Et posen una sopera fins a dalt de un caldo potent de galets, i una safata de carn d'olla impresionant.
Recomanat no demanar res més perque es per posar-se les botes.
Aquí, les fotos:

Després sempre podeu ajustar l'amoriguació de la moto.
Rafa
Moderador: Airald
Home, hi ha alguns coneixedors del Maresme pel foro, però així a bot aviat ( a bote pronto), se m'acudeixen algunes carreteres que travesen les montanyes del prelitoral desde l'interior cap al mar:James_Bond ha escrit:Hi ha alguna ruta per fer per aquella zona ? Es que fa molt de temps que no hi vaig. :twisted: :twisted: :twisted:
I ja posats, fariam l'esforç d'anar a menjar escudella d'aquesta que fa tant bona pìnta :D :D :D :D
Vssssssssss
007
Un cop a Arenys de munt, et recomanaria agafar la carretera que passa per sant Cebrià de Vallalta perl'interior abans que baixar a la carretera. És una carretera amb curves que et porta fins a Sant Pol de Mar passant per sant cebrià i sant iscle de vallalta.RafaCarme ha escrit:Home, hi ha alguns coneixedors del Maresme pel foro, però així a bot aviat ( a bote pronto), se m'acudeixen algunes carreteres que travesen les montanyes del prelitoral desde l'interior cap al mar:James_Bond ha escrit:Hi ha alguna ruta per fer per aquella zona ? Es que fa molt de temps que no hi vaig. :twisted: :twisted: :twisted:
I ja posats, fariam l'esforç d'anar a menjar escudella d'aquesta que fa tant bona pìnta :D :D :D :D
Vssssssssss
007
-La carretara desde Sant Celoni-Vallgorguina ( on está draggen jeans) fins Arenys de Munt-Arenys de Mar, i desde allá, per la carretera de la costa anar a parar a Pineda. Podríes fer un a paradeta a Sant Pol de Mar, per exemple, a pendre una mica el solete al passeig marítim.
Rafa.