Mayos 2009

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Mayos 2009

Entrada Autor: Sergibuda » dt. abr. 28, 2009 7:26 pm

A Alhama de Múrcia es fa cada any una concentració de motos coincidint amb una festa del poble anomenada Los Mayos. Acostuma a anar-hi molta gent i els concerts són de primer ordre (Melendi, MClan, Loquillo, Rebeldes...), tot i que poden o no poden coincidir amb el gust propi. Aquest any van tocar els Mojinos Escozíos.

Doncs bé, a què ve tot això? Ve a que va ser aquest cap de setmana i que jo hi vaig anar amb la dona i amb uns amics. Les fotos, tot i que són més de la festa i de l'ambient que del viatge, podeu veure-les a www.sergibuda.cat
sergibuda

they called me an accident

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Mayos 2009

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. abr. 28, 2009 9:31 pm

Osgtres Sergi quin reportatge mes xulo !!!! Quina patxoca mes collonuda que feu tots plegats. Bones bones, bon ambient i bon rotllo, si senyor !!!

Gràcies per ensenyar-nos la crònica i les fotos!!!

Sergibuda ha escrit:Després de llevar-nos, esmorzar i dutxar-nos, vam sortir amb la ruta, que ens va portar al santuari de cada any, on vam poder prendre'ns unes cerveses mentre picàvem uns fruits secs
A veure si alguns de mototurisme n'aprenen i ens porten a santuaris i ermites com aquest que vareu anar :D :D

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. abr. 28, 2009 10:40 pm

James Bond ha escrit:
Sergibuda ha escrit:Després de llevar-nos, esmorzar i dutxar-nos, vam sortir amb la ruta, que ens va portar al santuari de cada any, on vam poder prendre'ns unes cerveses mentre picàvem uns fruits secs
A veure si alguns de mototurisme n'aprenen i ens porten a santuaris i ermites com aquest que vareu anar :D :D

Vssssssss
007
Sembla que també hi havia fooooorça vi de missa ;-)

Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Entrada Autor: Jordipm » dt. abr. 28, 2009 11:01 pm

n'hi ha que s'ho passen, pero tu/vosaltres us ho paseu be, mes que be

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dc. abr. 29, 2009 6:03 pm

Eiii!! Quins records d´Alhama, jo vaig estar- hi el 2005 i el 2006. Veig que aquest any han repetit cartell amb els Mojinos, jo els vaig veure el 2005 però vaig passar-ho millor el 2006 amb el Loquillo. Cadascu al seu gust.

Ja he vist les fotos i veig que segueix el bon ambient de sempre!! Inclosa l´excursió a Totana i la visita nocturna al bar del poble, je, je.

Merci per la info Sergi. Diria que tu i jo hem coincidit en alguna concentra.

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dc. abr. 29, 2009 6:13 pm

James Bond ha escrit:

Vssssssss
007

Eeeii Ramon!! El cul d´en Jaumet, que no sap seure ni estar-se dret, quan vulguis et porta a una d´aqueste ermites. Ja veus que vaig informant de tot el que sé. Però no et tiris enrera.

Carletsfz6
Presentats
Entrades: 182
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 1:47 pm
Ubicació: Picamoixons
Contacta:

Entrada Autor: Carletsfz6 » dc. abr. 29, 2009 6:23 pm

Sergi com sempre ets el home del la ruta66 sempre per les carreteres amb akesta motarra k tens.Gracies per compartir-lo amb nosaltes.V´sss company!!!
TREMENDO FOT-LI GASSSSSS!!
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dj. abr. 30, 2009 2:25 pm

Cristina_tgn ha escrit:Eiii!! Quins records d´Alhama, jo vaig estar- hi el 2005 i el 2006. Veig que aquest any han repetit cartell amb els Mojinos, jo els vaig veure el 2005 però vaig passar-ho millor el 2006 amb el Loquillo. Cadascu al seu gust.

Ja he vist les fotos i veig que segueix el bon ambient de sempre!! Inclosa l´excursió a Totana i la visita nocturna al bar del poble, je, je.

Merci per la info Sergi. Diria que tu i jo hem coincidit en alguna concentra.
Jo també vaig ser-hi l'any del Loquillo i el 2004. Pots donar-te una volta per www.sergibuda.cat per veure en quantes sortides hem coincidit, tot i que d'alguna me'n falten les fotos.
sergibuda

they called me an accident

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”