PINGÜÍNOS 2008 (A Simancas)

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

PINGÜÍNOS 2008 (A Simancas)

Entrada Autor: Cristina » dj. oct. 11, 2007 5:48 pm

Hola!! Per seguir amb la onda de les concentres i si voleu fer una preparació termica abans d´anar a Elefanthrefen (o com es digui).

La propera edició de Pingüínos canvia d´ubicació, es farà a la localitat de Simancas (Valladolid) del 10 al 13 de gener 2008. Les últimes edicions s´ha celebrat a Boecillo però s´ha venut el terreny fer fer-hi un geriàtric. Per més info: http://www.nortecastilla.es/20070417/va ... 71333.html

Aqui us deixo l´enllaç de la pàgina oficial dels organitzadors:

http://www.ctv.es/USER/turismoto/principal.html

Aquest any vaig anar a la concentra de Tordesillas, Motauros. Però al 2008 cap a Simancas. Qui s´anima?
Ja dic jo que amb la fresca no surten arrugues.

Cristina

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. oct. 11, 2007 11:43 pm

Jo també era a Motauros aquest any, potser ens varem veure i tot. Jo era facil de reconeixer, no per mi sino per el meu acompanyant, un tiu de 2'05m d'alçada, si el vares veure jo era un d'els que l'acompanyava.
De moment no se si hi anire aquesta edició. Seguiré la tónica dels ultims anys i no ho decidiré fins el dia abans. Es que sempre dubto. Si o no...aquest es el meu dilema. Salut.
Salut i kilómetres

Cristina
Presentats

Entrada Autor: Cristina » dv. oct. 12, 2007 12:32 pm

Eii! Eram uns quants a Motauros i va estar força bé però m´agrada més l´ambient de Pingüínos. Potser si que debiem coincidir però no recordo cap torre amb dues cames, je, je. Veig que ets del Baix Empordà, jo vaig anar amb gent del Alt Empordà (Figueres, Castelló, Cadaques...)

Rubenmlll
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:26 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Rubenmlll » dl. oct. 15, 2007 9:20 pm

Hola companys. Aquest any m'agradaria anar a pingüinos, i es clar, el tema clau en aquesta concentració es el fred....

Aixi, vosaltres que sou mes experimentats, i heu fet viatges als Alps amb fred..... m'agradaria que opinesi-ho de la roba adecuada per anar-hi sense morir de fred pel cami...

Seria recomanable portar els punys calefactables???

He estat mirant també per la xarxa, i he trobat pantalons i jerseys calefactables, que segur que van de conya, pero clar, valen una pasta, sino seria tot massa bonic...

Que us portarieu vosaltres per no pelar-vos de fred durant el viatge, i durant l'estancia alli?

VVV'sss i gracies

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. oct. 15, 2007 9:22 pm

Amb els pantalons i jaqueta de cordura i ben abrigat a sota no crec que tinguis cap problema.

El tema dels punys si que els posaria que sempre ajuden.

Un consell es que vagis al decathlon i t´agafis roba interior termica (camisetes,mitjons,sotaguants,...) i despres un bon polar, i la jaqueta de cordura amb el folre i a fer km's sota una agradable fresqueta ;)

Vs
Ex ...moltes coses

GUS
Presentats
Entrades: 32
Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:10 pm
Ubicació: Catalunya is not Spain

PINGUINOS

Entrada Autor: GUS » dl. oct. 15, 2007 10:09 pm

Per lameva experiencia havent anat a Pinguinos i 2 anys al Elefants,en Jordi te raó,al Decathlon tenen molta roba per motoristes i no ho saben.
Una bona opcio (per mi la millor) son unes bones manoples,i les millors son les de Tucano Urbano.Les vaig comprar a italia abans que les distribuissin aqui i son una passada.
Per cert Jordi,a veure si passes pel meu curro i ens veiem!!!

Steelman
Presentats
Contacta:

Re: PINGUINOS

Entrada Autor: Steelman » dl. oct. 15, 2007 10:13 pm

GUS ha escrit: Per cert Jordi,a veure si passes pel meu curro i ens veiem!!!
A veure si aquesta setmana tinc una estona.. ;)
Ex ...moltes coses

GUS
Presentats
Entrades: 32
Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:10 pm
Ubicació: Catalunya is not Spain

ok

Entrada Autor: GUS » dl. oct. 15, 2007 10:19 pm

Per cert,divendres anaves direccio falset per la tarda?
Vaig veure una burra com la teva pero no se si ere tu.

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. oct. 15, 2007 10:21 pm

no :( divendres no vaig tocar la moto :(
Vaig anar en cotxe a veure uns familiars que viuen en un mas, i en aquella zona hi ha molts gossos solts , i sempre q hi anem amb cotxe per que ens fa....respecte :(
Ex ...moltes coses

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. oct. 15, 2007 10:27 pm

A mi m'encantaria anar a Pinguinos. Tinc allotjament gratuit a Valladolid, jejeje. ;) Si la gent hi va, jo m'apunto! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. oct. 15, 2007 10:28 pm

miquelpericas ha escrit:A mi m'encantaria anar a Pinguinos. Tinc allotjament gratuit a Valladolid, jejeje. ;) Si la gent hi va, jo m'apunto! :D
QUanta gent hi cabem a casa la teva xicota???
Ha de coneixer l´antic propietari de la Fosca no?
Ex ...moltes coses

