Hijpanitat, SCI proposta de buidatge a can Vendetta
Moderador: Airald
- Hijpanitat
- Presentats
- Entrades: 348
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm
Hijpanitat, SCI proposta de buidatge a can Vendetta
Adició actualitzada a 20-12-07 a les 20:21
Ampliació de proposta, els que vulguin, ens podem trobar pe el matí a anar a fer un volt per les comarques gironines, sembla que no farà gaire bon temps amb plujes intermitents.
Apuntats: Vendetta, Guillem, Carol, stromke Xavistrom, Sandral (en Vendetta encara no ho sap, com sempre)
Aprofitant les festes nadalenques, Hijpanitat, SCI, te previst muntar una trobada de cooperativistes i amics de l'empresa a can Vendetta (Fornells de la Selva).
Penseu que ara ve Nadal, matarem el gall.... i tenim compromisos tots, així que això ha de ser ràpid. Dit i Fet
Data definitiva: un cop vist la voluntat general del que vindran Hijpanitat SCI ha optat per el dissabte 22 FER UN SOPAR
Data: DISSABTE 22 sopar, restaurant El Racó d'en Pep a Sant Gregori,
adreça del restaurant
Hora: Entre les 19 i les 21 hores
Lloc: a can Vendetta (a Fornells, atenció no a Olot)
Participants: aquí posarem els inscrits segurs i l'hora d'arrivada:
Vendetta, ell no juga ...
Guillem, Carol, a l'hora que vulguin abans de les 12:01
Xavistrom, Sandra, a les 12:00
stromkel, a l'hora que vulgui
alucinamaripili, Mª Josep, a sopar? al mati?
James Bond, idem
Siono10 i Irene100, suposo a sopar a les 9:00
lujoisla i Carmen, a sopar a les 9:00
Jeppy i Rosa Mª encara no ho sap ????
nota: en Vendetta encara no ho sap, tot i que segur que comptarem amb la seva participació i col·laboració. Ara ja ho sap, tot i que no li deixem decidir res, ja que és de baixa; que es foti.
Aquest acte és d'obligatòria assistència per els socis cooperativistes (en cas de no poder assistir cal una confirmació per escrit del pares ...)
Els amics d'Hijpanitat, SCI, poden assistir lliurement fins un total de 387 persones que és la capacitat del local.
En cas de qualsevol dubte, podeu expressar-ho aquí o per un privat; estem estudiant la possibilitat de que l'acte sigui un sopar.
Us mantindrem informat de tot com sempre.
:castell :castell :form :form :666 :666 :jump :jump :castell :castell :form :form :666 :666 :jump :jump
nota: preguem als moderadors que no posin el fil a un altre lloc, ja que tot i que no és una ruta, més d'un segur que fara ruta. Atentamente Hijpanitat, SCI
Ampliació de proposta, els que vulguin, ens podem trobar pe el matí a anar a fer un volt per les comarques gironines, sembla que no farà gaire bon temps amb plujes intermitents.
Apuntats: Vendetta, Guillem, Carol, stromke Xavistrom, Sandral (en Vendetta encara no ho sap, com sempre)
Aprofitant les festes nadalenques, Hijpanitat, SCI, te previst muntar una trobada de cooperativistes i amics de l'empresa a can Vendetta (Fornells de la Selva).
Penseu que ara ve Nadal, matarem el gall.... i tenim compromisos tots, així que això ha de ser ràpid. Dit i Fet
Data definitiva: un cop vist la voluntat general del que vindran Hijpanitat SCI ha optat per el dissabte 22 FER UN SOPAR
Data: DISSABTE 22 sopar, restaurant El Racó d'en Pep a Sant Gregori,
adreça del restaurant
Hora: Entre les 19 i les 21 hores
Participants: aquí posarem els inscrits segurs i l'hora d'arrivada:
Vendetta, ell no juga ...
Guillem, Carol, a l'hora que vulguin abans de les 12:01
Xavistrom, Sandra, a les 12:00
stromkel, a l'hora que vulgui
alucinamaripili, Mª Josep, a sopar? al mati?
