una ruta qualsevol un divendres qualsevol
Moderador: Airald
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
una ruta qualsevol un divendres qualsevol
Ja feia dies que tenia preparada la sortideta dels divendres “GT” per els del mototurisme. El destí havia de ser el cap de creus, per on anar-hi i per on tornar-ne era totalment opcional i irrisori.
Així doncs després de complir amb les obligacions matinals de cada dia, o sigui portar l’hereu al cole, m’he disfrasat de motorista i apa a la ruta.
He agafat la AP7 fins la sortida direcció Lloret de mar, l’steelman em va fer pessigolles a l’amor propi i no he pogut més, i si senyors l’he fet, desprès de 15 anys he fet la carretera de tossa a sant Feliu, corbes més corbes.
Direcció Girona i cap a Cadaqués i cap de Creus. Un entorn inhòspit però genial, la vista es perd fins l’infinit. Després a port de la selva, sant Pere de roda i Vilajuïga.
No sabia quina ruta de tornada fer, i no s’ha m’ha acudit res més que anar a Besalú, Olot, Vallfogona i Ripoll. Deu ni do el coll de Canet. De Ripoll cap a Berga i després fins Sant Llorenç de Morunys, Solsona, Biosca, Calaf, igualada i cap a casona que ja en tinc prou. Crec que al voltant de 600 qms de res,
A veure si m’espavilo i penjo un parell de fotos que no n’he fet gaires.
Així doncs després de complir amb les obligacions matinals de cada dia, o sigui portar l’hereu al cole, m’he disfrasat de motorista i apa a la ruta.
He agafat la AP7 fins la sortida direcció Lloret de mar, l’steelman em va fer pessigolles a l’amor propi i no he pogut més, i si senyors l’he fet, desprès de 15 anys he fet la carretera de tossa a sant Feliu, corbes més corbes.
Direcció Girona i cap a Cadaqués i cap de Creus. Un entorn inhòspit però genial, la vista es perd fins l’infinit. Després a port de la selva, sant Pere de roda i Vilajuïga.
No sabia quina ruta de tornada fer, i no s’ha m’ha acudit res més que anar a Besalú, Olot, Vallfogona i Ripoll. Deu ni do el coll de Canet. De Ripoll cap a Berga i després fins Sant Llorenç de Morunys, Solsona, Biosca, Calaf, igualada i cap a casona que ja en tinc prou. Crec que al voltant de 600 qms de res,
A veure si m’espavilo i penjo un parell de fotos que no n’he fet gaires.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: una ruta qualsevol un divendres qualsevol
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Collons !!!!! això si que es fer una bona sortida. Has passat per moltes de les meves carreteres preferides. I jo treballant......
Felicitats per la "ruteta" :D . Has fet cap foto ?
Vsssss
007
Collons !!!!! això si que es fer una bona sortida. Has passat per moltes de les meves carreteres preferides. I jo treballant......
Felicitats per la "ruteta" :D . Has fet cap foto ?
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
- Jordipm
- Presentats
- Jordipm
- Presentats
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
-
- Presentats
- Entrades: 26
- Membre des de: dt. feb. 24, 2009 11:39 am
- Ubicació: Barcelona
- Jordipm
- Presentats
- Jordipm
- Presentats
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.es/s/c/bin/slideshow.swf" width="600" height="400" flashvars="host=picasaweb.google.es&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.es%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fjpareram%2Falbumid%2F5318532687405837809%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254