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. oct. 15, 2007 10:30 pm

Steelman ha escrit:Ha de coneixer l´antic propietari de la Fosca no?
Pots comptar-hi! :)
Album de fotos

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. oct. 15, 2007 10:59 pm

miquelpericas ha escrit:A mi m'encantaria anar a Pinguinos. Tinc allotjament gratuit a Valladolid, jejeje. ;) Si la gent hi va, jo m'apunto! :D

Miquel allà on dormis tu dormo jo :D .
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. oct. 15, 2007 11:03 pm

James_Bond ha escrit:Miquel allà on dormis tu dormo jo :D .
Caram! Tothom s'apunta?!?!?! Li haurè de dir a la sogra que prepari una habitació amb matalassos per encabir-vos a tots, jajajajaja!!! :D
Album de fotos

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. oct. 15, 2007 11:10 pm

miquelpericas ha escrit:
Caram! Tothom s'apunta?!?!?! Li haurè de dir a la sogra que prepari una habitació amb matalassos per encabir-vos a tots, jajajajaja!!! :D

No ho has llegit bé :evil:

Ningú a parlat d'un altra habitació :flor :flor :flor :flor :love :love :love :love :love :love :flor :flor :flor :flor :flor
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. oct. 15, 2007 11:12 pm

James_Bond ha escrit:
miquelpericas ha escrit:

No ho has llegit bé :evil:

Ningú a parlat d'un altra habitació :flor :flor :flor :flor :love :love :love :love :love :love :flor :flor :flor :flor :flor
Ramon, tu tampoc no ho has llegit be.
Ell no ha dit que no dormis amb nosaltres ;)

Per cert...Miquel, parlant seriosament. es pot o no?
:oops:
Ex ...moltes coses

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. oct. 15, 2007 11:22 pm

Caram, com la lieu en un tres i no res, no? :lol: :lol: :lol:
No crec que la sogra i el sogre em deixi dur moteros a casa seva... :wink: Però la idea d'anar a Pinguinos segueix en peu, no? :P
Album de fotos

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. oct. 15, 2007 11:25 pm

A mi em passa com a elefantes , la Natalia ..... :?
I a mi Pinguinos cada vegada m´interessa menys pero si anem una colla i trobem allotjament (de tenda no) economic, ens hauriem d´espavilar!!doncs ja la convençaria (suposo)
Ex ...moltes coses

Cristina
Presentats

Entrada Autor: Cristina » dl. oct. 15, 2007 11:47 pm

Ei Ruben! On jo passo més fred: a les mans. Com t´han dit amb la roba termica, un polar i la cordura es va bé, però a mi les mans s´em van quedar congelades: Pingüínos 2005, boira desde Montblanc fins a Soria, i portava les manoples. Jo et recomano els guants calefactables, els pots portar endollats o simplement com un altre gua, aquell any a Pingüínos ens els vam comprar 6 o 7 de la tota la colla que anavem. A la tornada amb la mateixa boira però sense fred a les mans. Però no sempra fa tant fred, aquest any els vaig portar estones conectats i d´altres no.
Pel que fa als punys calefactables amb temperatures molt baixes no tenen efecte sobre el 100% de la ma, només arriven a escalfar la part que et toca al puny, les puntes dels dits i la part de sobre de la ma no noten l´escalfor.

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Noticies: Pingüinos prepara su edición más ambiciosa

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. oct. 17, 2007 10:05 pm

Una de las citas más importantes del mundo de las dos ruedas en España es la concentración motorista invernal Pingüinos. La edición de 2008, que se celebrará del 10 al 13 de enero, tiene como objetivo el difícil reto de superar el número de asistentes que recibió este año (27.141). La meta: alcanzar los 30.000 participantes, algo la organización confía lograr gracias a las mejores instalaciones que ofrece la nueva ubicación del evento: Simancas.

Imatge

Según Mariano Parellada, presidente de Turismoto, club organizador de la reunión, la localidad vallisoletana de Simancas permitirá “contar con más comodidades respecto a anteriores ediciones, como duchas, servicios y agua caliente de forma permanente y un mejor acceso a la capital, que en esta ocasión tendrá mayor relevancia y repercusión”. El cambio de localidad que ha sufrido este evento (de Boecillo a Simancas), no debe suponer ningún problema a juicio del presidente del club. “Más bien todo lo contrario, siempre que hay un cambio supone una motivación para todos y una ilusión renovada”.

Parellada se refirió también al ambicioso objetivo de los 30.000 participantes. “Todos los años se prevé un incremento en el número de inscritos ya que el crecimiento no ha cesado ninguna edición”, explicó, “por lo que se calcula siempre un 15% más de participantes para que no haya problemas”. Por si acaso, no se deja nada para la improvisación. Y es que, la organización se ha encargado de distribuir 30.000 trípticos por media Europa informando de la nueva localización así como del programa previsto.

Desde la organización se está trabajando duro para que ese programa esté a la altura de los asistentes. Así, entre las actividades previstas destacan los conciertos musicales, el desfile de banderas y de antorchas en homenaje a los motoristas fallecidos este año, la falla conmemorativa, la fiesta de Nochevieja y Año Nuevo ‘pingüinero’, así como la ya habitual entrega de los pingüinos de oro, un galardón que el año pasado recibieron Jorge Lorenzo y Álvaro Bautista.

font: Repsolypf
Album de fotos

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”