James Bond, idem
Siono10 i Irene100, suposo a sopar a les 9:00
lujoisla i Carmen, a sopar a les 9:00
Jeppy i Rosa Mª encara no ho sap ????
nota: en Vendetta encara no ho sap, tot i que segur que comptarem amb la seva participació i col·laboració. Ara ja ho sap, tot i que no li deixem decidir res, ja que és de baixa; que es foti.
Aquest acte és d'obligatòria assistència per els socis cooperativistes (en cas de no poder assistir cal una confirmació per escrit del pares ...)
Els amics d'Hijpanitat, SCI, poden assistir lliurement fins un total de 387 persones que és la capacitat del local.
En cas de qualsevol dubte, podeu expressar-ho aquí o per un privat; estem estudiant la possibilitat de que l'acte sigui un sopar.
Us mantindrem informat de tot com sempre.
:castell :castell :form :form :666 :666 :jump :jump :castell :castell :form :form :666 :666 :jump :jump
nota: preguem als moderadors que no posin el fil a un altre lloc, ja que tot i que no és una ruta, més d'un segur que fara ruta. Atentamente Hijpanitat, SCI
Hijpanitat l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 20, 2007 10:21 pm, en total s’ha editat 13 vegades.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Eiiiiiiiiiiii !!!! em sembla collo**t
A mi em fa el mateix divendres que dissabte, visc a 10 minuts de Fornells.
Ja podeu apuntar-me tan un dia com un altre.
Anem a menjar fora?
Atraquem el rebost d'en Vendetta?
Ja direu alguna cosa ...
A mi em fa el mateix divendres que dissabte, visc a 10 minuts de Fornells.
Ja podeu apuntar-me tan un dia com un altre.
Anem a menjar fora?
Atraquem el rebost d'en Vendetta?
Ja direu alguna cosa ...
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Guillem
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Molt bona idea... 8) jo proposo... despres ja direu que no...jijiji 8)
Data: Dissabte 15 de Desembre esmorzar, dinar, berenar, sopar :lol: . Tot a càrrec, evidentment de Sr. Vendetta.
Hora: La que calgui
Participants: De moment L'Stromkel, Guillem i K_roline.
nota: en Vendetta encara no ho sap, tot i que segur que comptarem amb la seva participació i col·laboració..
Data: Dissabte 15 de Desembre esmorzar, dinar, berenar, sopar :lol: . Tot a càrrec, evidentment de Sr. Vendetta.
Hora: La que calgui
Participants: De moment L'Stromkel, Guillem i K_roline.
nota: en Vendetta encara no ho sap, tot i que segur que comptarem amb la seva participació i col·laboració..
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Contacta:
Em sembla una idea genial! Llàstima que aquest cap de setmana ja tinc compromisos varis :( Si se'm cancel·la alguna cosa, vinc! :D
PD: Em puc considerar "amic d'Hijpanitat, SCI", no? :P
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Kel
- Presentats
- Contacta:
Apreciat Sr Pericas, vosté com tothom d'aquest fòrum sou amics preferents d'Hijpanitat, SCI.miquelpericas ha escrit:Em sembla una idea genial! Llàstima que aquest cap de setmana ja tinc compromisos varis :( Si se'm cancel·la alguna cosa, vinc! :D
Seria una plaer comptar amb la vostra presència, encara no se sap quan es farà; en funció de les possibilitats d'aquest dies.
Pensa que assitir a una sessió de buidatge sistemàtic és una bona experiència de la vida.
Si mires les fotos que vaig fer a casa d'en Jordi, veuràs la quantitat d'alcohol que vàrem pendre 6 persones durant unes quantes hores (les ampolles son petites). El descontrol provocat fou molt superior a la quantitat d'alcohol beguda; aquest és l'esperit de l'empresa.
