Elaborant una Ruta Bages,Solsones i Bergadá inedit

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Elaborant una Ruta Bages,Solsones i Bergadá inedit

Entrada Autor: Vini » dg. oct. 26, 2008 5:12 pm

Hola Jo i la Tensi,tenim una ruta per ensenyaros els "racons"inedits del Bages,Solsones i Bergadá.Com que posar fotos i mapes en el foro no es lo meu(Ja ho sabe-ho).Pasaré a descriures la ruta(Jo i la Tensi l´hem feta TOTA amb la Inse(la deauville).
Ruta per la gent que saben fer mapes.
Sant Joan de Vilatorrada :arrow: Suria :arrow: Valls de Torroella :arrow: Saló :arrow: Pinós(Santuari) :arrow: (2,1Km cami de terra,bon estat)Ardevol :arrow: Torà :arrow: Biosca :arrow: Sanaüja :arrow: Solsona :arrow: (direcció Berga)Montmajor :arrow: Viver :arrow: Navas :arrow: Balsareny :arrow: Suria :arrow: Sant joan de Vilatorrada.La sortida i l´hora de dinar seria el mateix lloc,pero a diferet cantó de carretera.(De moment,estem amb els retaurants i els preus)
S´interesa algú fer-la ja dirá alguna cosa la ruta es molt maca.
Vini :shock: i Tensi :D
.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. oct. 26, 2008 7:05 pm

Una volta força interesant, si senyor.

Però vols dir que no hi ha massa humitat durant l'hivern? El Bages és una mica fotut amb aquest tema. :?

Jo, la veritat, la deixaria de cara a la primavera vinent. Amb humitat es disfruta, ja ho sabeu, però també sabeu que no es disfruta tant anant en moto (recorda el Coll de Clarà, entre Cardona i solsona diumenge passat). :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Xavibat
Presentats
Entrades: 58
Membre des de: ds. set. 06, 2008 8:47 pm
Ubicació: Navàs (Bages) i Sort

Re: Elaborant una Ruta Bages,Solsones i Bergadá inedit

Entrada Autor: Xavibat » dl. oct. 27, 2008 7:34 pm

Vini ha escrit:Hola Jo i la Tensi,tenim una ruta per ensenyaros els "racons"inedits del Bages,Solsones i Bergadá.Com que posar fotos i mapes en el foro no es lo meu(Ja ho sabe-ho).Pasaré a descriures la ruta(Jo i la Tensi l´hem feta TOTA amb la Inse(la deauville).
Ruta per la gent que saben fer mapes.
Sant Joan de Vilatorrada :arrow: Suria :arrow: Valls de Torroella :arrow: Saló :arrow: Pinós(Santuari) :arrow: (2,1Km cami de terra,bon estat)Ardevol :arrow: Torà :arrow: Biosca :arrow: Sanaüja :arrow: Solsona :arrow: (direcció Berga)Montmajor :arrow: Viver :arrow: Navas :arrow: Balsareny :arrow: Suria :arrow: Sant joan de Vilatorrada.La sortida i l´hora de dinar seria el mateix lloc,pero a diferet cantó de carretera.(De moment,estem amb els retaurants i els preus)
S´interesa algú fer-la ja dirá alguna cosa la ruta es molt maca.
Hola Veins,

Jo le fet varis cops, si senyor, es molt guapa, conec varis restaurants per la ruta, si necesites ajuda m'ho dius.

Un cop a Viver hi ha unes possibles variants:
A Serrateix, Castelladral, Suria o
A Navàs, El Mujalt, Sant Cugat del Raco, Castelladral, Suria.

A mi ja amb pots apuntar com provisional

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. oct. 27, 2008 8:45 pm

Randy-650 ha escrit: Però vols dir que no hi ha massa humitat durant l'hivern? El Bages és una mica fotut amb aquest tema. :?

Jo, la veritat, la deixaria de cara a la primavera vinent. Amb humitat es disfruta, ja ho sabeu, però també sabeu que no es disfruta tant anant en moto (recorda el Coll de Clarà, entre Cardona i solsona diumenge passat). :wink:

Randy, Mototurisme funciona TOT L'ANY, per tant es fan sortides sempre, a tot lloc i a tot arreu :twisted: :twisted: :twisted:

En Josep Pla deia, La tardor, és l'estació més estable, més consolidada, d'una llum més suau i d'un aire més fi. Es l'estació de l'any que en aquest país té una més delicada bellesa.

