Comentar així de entrada que Les Angles está només a 31 kms de Puigcerdá, i es una zona molt recomenable.
Varem anar per la N-152: Vic- Ribes de Fresser-Collada de Tosses-Puigcerdá
Arrivant a la Cerdanya, feia un día molt maco:

A veure si surt el planoll casolá de la primera part de la ruta:

Direcció a Sallagoouse-Mont Louis

La primera destinació va ser Llac des Bouillouses, amb una carretera preciosa, amb un bosc plé de reconets amb gespa, al costat del riu, ideal per fer un pic-nic

Al arrivar trovem el llac ( pantá ) i l'hotel Bon Hore, situat al final del camí.
A la zona també hi ha varis albergs amb habitacions i algín bar-restaurant.

Després varem anar cal Els Angles, al llac de Matemale, on teníen reservat un hotel a través de Booking.com Y EL TEMA DE L'HOTEL ES PER TENIR-LO EN COMPTE ( EN NEGATIU). Hotel Bel Angle
1-AL VEURE L'HOTEL ENS QUEDEM JA DE PASTA DE MONIATO, i vaig pensar inmediatament: CAGADA PASTORET!!! ( la foto li afavoreix moltíssim, inmerescudament). No es veu ni un ánima i la pinta, fatal...

2- Ens acostem , i ens trovem el següent: UN PAPER ENGANXAT A LA PORTA. No m'havía passat mai aixó:

La Carme i jo ens mirem: ( jo hi penso en la pel.licula Psicosis).
NO HI HAVÍA NINGÚ!!!!
Entrem i em vaig enrecordar ara de l'hotel del terror del tibidabo.
Feia olor a humit. Ja ens teníem que haver marxat en aquell moment, pero fent un sobresforç varem pujar a l'habitació...
El veure l'habitació, igual de cutre que tot el demés,vem decidir marxar-nos, deixant, es clar, una nota també a la porta. I no os penseu, que el preu era de 56 euros sense esmorzar!!!
Haig de dir que es una llástima perque l'hotel, i el poble está per damunt del llac i té unes molt bones vistes.
També es pot envoltar el llac per carretera, el poble com veieu, está més alt que el llac, i a l'hivern está tot nevat.
Podeu veure el poble ara, a l'altra banda del llac:

Després del fiasco de l'hotel, varem continuar cap al nord, direcció a Axat
Segon planol:

Aquesta carretera, estreta, amb molts forats tapats amb gravilla i humida, pasa per uns boscos molt macos, amb el riu al costat i grans parets de pedra. A lúltim tram es varem tenir que parar perque una autocaravana s'havía enganxat a una cornisa ( si os fixeu la autocaravana está dintre del carril, pero per dalt no passa).

Una vegada varem arrivar a Axat, varem tirar cap a casa vía Perpignan-Figueres, i invertir els diners estalviats a l'hotel de Freddy Krugger en d'altres sortides.
Una salutació,
Rafa.