Voltejant al Montsec

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Voltejant al Montsec

Entrada Autor: Steelman » ds. feb. 02, 2008 8:26 pm

Avui en Carles i servido al mati hem anat a fer una volteta per el Montsec.
No tenim clar si trobariem carretera per que als mapes no ho indicava molt be, aixi que anavem preparats per trobar-nos fent trail al montsec o donar mitja volta i continuar.

La ruta que hem fet ha estat aquesta.
Imatge

A Agramunt hem esmorzat en un bar on semblava que estiguessim dins la pelicula Obert fins a la matinada ja que les seves cambreres estaven disfressades de diablesses. :D :D

Enmig de la boira hem començat a pujar direccio a Artesa de Segre i Coll de comiols, pero abans ens hem desviat per pujar a la petita població de Vilanova de Meia, als peus del Montsec.
Imatge

No es massa mes del que veiem nosaltres, mireu com estaven tambe els voltants
Imatge

El que si destacava entra la boira son aquestes dues preciositats de MOTOS ;)
Imatge

Despres hem anat per una zona moooolt maca, als peus de les parets del Montsec , semblava que anessim a un cul de sac, pero entre dos parets la carretera o cami asfaltat havia trobat on passar.
Imatge

Al cap d´una estona hem deixat enrera el paissatge mes pedregos del Montsec, per endinar-nos a la seva cara mes humida amb molt bones vistes.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Continant direccio al panta de Terradets, com que estavem a certa alçada en teniem aquestes vistes..
Imatge

just abans de vorejar-lo per aquestes carreteres.
Imatge

On hem tornat a parar per fer unes quantes fotografies mes del panta, pero ara amb els pirineus nevats com a taló de fons.
Imatge

Imatge

D´aqui hem baixat cap Ager per la carretera en obres (quina manera de destrossar una carretera maca :( ), aixi que fen una mica de Trail hem arribat fins a Ager, i despres hem coronat el seu port on teniem aquesta vista de la vila..
Imatge

I aquesta vista panoramica de tota la vall
Imatge

Aqui dalt del coll crec que hem trobat restes dels participants de la I Mototursitrefen.cat
Imatge

Ah, per que us creguessiu de que el Carles i jo erem fent la ruta...al final hem fet una foto de nosaltres.
Imatge

I cap a Balaguer on pujant a dalt al St.Crist teniem aquesta vista de la ciutat.
Imatge
I d´aqui cap a Lleida i Montblanc on ens hem separat i cadascu a casa seva.
En Carles tambe ha fet fotos ja les posara.....desprs de la nit del carnaval ;)
Ex ...moltes coses

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » ds. feb. 02, 2008 9:20 pm

Doncs si que heu fet una bona ruta. Tont i que la boira al matí estaba ben espesa, ha marxat aviat.
Per cert com està la carretera que passa del Doll a Ager? Encara està en obres o qué?
:wink: :wink: :wink:

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. feb. 02, 2008 10:16 pm

Jordi, al final has pogut fer una ruteta eh ? :wink:

Quines fotos més xules !!!

Doncs si, la I MOTOTURISELEFANTTREFEN.CAT també ha passat per aquí avui, i quedar clar que també hi anàvem bastants membres de Hijpanitat que han començat d'iniciar als nous a les sessions sistemàtiques de buidatge.

Quina gràcia m'hauria fet que haguéssim coincidit !!!

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dg. feb. 03, 2008 2:08 am

Bona ruta nois!!!
I les maletes, són per fer bonic?
:) És per tocar una mica els collons :)
Salut!!!

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. feb. 03, 2008 9:15 am

Felicitats per la ruta! :D Molt molt maca, si senyors. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dg. feb. 03, 2008 12:49 pm

Sou els meus herois. Jo de gran vull ser com vosaltres. :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 03, 2008 7:56 pm

Què, descuadrant pneumàtics? :P

Bona ruta per fer-la amb una Varadero, si senyor. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dg. feb. 03, 2008 9:58 pm

Bones!!!

Com ja vaig dir divendres, tenia uns deures pendents aquest cap de setmana, que de ben segur en traurem profit tots plegats a la cargolada!

Us poso alguna foto meva, que acaben sent les mateixes que ja ha posat el Jordi... però des d'un altre punt de vista, el meu! :roll: :roll:

Camí de Montblanc, en busca d'un tal Steelman:

Imatge

Després de passar entre la boira de Tàrrega, Agramunt i Artesa de Segre, arribem a Vilanova de Meià:

Imatge

Carreteres interiors de la Serra del Montsec:

Imatge

Magnífiques vistes de tota la vall, i el que no és la vall:

Imatge

Imatge

Imatge

Arribant al Pantà de Terradets:

Imatge

A peu del Pantà de Terradets:

Imatge

Cal dir que la carretera que va del Doll fins a Àger està completament en obres, i tenen per a llarg! Però el més trist de tot és que s'han carregat una carretera fabulosa, amb el senzill que hagués estat asfaltar sobre el paviment antic i llestos... han rebentat la muntanya, han tret corbes, han fet malbé una zona preciosa... això si, ara els pocs ciutadans d'Àger tindran pràcticament una autovia per sortir del poble.

Al cap d'amunt del Port d'Àger:

Imatge

Bé, i fins aquí les meves fotos. :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. feb. 03, 2008 10:04 pm

Vull que m'expliqueu com us ho feu per fer unes fotos tant maques i ben fetes. :shock: :shock: :shock: :shock:

Tinc una Lumix TZ3 i no se fer les fotos que feu vosaltres :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys

Vssssss
007

P.S. Em sembla que em cal dedicar-hi una mica mes d'estona a l'hora de fer les fotos, es veu que tinc poca paciència.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dg. feb. 03, 2008 10:08 pm

James_Bond ha escrit:P.S. Em sembla que em cal dedicar-hi una mica mes d'estona a l'hora de fer les fotos, es veu que tinc poca paciència.
Bones!!!

Paciència James... fa falta paciència i treure una mitja de 40kms/h... com ens va passar! Para i fes foto, torna a parar i fer una altra foto, ...

Fins aviat!
Imatge

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dg. feb. 03, 2008 10:59 pm

bones!!!!!!

una ruta molt maca si senyor, sobre tot las fotografias, son per treures el barret.

James no es paciencia, es que amb el pes de las maletas, cada moment tene que pararse, prque es refredi la moto :b9 :b9 :b9 :b9

salut
SOCI A.M.M. 16284

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. feb. 03, 2008 11:13 pm

Mol bona ruta aquesta que heu fet i veure les "siamesses" de costat fa el seu goig.
Les fotos espectaculars, a mi em pasa com en Bond, James Bond, que no tinc la paciència per dedicar una estona a saber fer funcionar la càmera de fotos.
Potser en Pacs51 te raó i gràcies a les Varaderos podeu gaudir d'aquest temps per estudiar els manuals de les càmeres. :wink:

Teniu tota la raò, els disenyadors de carreteres només pensen en les comissions de les cimenteres i els fabricans de guarda-rails, quins ca***ns.

Salut.
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”