Motoboirada a LLeida 11/11/07
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Motoboirada a LLeida 11/11/07
Concentració "motoboirada" a Alcarràs (LLeida)...
Aquí hi ha el programa:
http://tokoto.blogspot.com/2007/10/iv-m ... carrs.html
Hem quedat amb la gent de LLeida a la benzinera de l'Avinguda de l'exèrcit a 2/4 de 9 del matí. Temps de fer un cafetet i presentacions varies. Per la gent que surt de Barna i rodalies quedarem a la benzinera del Bruc de la A-2 a 2/4 de 8 per sortir cap a LLeida i arribar a temps .
Salut
Jordi
Aquí hi ha el programa:
http://tokoto.blogspot.com/2007/10/iv-m ... carrs.html
Hem quedat amb la gent de LLeida a la benzinera de l'Avinguda de l'exèrcit a 2/4 de 9 del matí. Temps de fer un cafetet i presentacions varies. Per la gent que surt de Barna i rodalies quedarem a la benzinera del Bruc de la A-2 a 2/4 de 8 per sortir cap a LLeida i arribar a temps .
Salut
Jordi
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
- ToniHD
- Presentats
- Entrades: 105
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 4:44 pm
- Ubicació: Lleida
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Alucinamaripili
- Presentats
- DAVID973
- Presentats
- Entrades: 154
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
- Ubicació: Agramunt(Lleida)
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
- Alucinamaripili
- Presentats
- JoanF
- Presentats
Degut a cambis d'ùltima hora. Sembla que a l'hora que estareu a la benzinera 8.30 zulú jo també podré vindre a fer el cafetó. Així doncs espero saludar-vos allí.
David si sortiu a les 9h. de casa :shock: A quina hora penseu esmorzar??
:twisted: :twisted:
No t'equiboquis Alucinamaripili. La boira és la nostra aliada.
David si sortiu a les 9h. de casa :shock: A quina hora penseu esmorzar??
:twisted: :twisted:
No t'equiboquis Alucinamaripili. La boira és la nostra aliada.
- DAVID973
- Presentats
- Entrades: 154
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
- Ubicació: Agramunt(Lleida)
- Alucinamaripili
- Presentats
Ja ho veig, ja...que és la vostra aliada....
La sortida que varem fer pel pantà de Camarassa va ser tot el dia de solet genial; doncs quan ja encaravem la baixada de Tremp cap avall, va començar a pujar una boira que nosaltres no hi estem acostumats, i l'Alex, que es el noi que ens acompanyava anava com a plè dia.
Ben bé s'hi ha d'estar acostumat.
Salut i fins diumenge :form :form :form :form
:form :form :form :form
:form
:form :form :form
La sortida que varem fer pel pantà de Camarassa va ser tot el dia de solet genial; doncs quan ja encaravem la baixada de Tremp cap avall, va començar a pujar una boira que nosaltres no hi estem acostumats, i l'Alex, que es el noi que ens acompanyava anava com a plè dia.
Ben bé s'hi ha d'estar acostumat.
Salut i fins diumenge :form :form :form :form
:form :form :form :form
:form :form :form
- JoanF
- Presentats
Home jo crec que l'hora bona és arrivar-hi aviat simésno avans de les 9.30zulú. per poder esmorzar tranquilament.DAVID973 ha escrit:Hey compis!!!
Si no passe res estrany jo junt almb el josep973 i la colla de motards D'Agramunt tambe i anem espero veureus per alli :D
Nosaltres sortim d'Agramunt a les 9 del mati
- Alucinamaripili
- Presentats
- JoanF
- Presentats
- Alucinamaripili
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- ipsofacto
- Presentats
- Entrades: 133
- Membre des de: ds. set. 01, 2007 11:40 pm
- Ubicació: CANALS (al sur de Valencia) Sole y Marcos
- Alucinamaripili
- Presentats
Segur que en posarem, ara estava canviant les piles...
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 11, 2007 8:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- JoanF
- Presentats
Doncs be. Avui a Alcarràs s'ha celebrat la motoboirada, que ha quedat una mica desllüida per la falta de boira. je je je.La veritat és que ha fet un dia collonut, i hem pogut gaudir tots plegats d'una bona matinal de moto amb tots els company allí reunits.
A les 9am. ens hem trobat amb el Jordi i la Mª Josep (alucinamaripili) i al ToniHD i l'Esther a la cafeteria que hi ha a la sortida de Lleida. Caferet i tot segit cap a Alcarràs a esmorzar.