No us interessa descobrir la bellesa tardoral ? :D :D

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. oct. 27, 2008 9:48 pm

Vini, mira si la ruta més o menys queda així.

Després de Sanaüja poses Solsona, digues per on vols passar perquè el mapa fa recular fins a Biosca
Vini ha escrit:Sant Joan de Vilatorrada :arrow: Suria :arrow: Valls de Torroella :arrow: Saló :arrow: Pinós(Santuari) :arrow: (2,1Km cami de terra,bon estat)Ardevol :arrow: Torà :arrow: Biosca :arrow: Sanaüja :arrow: Solsona :arrow: (direcció Berga)Montmajor :arrow: Viver :arrow: Navas :arrow: Balsareny :arrow: Suria :arrow: Sant joan de Vilatorrada.

Imatge

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. oct. 27, 2008 11:40 pm

James Bond ha escrit:
Randy-650 ha escrit: Però vols dir que no hi ha massa humitat durant l'hivern? El Bages és una mica fotut amb aquest tema. :?

Randy, Mototurisme funciona TOT L'ANY, per tant es fan sortides sempre, a tot lloc i a tot arreu :twisted: :twisted: :twisted:

En Josep Pla deia, La tardor, és l'estació més estable, més consolidada, d'una llum més suau i d'un aire més fi. Es l'estació de l'any que en aquest país té una més delicada bellesa.

Vssssss
007

:bow :bow :bow :bow

Ho sento Randy, pero el James te rao. :wink:

Vini: La Tensi i Tu, heu fet una ruta molt txula. :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dt. oct. 28, 2008 10:16 am

James Bond ha escrit:Vini, mira si la ruta més o menys queda així.

Després de Sanaüja poses Solsona, digues per on vols passar perquè el mapa fa recular fins a Biosca
Vini ha escrit:Sant Joan de Vilatorrada :arrow: Suria :arrow: Valls de Torroella :arrow: Saló :arrow: Pinós(Santuari) :arrow: (2,1Km cami de terra,bon estat)Ardevol :arrow: Torà :arrow: Biosca :arrow: Sanaüja :arrow: Solsona :arrow: (direcció Berga)Montmajor :arrow: Viver :arrow: Navas :arrow: Balsareny :arrow: Suria :arrow: Sant joan de Vilatorrada.
Hola Ramon la ruta fins a Sanüja es correcte,pero desde Sanaüja s´agafa la C-149(camí asfaltat)fins a Solsona,despres es tot correcte fins a Navas i Balsareny,pero a Balsareny agafem la BP 4313 (les famoses Vilaredas del Rally 2000 Viratges) que ens porta a Suria al inici Sant Joan de Vilatorrada.
Gracies Ramon com dui la Tensi "Ets un Sol"
Salutacions mevas :shock: i de la Tensi :D .
OBS: Al santuari de Pinós ja la Rosa dels Vens(i bon lloc per aparcar i fer la cigarreta (Per els fumadors)amb unas vistas impresionans).
Els 2,1Km de terra(com que está en bon estat)crea alicient a la ruta).
De Ardevol fins a Torá bona carretera,pero molt en compte de tan en tan ja forats(jo m´els coneixo tots)pero en un advertiment del de devant en ja prou.
De Torá,Biosca(rotonda)Sanaüja(una mica de "marxa fina") per treura "carbonilla".
De Sanaüja a Solsona per la C 149 una delicia paisatgistica(ULL¡¡¡¡) que es poden fer trams(alegrets i s´ha de anar amb cura).
La resta de la ruta ja m´enfaras cinc centims...........Maca,maca

Imatge

Vssssss
007
.

