Ruta Express

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Ruta Express

Entrada Autor: Vendetta » ds. abr. 11, 2009 2:44 pm

Bè, doncs ens hem llevat ja fa una estona. (ja ho diuen alguns sabis per aqui que els de girona es lleven tard, no pas tots.) I com que estavem pendents i amb la planificaciò oberta per el temps.. doncs avui i ara proposem ruta.

La ruta proposada és cap a albarracin acostant-nos una mica per tortosa.

dia de sortida:Avui
Hora de sortida:dins de 45 min. o sigui a les 15:30

Ens queda definir on fer parada avui a la nit, s'accepten suggerencies.

La parada de demà serà a Albarracin, un fantàstic poblet, i on a prop i neix el Tajo (o algun riu).

Aqui us deixo la ruta planificada en inici.

Ruta

Qui vulgui fer alguna proposta tè com uns 45 min per fer.la per aqui, passats aquests, s'haurà de fer via sms. :twisted:

Vinga, salut, i força al... :lol:

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » ds. abr. 11, 2009 3:00 pm

Bon viatge!!! (jo, treballant. Entre la feina, el mal temps i les obligacions familiars no he pogut agafar la moto en tota la setmana :cry: )

No sé on podeu dormir, avui, però et diria que no t'esperis fins a
darrera hora a trobar lloc perquè per Setmana Santa acostuma a
estar força ple tot.
:wink:

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » ds. abr. 11, 2009 3:19 pm

Storm ha escrit:Bon viatge!!! (jo, treballant. Entre la feina, el mal temps i les obligacions familiars no he pogut agafar la moto en tota la setmana :cry: )

No sé on podeu dormir, avui, però et diria que no t'esperis fins a
darrera hora a trobar lloc perquè per Setmana Santa acostuma a
estar força ple tot.
:wink:
Vaja, bè, en quan a lo de ple, si, ho sè que serà complicat, potser al sofa d'alguna sala d'estar d'algun hotel.. :twisted: a veure, què sera..

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » ds. abr. 11, 2009 5:02 pm

Be, ja se que no hi soc a temps, però que sàpigues que quant arrivis a Lleida, tens que agafar la LL11 com si anessis a agafar l'autopista, i avans del peatje agafar la C12, perqué la ruta que has marcat fins sudanell montoliu etc et farà donar una volta per carreteres que no estan en gaire bon estat.
Sento no haber vist el teu post més aviat.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. abr. 11, 2009 5:02 pm

Veig que passeu per Mirambel i Cantavieja.
Nosaltres hi vam passar fa quinze dies i la carretera estava en obres: uns 15 qms de terra, pedres, sots i fang.
Espero que estigueu de sort i ja estigui arreglada :-)

Bona ruta !

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » ds. abr. 11, 2009 6:20 pm

He mirat les prediccions del temps per demà diumenge a Albarracín (de l'INM) i es mouen en cotes de neu de 800 m (avui 700) i temp entre 1 i 10º.

Espero que tinguin bon dia :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » ds. abr. 11, 2009 6:40 pm

Jo també estic treballant i sense tocar la moto.

Des de la sortida de l'Empordà que no l'he tocat. :oops:

Que vagi bé la ruta.

Salut.
Salut i kilómetres

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. abr. 11, 2009 7:20 pm

Bona ruta, jo aquests dies he estat pencant a casa, ja començo a tenir mono.
ImatgeImatge

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dg. abr. 12, 2009 11:17 am

Merci per l'advertiment Joan, no sè pas per on vaig passar. :oops: Jo cap on deia el gps, no vaig pas trobar cap carretera en mal estat. Feina tenia esquivar la pluja. A estones esquivar-la era fer temps per a no atrapar-la, fins que no hi havia ja mes remei i la varem tindre que atrevessar.

