RUTA

La previsió del dia és aquesta:

Moderador: Airald
Em sembla collonut, ara falta un gastrònom que ens digui on dinarem.Jordi Ponsa ha escrit:Hola.
En principi el dia 12/04 tampoc tinc res previst, per tant m'hi podria apuntar, tant mateix faria un petit suggeriment.
Des de Ripoll, es podria anar a Olot passan per Valfogona, es una carretera que está molt be i té una vista molt bonica de la Vall de'n Bas,.. un cop a Olot, es pot anar cap a Vic per la nova carretera dels tunels de Bracons o fer la Salut ( Rupit, Cantoni, Vic), des de Vic es podria anar a Parts de lluçanes i fer la tornada..
Ei es un suggeriment.
Ja el conec és un lloc peculiar i guapo de veure estic d´acord.Si aneujordi ha escrit:Si passeu per Vallfogona dons Mr.Bikers
Es un local motero curios crec que val la pena visitar-lo si no es fa gracia per dinar dons per pendre un aperitiu. Jo vaig dinar i em va sembla correcte qualitat-preu
Salutacions
Merci, nois...al final haurem de dinar varies vegades, o fer una tria exhaustiva.Oscar ha escrit:Ja el conec és un lloc peculiar i guapo de veure estic d´acord.Si aneujordi ha escrit:Si passeu per Vallfogona dons Mr.Bikers
Es un local motero curios crec que val la pena visitar-lo si no es fa gracia per dinar dons per pendre un aperitiu. Jo vaig dinar i em va sembla correcte qualitat-preu
Salutacions
fins Olot i agafeu la carretera de Sta Pau al km 2,700 hi ha l´Hostal
"dels Ossos",on bon lloc per parar a dinar.Jo diumenge estarè amb la family,que tingueu bona ruta.Jo faré una volteta dijous,unic dia lliure,i
m´aproparé a terres andorranes fen un petit tomb. :!:
Oscar, si senyor, bon lloc :Oscar ha escrit:Si aneu fins Olot i agafeu la carretera de Sta Pau al km 2,700 hi ha l´Hostal dels Ossos,on bon lloc per parar a dinar.
Igualment, Jordi.Digamjordi ha escrit:jo vindria pero estare cami de Pontevedra a on el Coes me espera...Bona ruta
Merci company.Ra-mon ha escrit:La ruta pinta bé: Vallès, Moianès, Lluçanès, Ripollès, Garrotxa, Osona, ...
Jo també m'apuntu !
Alucinamaripili, felicitats per endavant !