Fa masses dies que no vaig en moto, he dit prou !!!!
He alçat la meva cadena, he mirat els pneumàtics ...
i endavant que el dissabte (i diumenge, per vosaltres) farà bon temps
Aquí poso la ruta que podem fer:
ruta d'unes 4 hores i 300 km segons google maps
Punt de sortida: Entrada de l'autopista per GIRONA SUD (rotonda de l'eix i aeroport
Hora de la sortida: 8 del matí en punt
Hora de tornada: desconeguda; entre les 6 i les 8 de la tarda, segons ruta.
Esmorzar: millor venir mig esmorzats (jeje), és ruta un xic llarga i el dia curt, no podem aturar-nos dues vegades per menjar.
Dinar: a Saint Chinian molt aviat, és bo i be de preu un 12 Euros; aquí seria el dinar si anem curts de temps, també podem dinar a Le Péras (restaurant-benzinera mític, i d'aturada obligatòria) si anem be d'horari
Calculo que podem ser a Le Péras a les 12 per dinar, sense més aturades de les imprescindibles, podem portar barretes energètiques per menjar una mica, el dinar pot ser molt bo, recomenable.
Vaig mirant la ruta que podem fer propiament divertida, és una variant de l'anterior:
ruta divertida D'uns 225 Km i menys de 4 hores.
De Girona Nord a Narbona uns 150 km de pista i bona general. Total poc més de 500 km.
Els que coneixem la zona sabem que hi ha multitud de variables de rutes, podem escorçar o allargar segons vulguem. Els que em coneixen saben que també tinc multitud de variables, així que tot el que hi ha aquí, a nivell de rutes, no d'horaris, és merament indicatiu.
Inscrits:
bond, james bond
stromkel