CONTINÚA..
Varem anar cap al salt d'aigua que hi ha abans d'arribar a l'Artiga de Lin.
La carretera, es estreta, pel mig dels boscos, i acompanyada del riu i de torrents.
Varem arrivar a la zona on está UELHS DETH JOÉU
Aquest cami porta al lloc en concret ( varem arrivar sense moto, es clar)

Després varem arrivar a l'Artiga de Lin
El lloc on varem trovar més neu, al costat del refugi de l'Artiga de Lin
Següent parada: Bossost i el riu Garona
Ara, cap a San Joan de Torán, en un camí també preciós. ( a la dreta es veu la carretera)
I després de tot aixó, direu, i es que no menjen o qué???
Donç val, ho confessem, ens varem fotre una OLLA ARANESA, que estava espectacular, tant per lo BONÍSIMA QUE ESTAVA com per la quantitat, i aprofito per recomenar-vos el lloc: OSTAU DERA NHEU. Está en LES, sortint del poble a má esquerra direcció França.
9,50 per barba. RECOMENABLE NO DEMANAR RES MES, perque posen unes olles que acaves fins les orelles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A l'altre banda de la carretera está el riu, i un passeig ideal per després de la "TRIPADA".
El poble que es veu es LES
Després de estar tot el día voltant, es varem anar a l'hotel a descansar una mica.
El día següent varem sortir cap a Barna, peró ho varem fer per una altre ruta, que os recomano:
Sortir pel tunel de Vielha direcció sud, i després de Vilaller, agafar el desviament cap a la N-260 direcció Castejón de Sos.
Després s'arriva a l'alt d'Obarra i acompanyats del rio Isábena, es travesa el collado d'Obarra, Roda d'Isábena i Graus i MonzónLA RUTA ES PRECIOSA.
Alto d'obarra:
Varem agafar varies zones amb boire, pero després de Monzón, va ser massa, amb una visibilitat molt escasa, que ens ha arrivat fins a Lleida.
El castell de Monzón també estava emboirat

Desde Monzón i d'una tirada, cap a casa.
En l'apartat de restaurants, hotels,etc,,, he insertat els llocs gastranómics i hotelers d'aquesta sortida.
Una salutació a tots,
Rafa