Elaborant una Ruta Bages,Solsones i Bergadá inedit
Moderador: Airald
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Elaborant una Ruta Bages,Solsones i Bergadá inedit
Hola Jo i la Tensi,tenim una ruta per ensenyaros els "racons"inedits del Bages,Solsones i Bergadá.Com que posar fotos i mapes en el foro no es lo meu(Ja ho sabe-ho).Pasaré a descriures la ruta(Jo i la Tensi l´hem feta TOTA amb la Inse(la deauville).
Ruta per la gent que saben fer mapes.
Sant Joan de Vilatorrada :arrow: Suria :arrow: Valls de Torroella :arrow: Saló :arrow: Pinós(Santuari) :arrow: (2,1Km cami de terra,bon estat)Ardevol :arrow: Torà :arrow: Biosca :arrow: Sanaüja :arrow: Solsona :arrow: (direcció Berga)Montmajor :arrow: Viver :arrow: Navas :arrow: Balsareny :arrow: Suria :arrow: Sant joan de Vilatorrada.La sortida i l´hora de dinar seria el mateix lloc,pero a diferet cantó de carretera.(De moment,estem amb els retaurants i els preus)
S´interesa algú fer-la ja dirá alguna cosa la ruta es molt maca.
Vini :shock: i Tensi :D
Sant Joan de Vilatorrada :arrow: Suria :arrow: Valls de Torroella :arrow: Saló :arrow: Pinós(Santuari) :arrow: (2,1Km cami de terra,bon estat)Ardevol :arrow: Torà :arrow: Biosca :arrow: Sanaüja :arrow: Solsona :arrow: (direcció Berga)Montmajor :arrow: Viver :arrow: Navas :arrow: Balsareny :arrow: Suria :arrow: Sant joan de Vilatorrada.La sortida i l´hora de dinar seria el mateix lloc,pero a diferet cantó de carretera.(De moment,estem amb els retaurants i els preus)
.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Una volta força interesant, si senyor.
Però vols dir que no hi ha massa humitat durant l'hivern? El Bages és una mica fotut amb aquest tema. :?
Jo, la veritat, la deixaria de cara a la primavera vinent. Amb humitat es disfruta, ja ho sabeu, però també sabeu que no es disfruta tant anant en moto (recorda el Coll de Clarà, entre Cardona i solsona diumenge passat).
Però vols dir que no hi ha massa humitat durant l'hivern? El Bages és una mica fotut amb aquest tema. :?
Jo, la veritat, la deixaria de cara a la primavera vinent. Amb humitat es disfruta, ja ho sabeu, però també sabeu que no es disfruta tant anant en moto (recorda el Coll de Clarà, entre Cardona i solsona diumenge passat).

- Xavibat
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. set. 06, 2008 8:47 pm
- Ubicació: Navàs (Bages) i Sort
Re: Elaborant una Ruta Bages,Solsones i Bergadá inedit
Hola Veins,Vini ha escrit:Hola Jo i la Tensi,tenim una ruta per ensenyaros els "racons"inedits del Bages,Solsones i Bergadá.Com que posar fotos i mapes en el foro no es lo meu(Ja ho sabe-ho).Pasaré a descriures la ruta(Jo i la Tensi l´hem feta TOTA amb la Inse(la deauville).
Jo le fet varis cops, si senyor, es molt guapa, conec varis restaurants per la ruta, si necesites ajuda m'ho dius.
Un cop a Viver hi ha unes possibles variants:
A Serrateix, Castelladral, Suria o
A Navàs, El Mujalt, Sant Cugat del Raco, Castelladral, Suria.
A mi ja amb pots apuntar com provisional
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Randy-650 ha escrit: Però vols dir que no hi ha massa humitat durant l'hivern? El Bages és una mica fotut amb aquest tema. :?
Randy, Mototurisme funciona TOT L'ANY, per tant es fan sortides sempre, a tot lloc i a tot arreu :twisted: :twisted: :twisted:
En Josep Pla deia, La tardor, és l'estació més estable, més consolidada, d'una llum més suau i d'un aire més fi. Es l'estació de l'any que en aquest país té una més delicada bellesa.
No us interessa descobrir la bellesa tardoral ? :D :D
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Vini, mira si la ruta més o menys queda així.
Després de Sanaüja poses Solsona, digues per on vols passar perquè el mapa fa recular fins a Biosca

Vssssss
007
Després de Sanaüja poses Solsona, digues per on vols passar perquè el mapa fa recular fins a Biosca
Vini ha escrit:Sant Joan de Vilatorrada :arrow: Suria :arrow: Valls de Torroella :arrow: Saló :arrow: Pinós(Santuari) :arrow: (2,1Km cami de terra,bon estat)Ardevol :arrow: Torà :arrow: Biosca :arrow: Sanaüja :arrow: Solsona :arrow: (direcció Berga)Montmajor :arrow: Viver :arrow: Navas :arrow: Balsareny :arrow: Suria :arrow: Sant joan de Vilatorrada.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
James Bond ha escrit:Randy-650 ha escrit: Però vols dir que no hi ha massa humitat durant l'hivern? El Bages és una mica fotut amb aquest tema. :?
Randy, Mototurisme funciona TOT L'ANY, per tant es fan sortides sempre, a tot lloc i a tot arreu :twisted: :twisted: :twisted:
En Josep Pla deia, La tardor, és l'estació més estable, més consolidada, d'una llum més suau i d'un aire més fi. Es l'estació de l'any que en aquest país té una més delicada bellesa.
Vssssss
007
:bow :bow :bow :bow
Ho sento Randy, pero el James te rao.
Vini: La Tensi i Tu, heu fet una ruta molt txula.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Vini
- Presentats
James Bond ha escrit:Vini, mira si la ruta més o menys queda així.
Hola Ramon la ruta fins a Sanüja es correcte,pero desde Sanaüja s´agafa la C-149(camí asfaltat)fins a Solsona,despres es tot correcte fins a Navas i Balsareny,pero a Balsareny agafem la BP 4313 (les famoses Vilaredas del Rally 2000 Viratges) que ens porta a Suria al inici Sant Joan de Vilatorrada.Vini ha escrit:Sant Joan de Vilatorrada :arrow: Suria :arrow: Valls de Torroella :arrow: Saló :arrow: Pinós(Santuari) :arrow: (2,1Km cami de terra,bon estat)Ardevol :arrow: Torà :arrow: Biosca :arrow: Sanaüja :arrow: Solsona :arrow: (direcció Berga)Montmajor :arrow: Viver :arrow: Navas :arrow: Balsareny :arrow: Suria :arrow: Sant joan de Vilatorrada.
Gracies Ramon com dui la Tensi "Ets un Sol"
Salutacions mevas :shock: i de la Tensi :D .
OBS: Al santuari de Pinós ja la Rosa dels Vens(i bon lloc per aparcar i fer la cigarreta (Per els fumadors)amb unas vistas impresionans).
Els 2,1Km de terra(com que está en bon estat)crea alicient a la ruta).
De Ardevol fins a Torá bona carretera,pero molt en compte de tan en tan ja forats(jo m´els coneixo tots)pero en un advertiment del de devant en ja prou.
De Torá,Biosca(rotonda)Sanaüja(una mica de "marxa fina") per treura "carbonilla".
De Sanaüja a Solsona per la C 149 una delicia paisatgistica(ULL¡¡¡¡) que es poden fer trams(alegrets i s´ha de anar amb cura).
La resta de la ruta ja m´enfaras cinc centims...........Maca,maca
Vssssss
007
.
- Vini
- Presentats
Hola Jonatan estem ultimant els últims detalls(pricipalment bon restaurant,pero també que s´ajusti una mica en els preus)i posar data(que voldria fer-la amb la modalitat de sugerencias de tots per majoria)per a nosaltres seria molt i molt "maco",Nosatres la Tensi i jo en diem "Ruta participativa".Axis en mes o meins mesura i participem TOTS.J@N LINCE ha escrit:James Bond ha escrit:Randy-650 ha escrit: Però vols dir que no hi ha massa humitat durant l'hivern? El Bages és una mica fotut amb aquest tema. :?
Vssssss
007
Ho sento Randy, pero el James te rao.![]()
Salutacions per a tu i la Ainoha
.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
J@N, no dic pas que no tingui raó, home! :lol: Sols deia que amb la humitat NO es disfruta tant anant en moto com quan està la carretera seca.J@N LINCE ha escrit:
Ho sento Randy, pero el James te rao.![]()
Al menys jo. :oops: Prudent que és un.

- Vini
- Presentats
Elaborada la ruta.
Vist el vist(primera sortida del any despres de reis) i veient que tenim moltes dots d'improvisació,dons vinga som-hi ,la ruta que vaix proposa,fer-la a MARXA FINA i a RITME..........per disfrutá com diu el Ramon de cada corva i contracorva com si fos un ballet de motos tomban i retombant a ritme ALEGRE.Aixo tinc entes que sent una sortida fora del programa oficial de Mototurisme es pot dir i fer.
Companys qui tingui ganes de cremar una miqueta mes de adrenalina,que s'apunti.
PD: Dia i hora ja s'en parlará entre els que s'apuntin.
Companys qui tingui ganes de cremar una miqueta mes de adrenalina,que s'apunti.
PD: Dia i hora ja s'en parlará entre els que s'apuntin.
.
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7664
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
- Vini
- Presentats
Fem llista :mestre
Vini =2Pax
Pacs47 =1Pax
alucinamaripili =2 Pax Provisional en espera......de nanos(si ò no)
James Bond = 1 Pax
Dissapte =Vini +Pacs+James Bond
De moment té traças de ser en dissapte.
VA.Que la cosa promet i es tracta de pasr-ho de lo mes bé(que nomes i som una vegada)
Vini =2Pax
Pacs47 =1Pax
alucinamaripili =2 Pax Provisional en espera......de nanos(si ò no)
James Bond = 1 Pax
Dissapte =Vini +Pacs+James Bond
De moment té traças de ser en dissapte.
VA.Que la cosa promet i es tracta de pasr-ho de lo mes bé(que nomes i som una vegada)
.
- Vini
- Presentats
- Vini
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Vini
- Presentats
¡Eppppppppppp! Noia que pots dir la TEVA en cuant a dia i hora."Per favore" amb tota la confiança."Vale" xavala :!:Xurrumeka ha escrit:a vore...........
nosaltres vindrem si no tenim nanos i fins que no digueu la data no sabrem rés més.............
(Vini :shock: )i Tensi :D
Pd: Com vaix posar en consens amb els que s'apuntin. :mestre
.
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
doncs és relativament fàcil..........
si agafes un calendari i mires el dia de la calçotada i tenint en compte que PODEM anar-hi i el cap de setmana següent NO PODRIEM, la cosa va de caps de setmana alterns..........
noi, és el que té tenir criatures a mitges.......... :!: :!: :!: :!:
si agafes un calendari i mires el dia de la calçotada i tenint en compte que PODEM anar-hi i el cap de setmana següent NO PODRIEM, la cosa va de caps de setmana alterns..........
noi, és el que té tenir criatures a mitges.......... :!: :!: :!: :!:
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Em que vols que et KREMEM, amb benzina o amb lenya de roure? :lol: :lol:Vini ha escrit:A veura aquesta ADRENALINA,VINGA que un dels "IAIOS" del Mototurisme invita que en "KREMEU".
Aquest cap de setmana nosaltres segur que no. l'altre ja és el de la calçotada, quant possis el dia tu diré.
Faré tot el possible per venir