En concret vaig anar per la zona de la Serra de Llaberia , a cavall del Baix Camp i la Ribera d´Ebre.

Vaig començar pujant per la T-311 passant al costat de l'ermita de Sta.Marina de Pratdip.

Despres vaig deixar aquseta carretera per pujar al poble que dona nom a la serra. A Llaberia, on actualment nomes hi viu una senyora gran sola entre semana (varem estar parlant una estoneta) i al cap de setmana unes 4-5 families.
Aixo es la plaça del poble.

I aixo la porta del museu

El poble te una esglesia romanica (St Joan Baptista) que tot i no tenir un gran valor artistic, historicament es una altre cosa. Data del Segles XII i XIII

I des del costat seu es te aquesta vista sobre la part interior de la serra de Llaberia.

La carretera es molt maca, de pujada no vaig fer cap parada a fer fotos pero de baixada......
Vosaltres mateixos podeu opinar ;)

Dp vaig continar per la T-311,que es molt divertida i sense transit, la vaig fer fins al seu enllaç amb la C-44 que porta al coll de Fatxes. Pero en aquesta carretera (direccio Vandellos) vaig agafar a la dreta una carretera que no te nom (no l´he trobat) pero que esta totalment abandonada.
Aqui ho podeu veure.

Despres vaig enllaçar amb l´antiga N340 (que passava uns km's mes endins que l´actual)que deu fer mes de 30 anys que no la toquen i té un encant especial (si vas amb un trail)
Doncs aixo, que no es una gran sortida, pero a vegades no cal fer 1000 o 10000km's per descobrir coses noves, molts cops al costat de casa tenim coses precioses i per descobrir.
V's