UNA ESCUDELLA AL MARESME

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

UNA ESCUDELLA AL MARESME

Entrada Autor: RafaCarme » dt. oct. 30, 2007 7:40 pm

AVUI NO ES QUE HAGI FET UNA RUTA EN MOTO, PERO PELS QUE TENEN LA VIRTUD DE TENIR UN ESTOMAC FLEXIBLE I AMB CAPACITAT, OS RECOMANO UNA VISITA AL RESTAURANT LA ROSALEDA, A PINEDA DE MAR ( A LA MATEIXA CARRETERA SORTINT DE PINEDA DIR. MALGRAT)

Et posen una sopera fins a dalt de un caldo potent de galets, i una safata de carn d'olla impresionant.

Recomanat no demanar res més perque es per posar-se les botes.

Aquí, les fotos:

Imatge

Imatge

Imatge

Després sempre podeu ajustar l'amoriguació de la moto.

Rafa

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. oct. 30, 2007 8:04 pm

Hi ha alguna ruta per fer per aquella zona ? Es que fa molt de temps que no hi vaig. :twisted: :twisted: :twisted:

I ja posats, fariam l'esforç d'anar a menjar escudella d'aquesta que fa tant bona pìnta :D :D :D :D

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

RafaCarme
Presentats

Entrada Autor: RafaCarme » dt. oct. 30, 2007 8:24 pm

James_Bond ha escrit:Hi ha alguna ruta per fer per aquella zona ? Es que fa molt de temps que no hi vaig. :twisted: :twisted: :twisted:

I ja posats, fariam l'esforç d'anar a menjar escudella d'aquesta que fa tant bona pìnta :D :D :D :D

Vssssssssss
007
Home, hi ha alguns coneixedors del Maresme pel foro, però així a bot aviat ( a bote pronto), se m'acudeixen algunes carreteres que travesen les montanyes del prelitoral desde l'interior cap al mar:

-La carretara desde Sant Celoni-Vallgorguina ( on está draggen jeans) fins Arenys de Munt-Arenys de Mar, i desde allá, per la carretera de la costa anar a parar a Pineda. Podríes fer un a paradeta a Sant Pol de Mar, per exemple, a pendre una mica el solete al passeig marítim.

Una altre rutilla podría ser:
Ctra de la Roca fins a Vilanova del Vallés-d'allá cap a la costa- fins a Alella ( comprar un vinet d'Alella) i Masnou.D'allá podríes parar a Vilassar de Mar, a la mateixa carretera está L'espinaler, famós pels seus aperitius ( compte amb el vermouth casero que es puja que no vegis), després carretera de la costa vía Mataró-Pineda de Mar.

També está el castell de Cabrera de Mar, però es una pista de terra i les touring ho tenim més xungo ( no ho he intentat).

Encara que desde Vic, tampoc estaría malament fer una per Coll Formic
( per anar fent gana),-Sant Celoni-Vallgorguina-Arenys de Mar i directe cap a La Escudella.

El tel del restaurant La Rosaleda es el 93 767 15 08

Rafa.

Serrallonga
Presentats
Entrades: 173
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Serrallonga » dt. oct. 30, 2007 9:39 pm

RafaCarme ha escrit:
James_Bond ha escrit:Hi ha alguna ruta per fer per aquella zona ? Es que fa molt de temps que no hi vaig. :twisted: :twisted: :twisted:

Vssssssssss
007
Home, hi ha alguns coneixedors del Maresme pel foro, però així a bot aviat ( a bote pronto), se m'acudeixen algunes carreteres que travesen les montanyes del prelitoral desde l'interior cap al mar:

-La carretara desde Sant Celoni-Vallgorguina ( on está draggen jeans) fins Arenys de Munt-Arenys de Mar, i desde allá, per la carretera de la costa anar a parar a Pineda. Podríes fer un a paradeta a Sant Pol de Mar, per exemple, a pendre una mica el solete al passeig marítim.

Rafa.
Un cop a Arenys de munt, et recomanaria agafar la carretera que passa per sant Cebrià de Vallalta perl'interior abans que baixar a la carretera. És una carretera amb curves que et porta fins a Sant Pol de Mar passant per sant cebrià i sant iscle de vallalta.

I si l'agafes direcció Llavaneres, arriba fins a Mataró passant per Torrentbó on hi ha els restaurant "els tres turons" on també es menja força bé i continua per Sant Vicenç de montalt i Llavaneres.
Aquesta carretera és la que els maresmencs coneixem com la carretera de Mata i on la majoria hem fet els nostres primers Kms. i hem aprés a fer curves amb la moto.

Salut.
BMW R 1200 GS

RafaCarme
Presentats

Entrada Autor: RafaCarme » dt. oct. 30, 2007 10:26 pm

Donç ho afegeixo ara mateix a la carpeta.

Gracies.

ANNA DE MANFER
Presentats
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 3:47 pm
Ubicació: Cerdanyola ***HD SOFTAIL DELUXE

Entrada Autor: ANNA DE MANFER » dc. oct. 31, 2007 10:24 am

Nosaltres de cami a Maçanet de Cabrenys, ens vem parar a esmortzar a La Rosaleda, i realment els entrepans que vem mengar, van ser fantastics :lol: :lol:
Salutacions

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. oct. 31, 2007 10:47 am

Aquesta escudelleta l'haig de tastar................................

Se m'acaba de fer la boca aigua, i ja estic ben esmorzadet

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
És que així no hi ha qui perdi la panxeta de quarenton que se m'ha fotut

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 31, 2007 11:05 am

alucinamaripili ha escrit:Aquesta escudelleta l'haig de tastar................................
Això estava pensant jo també...... :lol:

Sobretot un dia d'aquells que fa tant de fred..... :tremolant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. oct. 31, 2007 11:49 am

es que jo lo de la ruta ho he dit com ecusa per anar a menjar l'escudella :wink:

Prepareu una ruteta. Encara de que sigui de GT (gestions de treball) jo també mi apuntaria :D

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. nov. 03, 2007 6:23 pm

[quote="James_Bond"]es que jo lo de la ruta ho he dit com ecusa per anar a menjar l'escudella :wink:

Ja ho va dir no sé quí....
La moto és una excusa per a fer sortidetes i coneixer gent maca...

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”