Magnífic dia on hem coincidit un munt de gent, 20 motarres, enfilats sobre 13 motos....
Alguns era la primera vegada que venien i el seu primer contacte amb Mototuristerus, d’altres ja cares conegudes.
Jo, com que no se anar de buit amb la moto, he anat amb la meva fila, que a sobre de ser la seva primera vegada que anava en moto amb mi, més de 100km, ha fet de reportera, com si res.... (si és que quant un condueix fi!!!!!!)
La trobada a 2/4 de 10 a l’àrea de servei del Penedès, a Vilafranca..
Com que era tard, sense pensar-s’ho gaire, em anat a esmorzar.
Us podeu creure, que ni se per on hem passat!!!!!
Bé, el cas és que el lloc era de conya. Ple de motos, quads... es respirava un ambient motero total. A més, l’esmorzar, cullunut i molt be de preu.
L’hora de marxar, queda fer una foto de grup..... mentre, l’amic LEMANSOTARRES, fa una de les seves, i ens ensenya la moda d’aquest hivern en calçotets...
A partir d’aquí, fem una bonica ruta per carreteres revolades i en algun cas humides, però en general divertides i entretingudes....
De tant en tant, anem fent reagrupaments, tot i que també hem fet servir el sistema de vigilar les cruïlles
I més carretera...
En passar el poble Carme, alguns deixem el grup, ja que tenim que dinar a casa i ja son l’una del migdia.
Aquí ens acomiadem....
Finalment, donar la benvinguda als que venien per primera vegada.....
Marc

Rafa

i en Malboro (Dani i Raquel).... (que nou al foro, no és, però si que era la primera vegada que coincidíem)
Ah! Si.... i a la Xenia, que a estat la fotògrafa del reportatge....

:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss