Nova sortida,la publico.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Nova sortida,la publico.

Entrada Autor: Vini » dl. març 09, 2009 11:34 pm

Weno,ja tenim a punt la nova sortideta,la publico amb solidaritat al company i amic Kel.
Será el dia 15 de Març(per no xafar res a ningú)i no fer rutas alternatives al mateix dia que es fá un'altre sortida la del 14 de Març.
Es tracta de la següent ruta : Com no la sortida de Manresa-(**)Lleida-Mozón-Sariñena-Bujaraloz-Caspe(dinar).Per la tarda Maella-Batea-Ascó-Flix-C-12=Lleida-(A-2)+(c-25)=Manresa.
Weno.Per si algú es volgues afeguir a la ruta que farem,que m'ho faci saber amb un privat.
Vini i Tensi :D :D
Pd:(**).Posible punt de trovada,si ja gent interesada. :D
.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. març 11, 2009 10:34 pm

Una sortida molt maca, si senyor. Jo ja hauré sortit el dissabte i el diumenge se m'ha girat feina :wink:

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. març 11, 2009 10:42 pm

Portem bon ritme, sortides el divendres, dissabte, diumenge ...

Això és mototurisme, el que no surt és per que no vol.

Vini, tindreu bon dia i espero que bona ruta :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. març 12, 2009 12:49 am

Hola nois,

Una cosa em te seriosament encuriosit:

- Veig que hi ha moltes ganes de fer sortides.
- Qui mes qui menys surt un dia del cap de setmana.
- Totes les rutes proposades estan prou bé.

Llavors, perquè muntem dues o tres sortides el mateix cap de setmana???
No seria mes fàcil apuntar-se a la que ja hi ha programada???

Per mi podeu muntar-ne tantes com vulgueu, però no ho acabo d’entendre, la veritat. Que potser us voleu fer competència els uns als altres??

Espero, sincerament, que al menys respecteu els caps de setmana de les sortides mensuals per no programar sortides alternatives, per molt que una sigui cap a l’est i l’altra cap a l’oest.

:shock: :shock: :shock:
Sort,

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dj. març 12, 2009 9:28 am

Albert ha escrit:Hola nois,

Per mi podeu muntar-ne tantes com vulgueu, però no ho acabo d’entendre, la veritat. Que potser us voleu fer competència els uns als altres??

Espero, sincerament, que al menys respecteu els caps de setmana de les sortides mensuals per no programar sortides alternatives, per molt que una sigui cap a l’est i l’altra cap a l’oest.

:shock: :shock: :shock:
Jo parlant amb nom propi,sempre respectaré les rutas programadas per Mototurisme en els seus dies i horaris,aixo no vol dir que en el apartat de rutas i kedadas(ja está diferenciat en diferens apartats de Mototurisme),on TOTOM posa les rutas o kedadas que ha fet,uns en facin mes que uns altres.Jo particularment,surto cada cap de setmana(evidenment,cuant ho faix amb un grup que NO es Mototurisme)ja no m'estic ni explicar-la ni posar fotos del event),ara cuant la faix sol ho amb companys de Mototurisme com fem TOTS també penjo la cronica i les fotos(me bé o meyns bé,mes aviat meins),TOT aixo sense cap anim de competencia.Jo lo de la moto es un esbarjo no una competencia.
JO per la meva part respectant las SORTIDA de MOTOTURISME,seguiré sortin els cap de setmana i compartiré amb tots las sortida,sempre que per el meu entendre no la consideri "personal".
Benentes que per circintancias personal de cada un/a del membres de Mototurisme,pot fer mes ho meys sortidas.Ja company qe no poden(per el que sigui)anar a la mensual programada per Mototurisme.
Aprofito la ben enteça per saludarte i dirte que la tasca que esteu fen els caps visibles de Mototurisme es d'elogi i de gran dedicació.Gracias per tot el que feu.
Una salutació ferme i de reconoxament. :D
Vini :D
.

Vini
Presentats

.

Entrada Autor: Vini » dj. març 12, 2009 11:30 am

Afegir al respecte de las programadas(el mateix cap de setmana),jo i la Tensi,no podem estar en disposició de anar en moto el dissapte dia 14 per motius personal(es una aclaració que no faré mes).

Nosaltres cuant es tracta de fer una sortida aixis(com moltes que fem),no les publiquem fins que las hem FET.En aquest cas era com a deferencia al company i amic Kel,que NO esplicitament ho va demanar i nosaltres com bons companys seus(i de tots)ho bem fer public.
Aixis que ara tots/es a jugar al parxis :D :D que porta bona sort.
EHHHHHHHHHHHHHHHH"er" Vini i la Tensi una abraçada per totom a lo "xaxipiruli" :D :D :D :D
.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. març 12, 2009 4:41 pm

Albert ha escrit:Hola nois,

Jo entenc que no es es fer competència a ningú. Si algú no lo va bé sortir dissabte pot sortir diumenge i viceversa.