Encara que feia fred, feia un bon solet i hem entrat aviat en calor (be la Mª Josep no ho se si a hores d'ara encara li dura el fret).

La veritat és que feia molt de goig tantes motos juntes.

Com que teniam gana (i després de no fer massa cua, tot sigue dit) ens em apossentat en unes escales i allà ens hem cruspit l'entrepà de llonganissa (Butifarra pels de Barna) que estaba de muerte.

Ha estat llavors quant ens hem trobat amb en Jesús (Geroni) que el dropo ja feia estona que habia esmorzat.

Que us pensaveu que en Guillem i la Càrol no hi serien.... doncs allí estaben també amb uns altres companys.
També hi habia en Josep973 i en David973.
Ells han anat a fer la rutilla amb tota la tropa. En Alucinamaripili Geroni i un sevidor hem fet una ruta pel nostre conte. Mequinenza, Fraga, Zaidin, Binefar, Almacelles, Suchs, Gimenells i allí m'he separat d'ells perqué se'm feia tart. Ells an continuat cap Alcarràs per comprobar si els hi habia tocat quelcom al sorteig.

Doncs be.... això ha estat un petit resum d'una bona matinal motera.
No sabeu com m'alegra de pertanyer a aquesta colla de moteros. Mai m'hagués cregut que coneixeiria gent tan collonuda com vosaltres. Avui n'he conegut dos més. Gràcies Jordi i Mª José "sou collonuts".
Ens veiem per aquets mons de deu.
V'sssss
A les 9am. ens hem trobat amb el Jordi i la Mª Josep (alucinamaripili) i al ToniHD i l'Esther a la cafeteria que hi ha a la sortida de Lleida. Caferet i tot segit cap a Alcarràs a esmorzar.

Encara que feia fred, feia un bon solet i hem entrat aviat en calor (be la Mª Josep no ho se si a hores d'ara encara li dura el fret).

La veritat és que feia molt de goig tantes motos juntes.

Com que teniam gana (i després de no fer massa cua, tot sigue dit) ens em apossentat en unes escales i allà ens hem cruspit l'entrepà de llonganissa (Butifarra pels de Barna) que estaba de muerte.

Ha estat llavors quant ens hem trobat amb en Jesús (Geroni) que el dropo ja feia estona que habia esmorzat.

Que us pensaveu que en Guillem i la Càrol no hi serien.... doncs allí estaben també amb uns altres companys.
També hi habia en Josep973 i en David973.
Ells han anat a fer la rutilla amb tota la tropa. En Alucinamaripili Geroni i un sevidor hem fet una ruta pel nostre conte. Mequinenza, Fraga, Zaidin, Binefar, Almacelles, Suchs, Gimenells i allí m'he separat d'ells perqué se'm feia tart. Ells an continuat cap Alcarràs per comprobar si els hi habia tocat quelcom al sorteig.

Doncs be.... això ha estat un petit resum d'una bona matinal motera.
No sabeu com m'alegra de pertanyer a aquesta colla de moteros. Mai m'hagués cregut que coneixeiria gent tan collonuda com vosaltres. Avui n'he conegut dos més. Gràcies Jordi i Mª José "sou collonuts".
Ens veiem per aquets mons de deu.
V'sssss
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 12, 2007 6:18 pm, en total s’ha editat 2 vegades.