Tot i que els ultims 20 km ja ens va atrapar, i és que la natura.. Bè hem fet nit a Tortosa, desprès d'utilitzar influenciès per a trobar habitaciò. 8)

Kel, espero que estiguis equivocat amb els teus pronòstics. Que de segur que si, com casi sempre. :twisted:

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dg. abr. 12, 2009 11:48 am

d'aixo si que sen diu, aixecar-se i marxar. Ale a passar-ho be. Aqui un altre que fa uns dies que no toca la moto :(
bona ruta

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dg. abr. 12, 2009 11:57 am

Jordi i Mire-iai sou gent amb prou recursos segurs que trobareu prou alternatives si el temps es complica, només cal baixar baixar de cota, i en tot cas, .... sempre ens queda la WII :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dl. abr. 13, 2009 10:05 pm

Siono1000 ha escrit:Jo també estic treballant i sense tocar la moto.

Des de la sortida de l'Empordà que no l'he tocat. :oops:

Que vagi bé la ruta.

Salut.
Mira que no tocar la moto.. La deus tindre al garatge faltada de carinyo. Ves al garatge i toca-la una mica home, no siguis aixi. :twisted: :twisted: No m'he pogut estar de fer el comentari. :lol:

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dl. abr. 13, 2009 10:21 pm

Kel ha escrit:Jordi i Mire-iai sou gent amb prou recursos segurs que trobareu prou alternatives si el temps es complica, només cal baixar baixar de cota, i en tot cas, .... sempre ens queda la WII :wink:
Això de baixar de cota està bè. Però encara millor carregar la moto dins un camiò, per a fer el tall en questiò.. :lol: :lol:

És broma, ni una ni l'altra va ser necessària.

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dl. abr. 13, 2009 10:59 pm

Un petit resum de ruta.

Em tingut bon temps tant el diumenge com avui, excepte la miqueta de pluja del dissabte res mès.

No ens ha nevat, tot i que si que durant una estona per aquells colls, recordant el post d'en kel i la nuvolada, ens ho varem pensar, inclus un rètol a l'inici d'un port, hi deia que feien falta cadenes. Jo no m'ho vaig creure, aquest se l'han deixat del dia anterior. Però per si de cas, giro cua al primer poblet, i pregunto, mentre faig un talladet. Em confirmen que res, cap problema.

La ruta feta al final, va ser aquesta.
Ruta
Sortir dissabte, fer nit a tortosa, diumenge direcciò albarracin passant per Teruel (amb una miqueta de neu) i de tornada directe per carreteres principals, com la A-23 i l'eix.

A veure si demà poso alguna foto.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. abr. 14, 2009 12:44 am

Vendetta ha escrit:A veure si demà poso alguna foto.
A VEURE SI ÉS VERITAT QUE LES ESTEM ESPERANT.

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

.

Entrada Autor: Vini » dt. abr. 14, 2009 8:54 am

Molt bona ruta.Si senyor.Part d'aquesta ruta,con ja ha comentat el Ra-mon,ja la varem fer,i com diu el tram de Mirambel,era un tram sense asfaltar(feian la carretara nova)gravilla,sots,terra i fang tot el que volguis.
Axis que la nostra millor enhorabonna per tan maca.Ara fotos,perque poguem gaudir una miqueta mes d'aquesta perciossa ruta(la zona de Terol,Cuenca,Guadalajara i la zona interior de Castelló i Valencia,son la meva devilitat).
Una salutació wapa de la Tensi i meva. :D :D
.

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dt. abr. 14, 2009 2:06 pm

ale i les fotos? ja heu tornat heu de posar fotos!!!
:cerv

Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Entrada Autor: Angeleta » dt. abr. 14, 2009 6:17 pm

Sergi3 ha escrit:ale i les fotos? ja heu tornat heu de posar fotos!!!
:cerv
Tens raó! Jo ara mateix no les tinc aquí (me les ha usurpat en Vendetta) :wink: De totes maneres, moltes de les que vam fer durant el trajecte es podrien confondre perfectament amb l'Antàrtida!! :jump
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 14, 2009 11:48 pm

NO FOTOS = NO ANTÀRTIDAImatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dc. abr. 15, 2009 1:01 am

Bè desprès del pertinent descans poso alguna foto de la ruteta.

Imatge

Abans d'arribar a Lleida primera paradeta per observar una mica el tema delicat del temps. Començem a veure rastres de la pluja que estem seguint: carretera assecant-se, nuvolada per davant, un arc de Sant Martì que treu el cap.. Ja teniu feina. A buscar l'arc de Sant Martì a la foto.
Imatge

Ens ho seguim estudiant en un poblet mès endavant, ara ja amb una mica més de perspectiva. I és que ens feia mandra equipar-nos de pluja, i no ens sortia d'allà.

Mirem a un cantò..
Imatge

i a un altre..
Imatge

Sembla ser que atrapem la pluja.. plantegem dormir per la zona.. però no ens agrada gaire, o sigui que endavant..
Imatge

Al cap ja de 40 km mès ens ho tornem a mirar, ens estem acostant inebitablement, i estem atrapant la pluja, cullons! Si que descarrega lentament.
Imatge
Girem cua, i al cap de 1 km... Carai!! estem rodejats! ens cau ja a sobre el primer povisqueig, o sigui que res, mullats per mullar, tornem a girar cua i seguim camì. Ens escapem d'ella, i atrapem l'altre front, que sembla breu i suau, o sigui que ens posem a atravassar-lo lleuguerament. 10 km de plujeta, i altra vegada bon temps, però a davant ja veiem que ens tocarà de nou, inevitablement, i aixì és a 30 km abans de Tortosa n'enganxem una altra, i en arribar a Tortosa, la cosa ja era mès forta.
Què hi farem, mès no s'hi pot fer.

I per sort no varem fer 90 km mès en pluja, ja que a tortosa no trobavem res, i lo mès proper era a Alcañiz, al parador nacional. I entre la distància i el preu.. 155 Euros.. ens motiva a seguir buscant. Al final vàrem trobar-ne un. I tot això mentre feiem un talladet!

Doncs apa, cap a l'hotel, soparet , i aprofitar el minibar, ja que la mandra per la pluja que queia a fora era fort, i què carai si s'hi està bè a l'hotel..

L'endemà esmorzar, planificar ruta, comprovar temps, i a veure què deieu per aqui al forum.
Imatge

Avui ja si, ja comença una altra ruta. A mès com algù ja sap baixo poc per Tarragona, i si, és una zona maca, em va agradar i molt.

Em vaig recordar de les VStorm, en aquest moments no m'haguès fet res provar-ne una :twisted: :twisted:
Imatge
Imatge

I jo i la pan diem, una VStorm? "pà kè"? :twisted:
Imatge

Seguim endavant, ens trobem un pantà, i ja començem a veure les primeres neus cap on anem.
Imatge

Ja ens acostem a les primeres neus. A part de les primeres neus, veiem un nou intent del sector femení per a aconseguir la igualtat, i és que hi han coses que encara no han aconsseguit. Que una dona condueixi una pan. Per favor... això és per a homes... :twisted: :twisted: (tot això és una pura provocaciò noies, ja m'agradaria una igualtat igualitaria igual, espero que piqueu)
Imatge

Paradeta a dinar.., la gent del restaurant molt trempada.
Imatge
Imatge

Saludo un veì de la zona en sortir del restaurant i parelem del fred, possibilitats de neu, d'on vinc..
Imatge

Bè, el veì no era el de la foto, eh.. estava per aqui jugant amb la mainada, jo a ell no li vaig fer cap foto. :lol:

Passem per Morella.
Imatge

i descansem una mica.
Imatge

Imatge
Imatge

No és el viaducte de Segovia, segueix essent Morella.
Imatge

Buufff ja me n'he cansat. Demà potser en poso alguna mès. Cujons, quin vici això de compartir rutes.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”