Qui s'anima a sortir el 15-16 settembre?
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Qui s'anima a sortir el 15-16 settembre?
Hola a tots/es!!!!!!!!!!!
A veure, qui s'apunta a fer una sortideta el 15 o el 16 de setembre?
El meu marit i jo, gairebé tots els dissabtes pujem a esmorzar a St. Hilari i llavors o baixem per l'eix cap a Sils, Sta. Coloma, Hostalric i cap a caseta o bé baixem pel cantó d'Olot, cap a Rupit i baixar per l'autovia.
És una ruta on trobes de tot: pujada ràpida fins a St. Hilari, baixada revirada pel cantó de Rupit i autovia on pots donar-li una mica més de canya (amb permís de l'autoritat, clar..........)
Bé doncs, espero notícies!!!!!!!!!
A veure, qui s'apunta a fer una sortideta el 15 o el 16 de setembre?
El meu marit i jo, gairebé tots els dissabtes pujem a esmorzar a St. Hilari i llavors o baixem per l'eix cap a Sils, Sta. Coloma, Hostalric i cap a caseta o bé baixem pel cantó d'Olot, cap a Rupit i baixar per l'autovia.
És una ruta on trobes de tot: pujada ràpida fins a St. Hilari, baixada revirada pel cantó de Rupit i autovia on pots donar-li una mica més de canya (amb permís de l'autoritat, clar..........)
Bé doncs, espero notícies!!!!!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo just hauré arribat d'Egipte... així que no crec que pugui venir. Però m'apunto al que sigui pel cap de setmana del 22-23, doncs m'estaré morint de ganes de fer uns quants quilòmetres sobre la moto!!! ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Xurrumeka
- Presentats
Egipte.........
Ostres, Egipte!!!!!!!!!!
Quina passada, hi vaig anar l'estiu del 2000 i espero tornar-hi!!!!!!!!
Una petita info sobre mi.........
l'any passat vaig fer un postgrau en Egiptologia i sé alguna coseta de jeroglífics i d'altres cosetessssssss :-)
Nosaltres el cap de setmana del 22-23 tenim canalla i si sortim haura de ser alguna cosa curteta, encara que la previsió és que comencin a venir amb nosaltres, ja tenen el seu casc i ara depenem que jo em vegi capacitada per portar un "paquet" doncs fa només dos mesets que tinc el carnet.......paciència...........
En fi doncs..........que et vagi bé per les terres sempre màgiques d'Egipte!!!!!!!!!!
Quina passada, hi vaig anar l'estiu del 2000 i espero tornar-hi!!!!!!!!
Una petita info sobre mi.........
l'any passat vaig fer un postgrau en Egiptologia i sé alguna coseta de jeroglífics i d'altres cosetessssssss :-)
Nosaltres el cap de setmana del 22-23 tenim canalla i si sortim haura de ser alguna cosa curteta, encara que la previsió és que comencin a venir amb nosaltres, ja tenen el seu casc i ara depenem que jo em vegi capacitada per portar un "paquet" doncs fa només dos mesets que tinc el carnet.......paciència...........
En fi doncs..........que et vagi bé per les terres sempre màgiques d'Egipte!!!!!!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Egipte.........
Moltes gràcies!!!! :DXurrumeka ha escrit:En fi doncs..........que et vagi bé per les terres sempre màgiques d'Egipte!!!!!!!!!!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Xurrumeka
- Presentats
sagallllllll
ei sagal!!!!!!!!!
a vore.........què vols dir amb això de que "ets la que em pensava...." jajajajajajaja
això és mala premsa!!!!!!!!!! :-)
o no........
vinga, salut!!!!!!!!!
a vore.........què vols dir amb això de que "ets la que em pensava...." jajajajajajaja
això és mala premsa!!!!!!!!!! :-)
o no........
vinga, salut!!!!!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm