Sagal ha escrit:ARBE ha escrit:Sagal ha escrit:Molt guapo, ara fas que enyori més la meva GS, al final haurem d'agafar l'adventure
Només em faltaves tu !!!
Perquè ho dius, si fos ara, és la moto que m'hagues comprat, lo que pasa que em vaig posar malalt i la meva idea no era la que ara tinc. Però penso que és una moto de lo millor del mercat, sense cap dubte.
això fotli llenya al foc !!! s'em desfan els mites, perdo les icones, els referents, Santi Santi... tu que em deies que m'ho pensés bé de canviar l'AFrica, que amb la GS no aniria pel camp ,que tu la tenies i pensaves que amb una moto de 18k euros no et fotries pel camp... etc, etc... ostres ostres... és que lo de l'adventure és atracció fatal, ja ho veig.
A la sortida passada, quan vam parar a fer la foto, xerrant amb el cuco de que pensava en la GS però dubtava si adventure o no, em va tallar en sec i em va dir:
Tu l'adventure, no t'ho pensis, no ho dubtis. caram ! vaig pensar, que taxatiu... i em va dir, "t'he vist com anaves pel camí quan hem trobat la carretera tallada per veure si es podia arribar per pista, no tinguis cap dubte, l'adventure és per a tu" :shock: cuco dixit.
Per això dic, només em faltaves tu sortint de l'armari !!!! :lol: :lol: :lol: