Ruta Rodrigues.... Rubí - Valjunquera, Me La Feu ?//CRÒNICA

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Ruta Rodrigues.... Rubí - Valjunquera, Me La Feu ?//CRÒNICA

Entrada Autor: ARBE » dc. set. 02, 2009 6:32 pm

Bones,

el cap de setmana, no sé si divendres o dissabte, aniré a veure la family, que estan al poble del sogre, m'han deixat de Rodrigues... i com que estic sol i anyorat (tret del gos, el gat, el peix, i el plasta del veí que amb 70 anys se li ha acudit comprarme un ordinador...) no tinc temps de res...

He d'anar a Valjunquera, comarca del Matarranya, a mig camí d' Alcañiz i Vall-de-roures, el normal és fer l'AP7 fins a Reus, Falset, Gandesa, Calaceit... com que això seria el normal , jo voldria fer una altra cosa :roll: ... vaig començar a fer rutes amb tyre però al final ja no sabia si estava flipant amb tecnicolor o què d'anar probant coses... (em sortien quasi 5 hores...), en fí, aviam si algu que ho tingui per ma i conegui les alternatives m'ajuda a fer una rutilla distreta, en principi suposo que N-340 per l'Ordal i cap al Penedès, i....
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 09, 2009 1:37 am, en total s’ha editat 2 vegades.
-----------

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Ruta Rodrigues.... Rubí - Valjunquera, Me La Feu ?

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. set. 02, 2009 6:50 pm

Jo hi he estat moltes vegades per aquelles zones i la veritat hi han rutes i carreteres impressionants i en molt bon estat.

Qui et pot ajudar però és el sector tarragoní, ells ho tenen dominat i ho coneixen com el pla de la mà ;) .

Esperem que quan es connecti algú et pugui aconsellar millor del que ho faria jo.

Ah !! els que també s'ho coneixen son els del Cop de Gas, però últimament estan desapareguts o de vacances :D :D

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. set. 02, 2009 9:20 pm

aquesta zona me la conec força a veure si tinc temps i et dic algo aixo si.... quant et poses a fer coses maques les hores cauen ;)
Ex ...moltes coses

Super_coco
Presentats
Entrades: 383
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
Ubicació: l'Aldea (Tarragona)

Entrada Autor: Super_coco » dc. set. 02, 2009 9:56 pm

Hola;

Doncs jo faria una cosa aixi, i realment pots conta 1 hora menys del que diu el googel. No es una super ruta pero si que hi ha de tot, si vols més corves doncs es pot mira jejeje.
Super_coco l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 02, 2009 9:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dc. set. 02, 2009 10:29 pm

bones!!!!!!!!!

que dius que estas de Rodrigues i vols que te la fem????????

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

em sembla que t'has equivocat de foro
;) ;) ;) ;)

salut
SOCI A.M.M. 16284

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dc. set. 02, 2009 11:12 pm

[quote user="Pacs47" post="89034"]bones!!!!!!!!!

que dius que estas de Rodrigues i vols que te la fem????????

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

em sembla que t'has equivocat de foro ;) ;) ;) ;)

salut[/quote]

N'estàs segur ???? que tu saps que aquí quan s'hi posen també hi ha marro ... :b9
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 02, 2009 11:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dj. set. 03, 2009 3:53 pm

Jo esperava veure'ns aquest cap de setmana, que pujo a Guardiola, al Jokers Festival.

Imatge
sergibuda

they called me an accident

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dj. set. 03, 2009 4:23 pm

Doncs no podrà ser, mira que m'he passat l'estiu preguntant quan era, i al final m'ho perdré, llàstima perquè l'ambientillo és força guai.
-----------

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dj. set. 03, 2009 5:42 pm

[quote user="sergibuda" post="89113"]Jo esperava veure'ns aquest cap de setmana, que pujo a Guardiola, al Jokers Festival.

Imatge
[/quote]

Uffff!! Ja comencem, una que em perdré!!

Desprès d´un temps aquest any volia anar-hi, un dels organitzadors és un col.lega de Figueres.

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dv. set. 04, 2009 1:11 pm

Bé,

demà a l'alba...

ben d'hora...

de matinada, allà les 10 :mrgreen: ...

sortiré i faré la ruta que apuntava l'amic super_coco, com que tinc una tendència natural a complicarme la vida, faré l'opció de més corbes

Si algu vol sumar-s'hi, crec que faré l'esmorzar a sta. coloma de Queralt, al primer bar d'ambient que trobi (calculo que hi seré entre les 9 i les 10, perquè en realitat miraré de sortir de casa cap a les 8, tot depèn del desenvolupament del sopar d'avui....)
-----------

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dv. set. 04, 2009 4:32 pm

ei!!!!!

porta't bé que les ressaques cada cop costen més de passar !!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. set. 05, 2009 6:33 pm

Ostres Arbe, ho sento!!!

No he arribat a temps a fer-te una suggeriment!!!

Però veig que et saps cuidar prou. Has arribat be???

;) ;) ;)
Sort,

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. set. 07, 2009 10:05 pm

Estic esperant una croniqueta...... [Imatge Imatge
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. set. 09, 2009 12:17 am

Voleu dir que ha tornat???? :cool:

Per mi que és va quedar al primer Bar d'ambient que va trobar i encara hi és. :D

Deu estar fet pols, però segur que encara hi és. :lol:

Salut.
Salut i kilómetres

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dc. set. 09, 2009 1:30 am

mira que sou eh !!! :twisted: :twisted: :twisted:

però de fet teniu raó, ja dec dos cròniques, així que m'he preparat un gintonis, m'he fotut en calçotets a la terrasseta i començo a saldar el deute...

Bé, vaig fer l'opció més corbes que apuntaba el company super_coco, amb alguna modificació, com que sortia de Rubí: més corbes !!!

Sabeu la impressió general ? el que més m'ha sobtat ? doncs respecte d'altres cop que hi havia anat que havia fet "el normal" que és autopista fins a Reus i llavors Falset, Gandesa, Calaceit.... la diferència és que aquest cop he recorregut diverses comarques, em vaig dir guaita, si estaves a l'Anoia i ara entres a la Conca de Barberà, i has sortit del Vallès... i el paissatge va canviant gradualment, sense estridències, però mica en mica marca el caràcter de cada comarca, la Conca de Barberà va donar pas a les Garrigues, la Ribera d'Ebre, la Terra Alta, i ja a Terol la comarca del Matarraña...caram ! els altres cops ni tenia consciència que passava per diferents comarques, deu ser la diferència de correr distàncies en moto a recorrer distàncies en moto...

També vaig pensar que he de solucionar la gran merda del vallès, sortir de casa... és una desgràcia tot plegat, la AP7, o la NII -ara A2- que és com una autopista però sense peatge i amb radars... molt ingrat de fer en moto... tinc pendent de fer rutes de sortida de Rubí alternatives a les grans vies de comunicació. Aquest matí, per exemple, tenia un curs a Barna i he anat per l'arrebassada... doncs tal com apunta l'Albert per Gelida i tot això... aviam si estableixo rutes que siguin vàlides, perquè en molts casos les carreteres locals a la meva zona han quedat atrofiades i desvirtuades per innumerables rotondes, polígons, semafors, etc... O finalment asumeixo que això és el que hi ha i ja està, sé que he de purgar atovia-pista mitja hora en qualsevol direcció....

Bé, dit això i passat el sopor habitual que em dona la A2 amb sempre massa trànsit... Un cop a Igualada i cap a Sta. Coloma de Queralt ja la cosa millora, carretera que permet anar ràpid però força transitada, es nota que mena a la capital de comarca....Passo Montblanc i cap a Vimbodí -ho recordava de la sortida de mototurisme, i d'aquí a cap a Vilafranca de Prades... (faig omissió a la idea d'esmorzar a sta coloma, tal com havia previst, vaig anar a dormir massa tard i massa botit de menjar -maleïts formatges...- i no m'entra ni l'aire dins el cos...)
distret paissatge si senyor, es nota el canvi de comarca i comença a tornarse tot més salvatge, espectaculars vistes molt panoràmiques... amb tot això, anar notant fresqueta... vaig picar els 17ºC, que per la calor dels darrers dies és molt contrast, a Vilanova de Prades trobo un bar encantador, coquetó, digne de ser catalogat d'ambient per mototurisme, on una bella donzella mena la cafetera i l'instrumental amb força destressa per tal de satisfer les necessitats més inmediates dels parroquians, hi havia mitja dotzena de harleys, tres motos més i clar, vaig dirme que ón millor per fer un tallat... quan vaig aixecar la tassa em vaig adonar que estava tremolant, se m'havia ficat el fred dins el cos, duia la jaqueta d'estiu, que és de malla, sense folre, i portava ja molta estona...

