Marroc - Agost 2007
Moderador: Airald
- L u L u
- Presentats
- Entrades: 40
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 12:18 am
- Ubicació: Barna i Lleida
Marroc - Agost 2007
Hola amics, en SisK1o i jo som nous per aquí, però em fet un viatge al Marroc aquest estiu amb la R.45 i ens fa molta il·lusió compartir-lo amb vosaltres.
Aquí teniu els enllaços.
http://marroc-2007.blogspot.com/
http://sigue-marroc-2007.blogspot.com/
Aquí teniu els enllaços.
http://marroc-2007.blogspot.com/
http://sigue-marroc-2007.blogspot.com/
M'agrada controlar la meva llibertat.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- L u L u
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- L u L u
- Presentats
NATALIA TENS QUE ANAR AL MARROC
De veritat es fantàstic, durant tots el preparatius, jo no n'estaba molt convensuda però et puc assegurar que es una passada i com més al sud , millor, de veritat, (no té rés a veure els moros que tenim aquí - i sense fer despresis- amb els que viuen allà) i el que veuran els teus ulls, et quedarà a la retina per sempre.
:!: :!:
Misión cumplida Steelman
De veritat es fantàstic, durant tots el preparatius, jo no n'estaba molt convensuda però et puc assegurar que es una passada i com més al sud , millor, de veritat, (no té rés a veure els moros que tenim aquí - i sense fer despresis- amb els que viuen allà) i el que veuran els teus ulls, et quedarà a la retina per sempre.
:!: :!:
Misión cumplida Steelman
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Molt bon reportatge sisK1 i LULU.
Tot i ser un destí que no em motiva i ara que es moda encara menys...la vostre crónica m'ha fet neixer un petit desig d'anar-hi, mira que n'he llegit de cróniques del Marroc, doncs fins aquesta vostre mai habia tingut la sensació d'haber-hi d'anar.
Gràcies per ampliar els meus horitzons motoristes.
Ostres tu !!! com m'estic tornant, ja tinc mobil, segurament aviat navegador i ara ja només en quedava ser el "raro" que no volia anar al Marroc, ni aixó últim en queda, al final resultarà que soc del més "normal", tota una vida creient-me especial i ara resulta que no.
No sé si donar-vos les gràcies o odiar-vos profundament.
Salut.
Hem llegit la vostra resposta a la sol·licitud. Estem meditan. :roll:
Tot i ser un destí que no em motiva i ara que es moda encara menys...la vostre crónica m'ha fet neixer un petit desig d'anar-hi, mira que n'he llegit de cróniques del Marroc, doncs fins aquesta vostre mai habia tingut la sensació d'haber-hi d'anar.
Gràcies per ampliar els meus horitzons motoristes.
Ostres tu !!! com m'estic tornant, ja tinc mobil, segurament aviat navegador i ara ja només en quedava ser el "raro" que no volia anar al Marroc, ni aixó últim en queda, al final resultarà que soc del més "normal", tota una vida creient-me especial i ara resulta que no.
No sé si donar-vos les gràcies o odiar-vos profundament.
Salut.
Hem llegit la vostra resposta a la sol·licitud. Estem meditan. :roll:
Salut i kilómetres
- L u L u
- Presentats
Siono1000, si t'he de dir la veritat, a mi tampoc m'encisava l'idea del Marroc, però veia en Sisko tan il·lusionat que al final vaig claudicar i la veritat a valgut la pena, tan es així que si podem, l'estiu que ve i tornem amb la R.45 i una Vespa 200. "ahí es na". Si et vols apuntar ........
Tenim unes 800 fotos, el dia que vulguis o millor dit que tinguem prou temps, fem un "pase". :D
Vigila amb les meditacions, a vegades fa falta molt d'aire. :?
Tenim unes 800 fotos, el dia que vulguis o millor dit que tinguem prou temps, fem un "pase". :D
Vigila amb les meditacions, a vegades fa falta molt d'aire. :?
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Guillem
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Molt interessant el viatge LuLu, quina enveja!!!
Doncs a mi tampoc en faria res anar a Marroc :P , nomes tinc un problema, la meva moto es de carretera i veient que hi ha molt cami "off road" no se si li seria gaire bo... però, podria montar rodes de tacs a la meva Fazer?
Salut!!!
P.D: Algú en podria deixar la seva GS? :lol: :lol: :lol:
Doncs a mi tampoc en faria res anar a Marroc :P , nomes tinc un problema, la meva moto es de carretera i veient que hi ha molt cami "off road" no se si li seria gaire bo... però, podria montar rodes de tacs a la meva Fazer?
Salut!!!
P.D: Algú en podria deixar la seva GS? :lol: :lol: :lol:
- L u L u
- Presentats
Tranquil Guillem, amb la teva moto tambè es pot anar al Marroc, de fet varem posar una neumàtics de semi taco a la R.45 i les uniques pedres que varem trepitjar, foren les que havian caigut de les parets el dia de la pluja.
La nostra ruta va està planejada sempre sobre asfalt "negre" si hi va haver algo marron varen ser pocs metres.
La nostra ruta va està planejada sempre sobre asfalt "negre" si hi va haver algo marron varen ser pocs metres.
- sisK1o
- Presentats
- Entrades: 118
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
- Ubicació: barcelona y lleida
Si et decideixes agafa un mapa, traça una ratlla de Marrakech capa baix i disfruta, em donaras les gracies :bow :bowsiono1000 ha escrit:Molt bon reportatge sisK1 i LULU.
Tot i ser un destí que no em motiva i ara que es moda encara menys...
No sé si donar-vos les gràcies o odiar-vos profundament.![]()
Salut.
- Siono1000
- Presentats
Un "ocellet" ens ha comentat que penseu tornar-hi amb una vespa 200...te data aquesta proposta ???sisK1o ha escrit:Si et decideixes agafa un mapa, traça una ratlla de Marrakech capa baix i disfruta, em donaras les gracies :bow :bowsiono1000 ha escrit:Molt bon reportatge sisK1 i LULU.
Tot i ser un destí que no em motiva i ara que es moda encara menys...
No sé si donar-vos les gràcies o odiar-vos profundament.![]()
Salut.
Fa temps que estic pensant en fer un viatge amb algun dels trastos que tinc. :roll:
Salut i kilómetres
- Guillem
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
D'acord, suposo que depèn de la ruta que et plantegis, per les fotos empensava que havieu fet mes "off road".L u L u ha escrit:Tranquil Guillem, amb la teva moto tambè es pot anar al Marroc, de fet varem posar una neumàtics de semi taco a la R.45 i les uniques pedres que varem trepitjar, foren les que havian caigut de les parets el dia de la pluja.
Ja sento els ocellets que diuen que si hi ha Vespa hi ha Fazer, :lol: !!!
Salut!!!
- Burgmuppet
- Presentats
- Entrades: 125
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:34 am
- Ubicació: Reus
- sisK1o
- Presentats
Les dates estan dins la primera quinzena de agost. :shock: 8)siono1000 ha escrit:
Un "ocellet" ens ha comentat que penseu tornar-hi amb una vespa 200...te data aquesta proposta ???
Fa temps que estic pensant en fer un viatge amb algun dels trastos que tinc. :roll:
Explica, explica lo dels trastos que tens :mestre :eyes :mestre
Guillem et tocaria anar a ritme de TRASTOS.Guillem ha escrit:
D'acord, suposo que depèn de la ruta que et plantegis, per les fotos empensava que havieu fet mes "off road".
Ja sento els ocellets que diuen que si hi ha Vespa hi ha Fazer, :lol: !!!
Salut!!!
UUUffff!!!!!! que guai!!!!! ole!!! Ole!!!!
Una BMW R45, una vespa 200, un trasto siono, una Fazer, una ........... :castell :castell
Es podria anar mirant, Yo y la LuLu estem en marxa
- Siono1000
- Presentats
Ho sento...
no recordava que l'ocellet també havia dit a l'Agost, es un mès que no puc sortir enlloc, la feina.
De trastos en tinc un assortit, tots en funcionament però no restaurats, a mi m'agraden aixis.
- Lambretta 150
-Vespa Primavera 75.
-Vespa T5 Sport 125.
- Cota 74.
-Yamaha DT80.
-Suzuki GSX750F.
-Derbi Jumbo 49.
i tres o quatre trossos de Variants que un dels meus fills prepara per curses de ciclomotors automatics tunejats. Tot xatarra, però totes han sigut meuas o dels meus fills i formen part de la meva vida. Les estimo a totes i els seus records. Si ara pogues recuperaría les que falten. Salut.
De trastos en tinc un assortit, tots en funcionament però no restaurats, a mi m'agraden aixis.
- Lambretta 150
-Vespa Primavera 75.
-Vespa T5 Sport 125.
- Cota 74.
-Yamaha DT80.
-Suzuki GSX750F.
-Derbi Jumbo 49.
i tres o quatre trossos de Variants que un dels meus fills prepara per curses de ciclomotors automatics tunejats. Tot xatarra, però totes han sigut meuas o dels meus fills i formen part de la meva vida. Les estimo a totes i els seus records. Si ara pogues recuperaría les que falten. Salut.
Salut i kilómetres
- sisK1o
- Presentats
Gracies per posa la teva llista de trastos, pensava que tans sols yo era el malalt.siono1000 ha escrit:Ho sento...no recordava que l'ocellet també havia dit a l'Agost, es un mès que no puc sortir enlloc, la feina.
![]()
- Lambretta 150
-Vespa Primavera 75.
-Vespa T5 Sport 125.
- Cota 74.
-Yamaha DT80.
-Suzuki GSX750F.
-Derbi Jumbo 49.
La meva llista:
TorroT 2 marches
Vespa 75
Guzzi 65 (guzzino)
Yamaha DT80
TorroT 4V (sembla una Derbi paleta)
Yamaha 500 model a determina????
Vespa 200
BMW R45
Peugeot Automatic
VelosoleX aqui e perdut el compte desde un chasis del primer model 1946
a un 3500 entre mig uns 10 ?? bueno e perdut el conte.
Derbi Variant ???
BMW k1
Hi ha malalties dificils de cura.
:D :D :D :D
sisK1o l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 07, 2007 4:55 pm, en total s’ha editat 2 vegades.