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dt. oct. 28, 2008 10:27 am

J@N LINCE ha escrit:
James Bond ha escrit:

Vssssss
007

Hola Jonatan estem ultimant els últims detalls(pricipalment bon restaurant,pero també que s´ajusti una mica en els preus)i posar data(que voldria fer-la amb la modalitat de sugerencias de tots per majoria)per a nosaltres seria molt i molt "maco",Nosatres la Tensi i jo en diem "Ruta participativa".Axis en mes o meins mesura i participem TOTS.
Salutacions per a tu i la Ainoha
.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. oct. 28, 2008 11:15 am

J@N LINCE ha escrit:

J@N, no dic pas que no tingui raó, home! :lol: Sols deia que amb la humitat NO es disfruta tant anant en moto com quan està la carretera seca.

Al menys jo. :oops: Prudent que és un.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Vini
Presentats

Elaborada la ruta.

Entrada Autor: Vini » dc. gen. 14, 2009 10:44 am

Vist el vist(primera sortida del any despres de reis) i veient que tenim moltes dots d'improvisació,dons vinga som-hi ,la ruta que vaix proposa,fer-la a MARXA FINA i a RITME..........per disfrutá com diu el Ramon de cada corva i contracorva com si fos un ballet de motos tomban i retombant a ritme ALEGRE.Aixo tinc entes que sent una sortida fora del programa oficial de Mototurisme es pot dir i fer.
Companys qui tingui ganes de cremar una miqueta mes de adrenalina,que s'apunti.
PD: Dia i hora ja s'en parlará entre els que s'apuntin.
.

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dc. gen. 14, 2009 1:48 pm

bones!!!!!!!!

si es en disabte, ja pots apunta a un i mes ara que tinc neumatic nou

:wink: :wink: :wink: :wink:

salut
SOCI A.M.M. 16284

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7664
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. gen. 14, 2009 2:34 pm

Si no tenim nanos, allà estarem...m'agrada molt la ruteta. :wink:

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. gen. 14, 2009 10:53 pm

A mi em va millor el dissabte. Apunteu-me provisional o confirmaré demà.

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dc. gen. 14, 2009 11:05 pm

Fem llista :mestre
Vini =2Pax
Pacs47 =1Pax
alucinamaripili =2 Pax Provisional en espera......de nanos(si ò no)
James Bond = 1 Pax

Dissapte =Vini +Pacs+James Bond
De moment té traças de ser en dissapte.
VA.Que la cosa promet i es tracta de pasr-ho de lo mes bé(que nomes i som una vegada)
.

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dc. gen. 14, 2009 11:08 pm

James Bond (perdona)provisional "in lapsus"
Vini :shock:
.

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dj. gen. 15, 2009 9:18 am

A veura aquesta ADRENALINA,VINGA que un dels "IAIOS" del Mototurisme invita que en "KREMEU".

VINGA NANOS /AS :ban :ban :ban :ban A DONAR ALEGRIA A LA VIDA(SI ES AMB :form MOTO MILLOR) :ban :ban :ban :ban :ban :ban .
Vini=( :shock: ,ja m'el kedo asignat per a mi m'agrada)i Tensi :D
.

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dj. gen. 15, 2009 9:35 am

a vore...........

nosaltres vindrem si no tenim nanos i fins que no digueu la data no sabrem rés més.............
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dj. gen. 15, 2009 9:53 am

Xurrumeka ha escrit:a vore...........

nosaltres vindrem si no tenim nanos i fins que no digueu la data no sabrem rés més.............
¡Eppppppppppp! Noia que pots dir la TEVA en cuant a dia i hora."Per favore" amb tota la confiança."Vale" xavala :!:
(Vini :shock: )i Tensi :D
Pd: Com vaix posar en consens amb els que s'apuntin. :mestre
.

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dj. gen. 15, 2009 10:21 am

doncs és relativament fàcil..........

si agafes un calendari i mires el dia de la calçotada i tenint en compte que PODEM anar-hi i el cap de setmana següent NO PODRIEM, la cosa va de caps de setmana alterns..........

noi, és el que té tenir criatures a mitges.......... :!: :!: :!: :!:
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. gen. 15, 2009 10:31 am

Vini ha escrit:A veura aquesta ADRENALINA,VINGA que un dels "IAIOS" del Mototurisme invita que en "KREMEU".
Em que vols que et KREMEM, amb benzina o amb lenya de roure? :lol: :lol:
Aquest cap de setmana nosaltres segur que no. l'altre ja és el de la calçotada, quant possis el dia tu diré.
Faré tot el possible per venir
ImatgeImatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”