10 Novembre sortida madrid
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
10 Novembre sortida madrid
Aquì escric per si algu està interessat o va aquest dia 10 a la manifestaciò de Madrid.
De passada s'aprofitaria el viatge per fer una stage. I anar combinant aires tot i que poden ser explossius.
Es buscaria un apartament o habitacions, per rodalies. I l'endema es podria fer una mini ruta per ahi abans d'agafar la directa de tornada.
De passada s'aprofitaria el viatge per fer una stage. I anar combinant aires tot i que poden ser explossius.
Es buscaria un apartament o habitacions, per rodalies. I l'endema es podria fer una mini ruta per ahi abans d'agafar la directa de tornada.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
No hi puc anar... però et recomano que ja que comentes de fer algo de ruta, miris de fer la zona de l'Alto Tajo direcció cap a la Serra d'Albarracin i tornada per Montalbán i Alcañiz... t'estalviaràs autovia amb molt mal asfalt i disfrutaras d'un munt de corbes...
Llàstima no poder-te acompanyar, però tinc classe!
Fins aviat!
No hi puc anar... però et recomano que ja que comentes de fer algo de ruta, miris de fer la zona de l'Alto Tajo direcció cap a la Serra d'Albarracin i tornada per Montalbán i Alcañiz... t'estalviaràs autovia amb molt mal asfalt i disfrutaras d'un munt de corbes...
Llàstima no poder-te acompanyar, però tinc classe!
Fins aviat!

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Ja hi farè un cop d'ull a aquesta ruta i la tinc pendent de fer moto, sempre ha estat per feina. Ara que per tornar de madrid..carles ha escrit:Bones!!!
No hi puc anar... però et recomano que ja que comentes de fer algo de ruta, miris de fer la zona de l'Alto Tajo direcció cap a la Serra d'Albarracin i tornada per Montalbán i Alcañiz... t'estalviaràs autovia amb molt mal asfalt i disfrutaras d'un munt de corbes...![]()
![]()
Llàstima no poder-te acompanyar, però tinc classe!![]()
![]()
Fins aviat!
Em semble que per aqui n'hi ha un que el seu nick te mig a veure amb Madrid, un perico, i ronda a mes sovint per allà, em sembla vaja.. :lol: :lol: això... Miquelperiques, ja sabia.. jo... :lol: :lol: :lol:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Suposo que ho diu per animar en Pericas.
Clar que si "toca" Valladolid ...... :!: :!:
Clar que si "toca" Valladolid ...... :!: :!:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Silvestre Tornassol
- Presentats
- Entrades: 129
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
- Ubicació: Barcelona
Sí, nois, el que diu en Carles és una molt bona idea! Nosaltres vam fer fa 15 dies la ruta Barcelona-Toledo per autovies i la veritat és que hi ha força trams amb l'asfalt en estat lamentable i en alguns moments, trams en obres amb reducció a un carril.... Un desastre tot i la bona suspensió de la nostra cruiser si portes uns creuers a velocitats lleugeres de 130-150.... Sort amb el viatge!
BMW R 1200 C Montauk