Islandia

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Islandia

Entrada Autor: Eva » ds. ago. 08, 2009 5:49 pm

Imatge
Imatge
Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 08, 2009 6:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Re: Islandia

Entrada Autor: Eva » ds. ago. 08, 2009 5:49 pm

Imatge
Imatge
Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 08, 2009 6:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. ago. 08, 2009 5:50 pm

Imatge
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. ago. 08, 2009 5:51 pm

Imatge
Imatge
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. ago. 08, 2009 5:54 pm

Imatge
Imatge
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. ago. 08, 2009 6:00 pm

mareta no ens posis aquestese fotos dona!!!que els estem afectats per el virus de la motoviatjeadicció ens produeix efectes secundaris!!

Islandia , es compolicat arribar-hi pero es un paradis per el turisme en moto total. Aixo si sense trail no hi ha gaire a fer :(
Ex ...moltes coses

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » ds. ago. 08, 2009 6:00 pm

i

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. ago. 08, 2009 6:00 pm

Imatge
Imatge

Hi han moltes imatges i si una és espectacular l´altre encara ho es més.

Sençillament IMPRESIONANT :bow :bow :bow

A mí, Josep, aquests enllaços no s´em poden enviar :eyes :eyes . :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 08, 2009 6:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. ago. 08, 2009 6:07 pm

[quote user="Steelman" post="86662"]mareta no ens posis aquestese fotos dona!!!que els estem afectats per el virus de la motoviatjeadicció ens produeix efectes secundaris!!

Islandia , es compolicat arribar-hi pero es un paradis per el turisme en moto total. Aixo si sense trail no hi ha gaire a fer :([/quote]

Saps que pasa, Steelman ????
Que si m´envien un enllaç, el miro i al.lucino, sino el comparteixo em dona un yuyu.
Tanmateix un yuyu compartit , és menys intens.

Per cert, igual Ryanair hi arriva i de ben segur que hi lloguen motos a dojo :enfaduu

Apa unaltre cosa en qué pensar !!!!!! :kiss

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. ago. 08, 2009 6:13 pm

si que lloguen motos, pero que millor que arribar-hi amb la propia no?
Ex ...moltes coses

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. ago. 08, 2009 6:21 pm

Em sembla que el yuyu el donaràs a molta gent ara. Ja veig mitg mototurisme direcció Islandia, :bow :bow :bow
ImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. ago. 08, 2009 6:25 pm

[quote user="Steelman" post="86666"]si que lloguen motos, pero que millor que arribar-hi amb la propia no?[/quote]

Oi tant, però quand més hi penso, més arrivo a la conclusió que per fer pistes ( ara sé el que es el RIPIO) i per cualsevol cosa que em pogués trovar, millor anar amb una GS650.

És una moto molt fácil de portar i d´aixecar !!!!!!

Jo no m´enveuría pas capaç d´aixecar la 1200. Tot el que sigui carretera , cap problema, però en zones on hi ha l´opció de pistes ( i de caure ) .... crec personalment que el millor es llogar-ne una i ja está.

Es clar que sentimentalment fa més il-lusió portar la moto propia, però crec que si s´ha d´esser práctic millor llogar-la, també pateixes menys.
Aixó és el que jo opino, evidenment.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. ago. 08, 2009 6:37 pm

[quote user="Sagal" post="86668"]Em sembla que el yuyu el donaràs a molta gent ara. Ja veig mitg mototurisme direcció Islandia, :bow :bow :bow[/quote]

Si ha d´esser per bé, perfecte.

Jo fins ara no m´había plantejat mai fer vacançes en moto i val a dir que viatjar en moto té una avantatge brutal per mí. No puc comprar res.

I aixó de no sapiguer masa bé el que et pasará...... ÉS BRUTAL.

Improvisar, planejar, cercar, parlar altres idiomes, espabilar-se,..... aixó és encisador.

I per el que estic veient .... malgrat sigui un viatge o unaltre s´ha de sapiguer fer pista.

La setmana vinent tornaré a agafar la 800 i demanaré que em facin algunes lliçons de conducció per pista. A aquest mon s´ha d´estar preparat per tot i si s´ha de fer pista... s´ha de fer pista i si s´ha d´atrevasar un riu, encara que acabi molla com un ánec, l´atrevessaré.

