mes aviat al contrari, agrait pel vostre interés.
A tu si que t'espero Joan F. eh... Ho tens molt a prop, jejeje.
Salutacions

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dj. ago. 30, 2007 10:18 am

Jo hi aniré juntament amb companys de la nostre associació. Espero poder trobar a algú d´ aquest foro per allà, i així ens coneixem. :D
dessitxo que aquesta festa que prepareu sigui un éxit, i que la gent i participi.
v.sss

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”