sortideta cap a Anzánigo
Moderador: Airald
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
sortideta cap a Anzánigo
Possiblement,que no segurament,el dissabte faci una escapadeta cap a la
població d´Anzánigo i voltants amb la meva dona.He d´aprofitar que no teni canalla ni canalles a casa :twisted: .Així anirem agafant ritme pel proper cap de setmana i el viatje a Jerez.Be ,el que volia que m´ajudessiu és en el tema important del jalar.Si vosaltres,aventurers experimentats en aquest mon de Deu,coneixeu algun lloc per menjar bona
teca.No se si al mateix cámpin d´Anzánigo,a Jaca,Ayerbe...no ho se,espero el vostre ajut.Us estimo :!:
població d´Anzánigo i voltants amb la meva dona.He d´aprofitar que no teni canalla ni canalles a casa :twisted: .Així anirem agafant ritme pel proper cap de setmana i el viatje a Jerez.Be ,el que volia que m´ajudessiu és en el tema important del jalar.Si vosaltres,aventurers experimentats en aquest mon de Deu,coneixeu algun lloc per menjar bona
teca.No se si al mateix cámpin d´Anzánigo,a Jaca,Ayerbe...no ho se,espero el vostre ajut.Us estimo :!:
Que gran aquest de Bilbao

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Es que es tracta d´això,una sortideta,un bon jalar i vinga!i no em parlisSagal ha escrit:Jo també t'estimo :!: , peró no em parlis de teca que encara em cau la baba de no poguer menjar cargols, sempre esteu parlant de teca. Aixó sembla un foro de sibarites i no de motos
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
dels cargols que aquest cap de setmana en menjo segur :evil: .Be aviam
si algú m´ajuda per poder menjar be despres d´uns kms.
Que gran aquest de Bilbao

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Re: sortideta cap a Anzánigo
EEEH !!! que ho he llegit, bandarra !!! :lol: :lol: :lol:Oscar ha escrit:Possiblement,que no segurament,el dissabte faci una escapadeta cap a la
Nen, a la Peña Oroel , Parador de Oroel, ctra. Huesca-Zoza s/n, jo em vaig fotre unes migas que... fa 15 anys i les recordo com si fos ahir, que bones... http://www.redaragon.com/gastronomia/re ... nte_ID=320
Ruteja fins veure els mallos de riglos, i si vols ves a visitar l'estació de Can Franc, val la pena passejar-hi, segueixes cap al Nord, i passes a Le France perl coll del portalet, preciós de collons, és el Pirineu més agreste i guapo, i allà pots fer aquesta excursioneta: http://www.lospirineos.com/artouste/ 100% recomenable
-----------
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Esta en obres :(ARBE ha escrit:si vols ves a visitar l'estació de Can Franc, val la pena passejar-hi
Ex ...moltes coses
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Steelman ha escrit:Esta en obres :(ARBE ha escrit:si vols ves a visitar l'estació de Can Franc, val la pena passejar-hi
Fa molt temps que està en obres. El setembre del 2007 vaig pujar fins a Canfranc amb un amic que feia poc que tenia moto. Jo hi havia estat al 2000 amb la meva Special i tenia ganes de tornar-hi. Vam entrar sense cap problema, cap vigilant. Crec recordar que hi havia algun cartellet d´aquells de les obres, però no ens va fer falta el casc de la moto, je, je. Vam remenar per on vam voler.
Tot es probar-ho.
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Cristina_tgn ha escrit:Fa molt temps que està en obres. El setembre del 2007 vaig pujar fins a Canfranc amb un amic que feia poc que tenia moto. Jo hi havia estat al 2000 amb la meva Special i tenia ganes de tornar-hi. Vam entrar sense cap problema, cap vigilant. Crec recordar que hi havia algun cartellet d´aquells de les obres, però no ens va fer falta el casc de la moto, je, je. Vam remenar per on vam voler.
Tot es probar-ho.

Ex ...moltes coses
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà