Ahir vaig descobrir la ctra de Tossa-Sant Feliu
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ahir vaig descobrir la ctra de Tossa-Sant Feliu
Ahir vaig anar al mati a BCN a canviar la cadena, una visita a un consulat per futurs viatges i al a llibreria Altair, pero vaig acabar molt aviat aixi que... tenia tot un dia x davant per aprofitar.
Vaig pujar per la infernal NII recorrent tot el Maresme fins a Lloret
D' alli per una carretera que no estava mal vaig arribar fins a TOssa.
I d´alli vaig voler anar a fer els 365revolts de Tossa-StFeliu
Ja ho se, es un pecat que encara no l´hagues fet (PERDONEU)
NO se com he viscut fins ara sense fer-la!! ES Una passada no hi ha manera humana de mantenir la moto vertical mes de 2sg seguits!
em va agradar tant que despres de dinar una paella Sant Feliu vaig tornar a Tossa i despres...
Vaig tornar a Sant Feliu, i despres a Tossa!! La vaig fer dos vegades en cada sentit!
En fi..vaig fer 4 fotos amb el mobil que poso aqui.
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" width="800" height="533" flashvars="host=picasaweb.google.com&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fjordi.granados%2Falbumid%2F5315173068783170897%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
NO havia disfrutat tant d´una carretera de revols en ma vida!!! I he fet moltes carreteteres de revolts.
Vaig pujar per la infernal NII recorrent tot el Maresme fins a Lloret
D' alli per una carretera que no estava mal vaig arribar fins a TOssa.
I d´alli vaig voler anar a fer els 365revolts de Tossa-StFeliu
NO se com he viscut fins ara sense fer-la!! ES Una passada no hi ha manera humana de mantenir la moto vertical mes de 2sg seguits!
em va agradar tant que despres de dinar una paella Sant Feliu vaig tornar a Tossa i despres...
Vaig tornar a Sant Feliu, i despres a Tossa!! La vaig fer dos vegades en cada sentit!
En fi..vaig fer 4 fotos amb el mobil que poso aqui.
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" width="800" height="533" flashvars="host=picasaweb.google.com&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fjordi.granados%2Falbumid%2F5315173068783170897%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
NO havia disfrutat tant d´una carretera de revols en ma vida!!! I he fet moltes carreteteres de revolts.
Ex ...moltes coses
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Re: Ahir vaig descobrir la ctra de Tossa-Sant Feliu
El que és un pecat és que no truquis mam-om !!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:Steelman ha escrit: I d´alli vaig voler anar a fer els 365revolts de Tossa-StFeliu
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Gairebé 500 kms per anar de Reus a Barcelona està preu bé, devies fer molta drecera :DSteelman ha escrit:com volia que et truques! Jo que sabia que acabaria fent aixo!!
Per cert al final la ruta va ser llargueta i amb poques rectes ;)
ruta ahir
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
l'escamot ganxó no perdona que passesis pel seu poble i no diguessis res :twisted: per l'hora diria que ens vam creuar per que ahir vaig veure doscentes mil motos pel passeig del poble, seras "collejat" fins a demanar perdo :P
vas agafar un dia perfecte per fer la carretera, eh nen? :lol:
vas agafar un dia perfecte per fer la carretera, eh nen? :lol:
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Jo vaig rebre un sms a les 14:12 que deia: "Acabo de fer Tosa-St. Feliu i com he viscut fins ara sense fer-la! Es increïble!"
No va passar 1 minut que el trucava per preguntar-li: "però tu no anaves per feina a Barcelona?"
:twisted: :twisted: :twisted:
Jo vaig rebre un sms a les 14:12 que deia: "Acabo de fer Tosa-St. Feliu i com he viscut fins ara sense fer-la! Es increïble!"
No va passar 1 minut que el trucava per preguntar-li: "però tu no anaves per feina a Barcelona?"
Tens tota la raó Kel, se’n va disfrutar a traïció!!!!Kel ha escrit: El que és un pecat és que no truquis mam-om !!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
:twisted: :twisted: :twisted:
Sort,
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Que dolents sou!!!Ardnas ha escrit:Ostres Jordi, em sorprens...
Si no recordo malament aquesta carretera ja s'¡ha fet algun cop, veus el que té no atansar-te al sector gironí?
SI no m´atanso a les sortides es per culpa de la Pxxa Feina :(
Si jo tingues alergia a girona (com d´altres a TGNA) no aprofitaria que vaig a BCN per arribar fins alla ;)
Ex ...moltes coses
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Jo le fet un diumenge al matí, el que passa es que eren les 08:00 h, i el termometre marcava 1,5 ºc, i no vaig trobar a ningú :twisted: :twisted: :twisted: ( Deu ser que el cuir no abriga prou)Randy-650 ha escrit:Mola la carretera dels 365 revolts, oi? :D
Això sí, no és el mateix fer-la un dia entre setmana que fer-la un diumenge qualsevol. :?

- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
El mateix dic!!!... t'haguessim fet costat, mamonás!!!Kel ha escrit:El que és un pecat és que no truquis mam-om !!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:Steelman ha escrit: I d´alli vaig voler anar a fer els 365revolts de Tossa-StFeliu
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Ja era hora de que fesis aquesta carretera després de tants km per Europa. :?
El que diuen del transit es força relatiu, quasi mai n'hi ha exigeradament, només al pic de la temporada d'estiu i alguns Diumenges al mati.
Els Diumenges a la tarda d'aquesta època, quasi gens.
Si no ho creieu, els que veniu a la sortida de l'Empordà aquest Diumenge ho podeu comprovar a la tornada a casa vostre.
Ja direu.
Salut.
El que diuen del transit es força relatiu, quasi mai n'hi ha exigeradament, només al pic de la temporada d'estiu i alguns Diumenges al mati.
Els Diumenges a la tarda d'aquesta època, quasi gens.
Si no ho creieu, els que veniu a la sortida de l'Empordà aquest Diumenge ho podeu comprovar a la tornada a casa vostre.
Ja direu.
Salut.
Salut i kilómetres
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Vares aprofita la "descoberta " e Jordi ?
Tal com be han dit es una carretera que si no hi trobes trànsit es per gaudir-la a plaer. Si no enganxes algun autocar o algun "dominguero" que no es deixa avançar, et permet fer els revolts al ritme que vols.
Un dia d'aquests muntem uns sortideta, fem els revolts i anem a menjar peix fregit a Sant Feliu
.
Vssssss
007
Tal com be han dit es una carretera que si no hi trobes trànsit es per gaudir-la a plaer. Si no enganxes algun autocar o algun "dominguero" que no es deixa avançar, et permet fer els revolts al ritme que vols.
Un dia d'aquests muntem uns sortideta, fem els revolts i anem a menjar peix fregit a Sant Feliu
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
OKJames Bond ha escrit:Vares aprofita la "descoberta " e Jordi ?
Un dia d'aquests muntem uns sortideta, fem els revolts i anem a menjar peix fregit a Sant Feliu.
Vssssss
007
Ex ...moltes coses