Com podeu suposar del tot il•legal i sense cap permís. Es demana un camp sense llaurar i a canvi de llaurar-lo en acabar, no hi ha cap problema, si es presenten els forestals o els mossos s’acaba i ja està. De totes formes sempre hi participen alguns integrants d’aquest cossos, de moment només un cop ens varen visitar i sense conseqüències.
Tot i que les primeres curses les motos eren poc evolucionades i pràcticament de sèrie, amb el temps la gent s’ha anat engrescant i cada cop hi ha “trastos” més competitius.
Les normes son senzilles, només una: Motors de 49cc automàtics sense límit de preparació, no cal dir que de 49cc en aquesta edició només tres de 24 participants. També diré que el meu segon fill aspirava al pòdium amb una bona preparació, al final tercers. El meu fill gran i jo amb una Variant de sèrie solsament amb rodes de tacs. No creieu que varem fer el ridícul, ja que tot i ser quasi els més lents (de molt), acabarem en la 9º posició, la fiabilitat de moltes super-preparacions es en molts de casos imaginaria i les entrades a Box per fer reparacions sobre la marxa el normal.
Algunes fotos de les màquines, per cert quasi totes amb motor Derbi Variant dels que s’engeguen amb el peu i amb el sentit cap el davant, els millors segons diuen els entesos. Algunes de les que van a guanyar:

Algunes de la resta :

Jo fent la volta de reconeixement abans de començar.

Un video.
[youtube][/youtube]
La veritat es que ja estem pensant en preparar una altre moto com la del meu segon fill. Tot comença com un joc i al final tothom vol guanyar. Jo també.
Salut.