Cuida't i a veure si un dia ens presentes la xicota, que males llengües de per aquí diuen que nomes és virtual, jeje
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
:!: :!: :!: Ho tindré molt en compte! ;)stromkel ha escrit:Apreciat Sr Pericas, vosté com tothom d'aquest fòrum sou amics preferents d'Hijpanitat, SCI.miquelpericas ha escrit:Em sembla una idea genial! Llàstima que aquest cap de setmana ja tinc compromisos varis :( Si se'm cancel·la alguna cosa, vinc! :D
Seria una plaer comptar amb la vostra presència, encara no se sap quan es farà; en funció de les possibilitats d'aquest dies.
Pensa que assitir a una sessió de buidatge sistemàtic és una bona experiència de la vida.
Si mires les fotos que vaig fer a casa d'en Jordi, veuràs la quantitat d'alcohol que vàrem pendre 6 persones durant unes quantes hores (les ampolles son petites). El descontrol provocat fou molt superior a la quantitat d'alcohol beguda; aquest és l'esperit de l'empresa.
Cuida't i a veure si un dia ens presentes la xicota, que males llengües de per aquí diuen que nomes és virtual, jeje
Album de fotos
Album de fotos
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Carai carai, un no es pot despistar. Que ja em volen buidar la poca despensa que tinc. Ara que d'aires du Cordes sur ciel i altres aires varios no tan airejats, no la buidareu pas, no. NO HI HAN WEBS.
Bè la situaciò és la següent:
Espai de sobres.
Lloc per dormir de sobres.
Com no, lloc per dormir les motos de sobres!
Carreteres i bons paissatges de sobres.
LLits en falten.
Cadires potser alguna.
D'aires n'hi han molts.
Menjar en falta.
Servei de mainadera no en falta .
Sidecars en falten.
Però amb el positivisme d'aquesta fantastica societat tot tè soluciò, i sempre hi va incòs el "O NO" com saben tots els membres.
En fi tots els membres d'Hijpanitat de manera, pel que veig, forçada, hi estàn convidats, i com no, tots els seus amics que hi sou tots. Això si, per si de cas.. els que no son membres s'els comprovarà abans de la seva entrada si tenent antecedents, mès val prevenir.
El dia... sembla mès que apuntarà a aquest dissabte 15 o 22.
Bè, ja direu quin, mès que res per aprofitar i no fregar els plats.

Bè la situaciò és la següent:
Espai de sobres.
Lloc per dormir de sobres.
Com no, lloc per dormir les motos de sobres!
Carreteres i bons paissatges de sobres.
LLits en falten.
Cadires potser alguna.
D'aires n'hi han molts.
Menjar en falta.
Servei de mainadera no en falta .
Sidecars en falten.
Però amb el positivisme d'aquesta fantastica societat tot tè soluciò, i sempre hi va incòs el "O NO" com saben tots els membres.
En fi tots els membres d'Hijpanitat de manera, pel que veig, forçada, hi estàn convidats, i com no, tots els seus amics que hi sou tots. Això si, per si de cas.. els que no son membres s'els comprovarà abans de la seva entrada si tenent antecedents, mès val prevenir.
El dia... sembla mès que apuntarà a aquest dissabte 15 o 22.
Bè, ja direu quin, mès que res per aprofitar i no fregar els plats.

- Hijpanitat
- Presentats
Cooperativista Sr. Vendetta, l'empresa a pensat que el millor serà fer el dinar fora de casa seva; els serveis de inteligncia tenen informació que a casa seva hi ha tota mena de bestioles: rates, serps i altres animals de mal viure.
Parlat amb diferent membre de l'organització i després d'un laboriós procés de selecció i buidatge hem cregut necessari ampliar les possibilitats a diumenge (fer un dinar diumenge).
Seguint les instruccions rebudes ara mateix de l'anfitrió, es descarta el divendres i resten efectius el dissabte (dinar o sopar) i diumenge (dinar). Dies 15, 16, 22 o 23.
Esperant la definició dels convidats restem a l'espera de noves noticies.
Atentamente;
Hijpanitat, SCI
Parlat amb diferent membre de l'organització i després d'un laboriós procés de selecció i buidatge hem cregut necessari ampliar les possibilitats a diumenge (fer un dinar diumenge).
Seguint les instruccions rebudes ara mateix de l'anfitrió, es descarta el divendres i resten efectius el dissabte (dinar o sopar) i diumenge (dinar). Dies 15, 16, 22 o 23.
Esperant la definició dels convidats restem a l'espera de noves noticies.
Atentamente;
Hijpanitat, SCI
Hijpanitat, SCI
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Bones,
Aixi que em fer una sessio de buidatge, per començar be l'any no???
Doncs cap problema, per la nostra part, els dies que ens aniria be son els seguents:
Dissabte 15- tendrie de ser sopar-
Diumenge 16- Desde el vermut, fins a sopar, cap problema-
Dissabte 22 - tot el dia
Diumenge 23- igual tot el dia
Aquets son els dies que nosaltres hi podriem assistir sense problemes....
Si es quedes en algun altre dia, ho tindriem de mirar...
Doncs bueno, ja tenim ganes de coneixer aquella zona i els nous aires, que de ben segur n'hi haura a dojo!!!!!
Ens veiem
Aixi que em fer una sessio de buidatge, per començar be l'any no???
Doncs cap problema, per la nostra part, els dies que ens aniria be son els seguents:
Dissabte 15- tendrie de ser sopar-
Diumenge 16- Desde el vermut, fins a sopar, cap problema-
Dissabte 22 - tot el dia
Diumenge 23- igual tot el dia
Aquets son els dies que nosaltres hi podriem assistir sense problemes....
Si es quedes en algun altre dia, ho tindriem de mirar...
Doncs bueno, ja tenim ganes de coneixer aquella zona i els nous aires, que de ben segur n'hi haura a dojo!!!!!
Ens veiem
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Caram! S'augmenten les possibilitats. Per part meva, és possible que aquest diumenge si pogués venir. :D
Album de fotos
Album de fotos
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Editat
Caram !!!!
Nosaltres també ens apuntem, a part que es obligatoria la nostra asistència. :lol:
Els nostres dies son:
-Disabte 15.
-Disabte 22. 8)
El 16 i el 23 ens es impossible.
Si fosin el 15...no tindrem moto, falten unes peçes que no arriven fins la setmana que vé. Hauriem de venir en cotxe
Salut.
Caram !!!!
Nosaltres també ens apuntem, a part que es obligatoria la nostra asistència. :lol:
Els nostres dies son:
-Disabte 15.
-Disabte 22. 8)
El 16 i el 23 ens es impossible.
Si fosin el 15...no tindrem moto, falten unes peçes que no arriven fins la setmana que vé. Hauriem de venir en cotxe
Salut.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 13, 2007 12:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Kel
- Presentats
- Contacta:
He rebut una notificació d'Hijpanitat, SCI, per la qual es notifica als assistents
la data hora i lloc.
DISSABTE 22 DE DESEMBRE SOPAR, L'HORA D'ARRIBADA ENTRE LES 19 I LES 21 HORES.
la data hora i lloc.
DISSABTE 22 DE DESEMBRE SOPAR, L'HORA D'ARRIBADA ENTRE LES 19 I LES 21 HORES.
- Guillem
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo ara estic a Barcelona al lloc on farem el sopar d'empresa esperan per entrar.
Si tot va bé, no hi ha resaca i "con permiso de la autoridad y si em tiempo no lo impide" a mi també em va bé el dissabte.
Vssssssss
007
Si tot va bé, no hi ha resaca i "con permiso de la autoridad y si em tiempo no lo impide" a mi també em va bé el dissabte.
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Hijpanitat
- Presentats
Hijpanitat, SCI, comunica que qualsevol amic del fòrum de mototurisme, pot venir al sopar del dia 22 de desembre.
Als amics miquelpericas i Steelman que es manifestin sobre la data esmentada.
La forma de comunicaci, es por fer per els canals habituals.
Fi del comunicat
Cordes sur Ciel a 15 de desembre de 2007
Als amics miquelpericas i Steelman que es manifestin sobre la data esmentada.
La forma de comunicaci, es por fer per els canals habituals.
Fi del comunicat
Cordes sur Ciel a 15 de desembre de 2007
Hijpanitat, SCI
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen