Mayos 2009
Moderador: Airald
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Mayos 2009
A Alhama de Múrcia es fa cada any una concentració de motos coincidint amb una festa del poble anomenada Los Mayos. Acostuma a anar-hi molta gent i els concerts són de primer ordre (Melendi, MClan, Loquillo, Rebeldes...), tot i que poden o no poden coincidir amb el gust propi. Aquest any van tocar els Mojinos Escozíos.
Doncs bé, a què ve tot això? Ve a que va ser aquest cap de setmana i que jo hi vaig anar amb la dona i amb uns amics. Les fotos, tot i que són més de la festa i de l'ambient que del viatge, podeu veure-les a www.sergibuda.cat
Doncs bé, a què ve tot això? Ve a que va ser aquest cap de setmana i que jo hi vaig anar amb la dona i amb uns amics. Les fotos, tot i que són més de la festa i de l'ambient que del viatge, podeu veure-les a www.sergibuda.cat
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Mayos 2009
Osgtres Sergi quin reportatge mes xulo !!!! Quina patxoca mes collonuda que feu tots plegats. Bones bones, bon ambient i bon rotllo, si senyor !!!
Gràcies per ensenyar-nos la crònica i les fotos!!!
Vssssssss
007
Gràcies per ensenyar-nos la crònica i les fotos!!!
A veure si alguns de mototurisme n'aprenen i ens porten a santuaris i ermites com aquest que vareu anar :D :DSergibuda ha escrit:Després de llevar-nos, esmorzar i dutxar-nos, vam sortir amb la ruta, que ens va portar al santuari de cada any, on vam poder prendre'ns unes cerveses mentre picàvem uns fruits secs
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Sembla que també hi havia fooooorça vi de missa ;-)James Bond ha escrit:A veure si alguns de mototurisme n'aprenen i ens porten a santuaris i ermites com aquest que vareu anar :D :DSergibuda ha escrit:Després de llevar-nos, esmorzar i dutxar-nos, vam sortir amb la ruta, que ens va portar al santuari de cada any, on vam poder prendre'ns unes cerveses mentre picàvem uns fruits secs
Vssssssss
007
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Eiii!! Quins records d´Alhama, jo vaig estar- hi el 2005 i el 2006. Veig que aquest any han repetit cartell amb els Mojinos, jo els vaig veure el 2005 però vaig passar-ho millor el 2006 amb el Loquillo. Cadascu al seu gust.
Ja he vist les fotos i veig que segueix el bon ambient de sempre!! Inclosa l´excursió a Totana i la visita nocturna al bar del poble, je, je.
Merci per la info Sergi. Diria que tu i jo hem coincidit en alguna concentra.
Ja he vist les fotos i veig que segueix el bon ambient de sempre!! Inclosa l´excursió a Totana i la visita nocturna al bar del poble, je, je.
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
James Bond ha escrit:
A veure si alguns de mototurisme n'aprenen i ens porten a santuaris i ermites com aquest que vareu anar :D :D
Vssssssss
007
Eeeii Ramon!! El cul d´en Jaumet, que no sap seure ni estar-se dret, quan vulguis et porta a una d´aqueste ermites. Ja veus que vaig informant de tot el que sé. Però no et tiris enrera.
- Membre des de: dj. nov. 27, 2008 1:47 pm
- Ubicació: Picamoixons
- Contacta:
Sergi com sempre ets el home del la ruta66 sempre per les carreteres amb akesta motarra k tens.Gracies per compartir-lo amb nosaltes.V´sss company!!!
TREMENDO FOT-LI GASSSSSS!!
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo també vaig ser-hi l'any del Loquillo i el 2004. Pots donar-te una volta per www.sergibuda.cat per veure en quantes sortides hem coincidit, tot i que d'alguna me'n falten les fotos.Cristina_tgn ha escrit:Eiii!! Quins records d´Alhama, jo vaig estar- hi el 2005 i el 2006. Veig que aquest any han repetit cartell amb els Mojinos, jo els vaig veure el 2005 però vaig passar-ho millor el 2006 amb el Loquillo. Cadascu al seu gust.