Com més opcions de sortides millor.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dv. març 13, 2009 1:01 pm

Holaaaa,

A veure si ens entenem, jo no he demanat explicacions a ningú en cap moment, i em semblaria genial que tots els caps de setmana es pogués triar entre varies opcions per sortir amb companys.
Només he plantejat una qüestió que em cridava l’atenció com a CURIOSITAT. Si hagués pensat altre cosa, abans de dir res públicament, me’n hauria assegurat parlant directament amb qui hagués calgut. I no cal buscar-hi els tres peus al gat, NOMÈS ERA CURIOSITAT.

:oops: :oops: :oops:
Sort,

Vini
Presentats

Ruta feta

Entrada Autor: Vini » dl. març 16, 2009 9:41 am

Hola com es costum(últimament :lol: ),sortim bastant i aquesta última sortida,la ruta al final l'hem variat una mica,aixis que sortin de Manresa a les 8.00h. a.m.,hem esmorzat a Monzón,(A-1223)Selgua,Liche,Berbegal,Venta de Ballerias,Sariñena,Pallaruelo de Monegros,Bujaraloz,Monasterio de Rueda,Caspe,Alcañiz(dinar).Per la tarda Alcañiz,Caspe(a per feina ens avien convidat ha anar al cinema ha Manresa),Fraga,Lleida,(A-2)+(c-25)=Manresa.Tot molt maco i molt bon tems per anar amb moto.
Posem unes cuantes fotos,ja penjarem algún video i alguna foto mes.
Que sigue-ho feliços i que tinguem tots molt bon setmana ,amb l'espera de que la sotida de Mototurisme,fac el mateix tems que nosaltres varem tenir en aquesa sortida.
Salutacions
"er"Vini i la Tensi :D :D
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" width="600" height="400" flashvars="host=picasaweb.google.com&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2FViniTensi%2Falbumid%2F5313689708480806753%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
.

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dl. març 16, 2009 10:30 am

Holaaa,

Les meves felicitacions per la ruta, i com no: per les fotos!!!

Em sembla que la RUTA final que heu fet a estat aquesta, oi?

Imatge

:D :D :wink:
Sort,

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dl. març 16, 2009 11:01 am

Albert ha escrit:Holaaa,

Les meves felicitacions per la ruta, i com no: per les fotos!!!

Em sembla que la RUTA final que heu fet a estat aquesta, oi?

Imatge

:D :D :wink:
Gracies Albert per posar la ruta(es la correcte)si es la que hem fet.
Una salutació i ja saps ens veiem el diumenge.Bone setmana i millor cap :ban :ban :form :form :ban :ban .
.

Vini
Presentats

Va de videos

Entrada Autor: Vini » dl. març 16, 2009 11:09 am

Aparte-ho les criatures que bé "er"Vini amb els videos :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: .Perill,perill.Marxan una d'oives.

<embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
.

Vini
Presentats

Un mes

Entrada Autor: Vini » dl. març 16, 2009 11:11 am

ttp://www.youtube.com/watch?v=VY77YROnebM
<embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
.

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dl. març 16, 2009 11:13 am

.

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dl. març 16, 2009 11:15 am

.

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dl. març 16, 2009 12:35 pm

<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" width="600" height="400" flashvars="host=picasaweb.google.com&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2FViniTensi%2Falbumid%2F5313744513774059921%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
Sense piles a mitg camí"logistica" a tope
.

Heavy1987
Presentats
Entrades: 370
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Entrada Autor: Heavy1987 » dl. març 16, 2009 6:23 pm

M'agues encantat venir aquesta sortida ja las meves arreles venen d'aprop de alcañiz (Mont-roig de testamins).... Unes fotos mol currades...

Cuidevos!!!!!!!!!!

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. març 16, 2009 7:25 pm

El primer video em fa molta gràcia, sembleu dos nuvis i fent veure que ningú us filma, jajjaaj
Vini com a model, m'agrada mes la Tensi que tu. :lol: :lol: :lol:
Gràcies per la crònica
ImatgeImatge

Andrew
Presentats
Entrades: 41
Membre des de: dt. gen. 20, 2009 9:12 pm
Ubicació: MANRESA

Entrada Autor: Andrew » dl. març 16, 2009 9:00 pm

Només puc dir una cosa...

Ets el meu ídol!!!

:lol: :lol: :lol:

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dt. març 17, 2009 8:25 am

Heavy1987 ha escrit:M'agues encantat venir aquesta sortida ja las meves arreles venen d'aprop de alcañiz (Mont-roig de testamins).... Unes fotos mol currades...

Cuidevos!!!!!!!!!!
Hola Francesc,t'endec una i segur que en una proxima,amb molt de gust,estaras al meu costat i jo orgullos de que hi vaiguis.No sabia que les teves arrels vinguesin d'aquesta zona d'Acañiz(nosaltres hi anem molt)cap a la zona de Terol.Ja et donaré el telefon en un privat,per cuant convingui,fense un truc.
Una wapa,wapa salutació.
.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”