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » ds. ago. 08, 2009 8:59 pm

i.........Impressionant crec que aquest any proper no tinc vacances però m’ha encantat aquest país uns companys fa uns anys s’hi varen deixar caure i vaig sopar Islàndia durant mol temps.

Perdoneu per el (i) però quant ho anava a escriure se m’ha presentat feina, he pensat a la mareta no l’hi agradarà però deixem-ho així.

Un paradís Eva

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. ago. 08, 2009 9:07 pm

Preciós...... Gràcies Mareta per donar-nos a conèixer aquestes fotos i aquests paisatges.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. ago. 08, 2009 9:22 pm

Quines fotos més guapes! :bow

Mareta, són espanyols aquests, oi? M'atrau la curiositat de com van arribar-hi, amb els pneumàtics de tacs, o és que els van canviar allí? :shock:

He agafat la primera de fons de pantalla. :mestre

[quote user="Mareta" post="86672"]

Jo fins ara no m´había plantejat mai fer vacançes en moto i val a dir que viatjar en moto té una avantatge brutal per mí. No puc comprar res.
[/quote]

Pots comprar el que vulguis, dona, i ho envies a casa teva per missatgeria, que a tot arreu n'hi ha. :ban
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. ago. 08, 2009 11:19 pm

Molt i molt xulo !

Només hi sobren els trossos amb «tôle ondulé» que només de veure'n la foto ja m'agafa tremolor i malt d'esquena :|

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. ago. 09, 2009 12:05 am

[quote user="Bul1256" post="86681"]i.........Impressionant crec que aquest any proper no tinc vacances però m’ha encantat aquest país uns companys fa uns anys s’hi varen deixar caure i vaig sopar Islàndia durant mol temps.

Perdoneu per el (i) però quant ho anava a escriure se m’ha presentat feina, he pensat a la mareta no l’hi agradarà però deixem-ho així.

Un paradís Eva[/quote]

Mira , 1256, entre que no tens vacançes i que et pases moltes hores traballant, no podràs explicar cap " batalleta" els teus nets ( al menys real).
O sigui que ja estas començan a buscar dies per fer una escapada ( encara que te l´hagi de programar jo !!!!).

Ja sé que viatges prou, com jo, devant l´ordinador veient les excursions fetes per membres de Mototurisme, pero.... també ens agradaría que ens fesis una crónique en primera persona ( i que no fos de clásiques).

Fins aviat, cuida´t.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. ago. 09, 2009 12:15 am

[quote user="Randy-650" post="86690"]Quines fotos més guapes! :bow

Mareta, són espanyols aquests, oi? M'atrau la curiositat de com van arribar-hi, amb els pneumàtics de tacs, o és que els van canviar allí? :shock:

He agafat la primera de fons de pantalla. :mestre

[quote user="Mareta" post="86672"]

[/quote]

Pots comprar el que vulguis, dona, i ho envies a casa teva per missatgeria, que a tot arreu n'hi ha. :ban[/quote]

Son guiris spaguettis.

La web és tota en anglés, però un anglés molt fácil d´entendre, com un anglés de discoteca +/-. :wall :wall :wall
A mí m´hagués fet més ilusió veure a motoristes més grans, és a dir de més edat, o mares amb nenes al darrera ;) .
Així és molt més fácil d´animar-me.

Encara per el proper any no tinc res clar... aniré buscant noves propostes :cerv

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. ago. 09, 2009 12:20 am

[quote user="Ra-mon" post="86699"]Molt i molt xulo !

Només hi sobren els trossos amb «tôle ondulé» que només de veure'n la foto ja m'agafa tremolor i malt d'esquena :|[/quote]

Ra-mon a tú que t´agrada sortir..... els trossos amb mal camí els obvies i ja está ;) .

El primer día que em vares explicar el teu viatge a .... Irlanda ( crec) no m´hagués pensat mai tota la feina que porta un viatge.
La preparació, l´intendéncia, ..... i algú em va dir que sols era pujar a la moto i gassssssssss.
Ara cada vegada que llegeixo una crónique penso amb la cuantitat d´hores que han passat per preparar-ho tot !!!!!!

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”