bé, sortint de Vilanova de Prades, sentintme una mica més persona, gràcies a reemplaçar les hores de son amb dosis de cafeina, enfilo "pacavall" a ulldemolins... xavals, QUINA CARRETERA !!! Potser que sigui el troçet més divertit que hi ha per fer en moto ??? El gran drama és triar entre gaudir de la conducció o de la vista... espectacular visió del massís del Montsant...sembla que els que feien la carretera no els quedaven rectes i van decidir anar fent a base de corba i contracorba, rememorant circuits impossibles d'ibertren... el paissatge torna a canviar, la terra és d'un groc molt viu i les vistes de la serra del Montsant... guau ! cada cop menys trànsit
i d'aquí em desvio per anar cap a la Granadella, la carretera ja és d'aquelles per motos trail.... i si et trobes algun vehicle ens espantem tots, perquè ningu s'espera trobar algu més... En aquest tram però em va començar a donar la pàjara... malestar, el tallat em va sentar fatal, em noto botit, com si m'hagués fotut una fideuà amb llart de porc enlloc d'un simple i humil tallat... el malestar aquest m'és familiar ja el vaig comentar fa poc en una altra ocasió quan preparava la ruta del Berguedà... una mica de mareig, un pel de vertigen, un punt de nàusea... crec que hi ha una causa efecte molt directe amb el dormir poques hores i fer molta estona concentrat a ritme... (siiii... vaaaaal i Beure coses alternatives a l'aigua, i....)
aquí vaig anar tirant sense passar-ho gaire bé, amb un debat interior força idiota sobre si aturarme o continuar... vaig optar per anar tirant.... Flix, Ascó, sempre curiós i interessant aquesta zona, i ja Gandesa, més resucitat em va portar fins a Calaceit, que ja és Aragò, Valderoures, i Valjunquera.

La crònica del que vaig fer a cal sogre a valljunquera si de cas no ho poso... per coses patètiques ja teniu la tele ! :enfadat

La tornada la vaig fer l'endemà, diumenge, més condicionat pel temps i les circumstàncies, i s'em va acudir anar cap a Valls, un cop a Falset, i anar tirant per la N-340...hostia quin trunyo !!! algu deu considerar normal trufar de rotondes una carretera nacional... però trufar vol dir una cada 300 metres al llarg de 4 o 5 kilòmetres ! quin pegote tot plegat, no és una opció gens vàlida, per a mí, apart dels mogollons amb kilòmetres de caravana a vilafranca, a l'arboç, etc... sort del carril moto ! finalment em vaig tirar per carreteretes locals i és pitjor, està ple de cagons petardos de "voy a 40 con la fragoneta a la casa del cuñao en la urbanización" desesperant ....bé està clar que hauré d'asumir que el radi de 30-40 km del vallès s'ha de fer per les grans vies i ja està !
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 09, 2009 1:43 am, en total s’ha editat 5 vegades.
-----------

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Ruta Rodrigues.... Rubí - Valjunquera, Me La Feu ?//CRÒ

Entrada Autor: Xurrumeka » dc. set. 09, 2009 8:23 am

òsti Arbe!!!

quina crònica més.........com ho diria...........peculiar!!!! ara........què vas fer a cas el sogre???? :cool: :cool:
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Ruta Rodrigues.... Rubí - Valjunquera, Me La Feu ?//CRÒ

Entrada Autor: Ra-mon » dc. set. 09, 2009 8:48 am

Arbe, una crònica molt maca ;)

Bueno va, s'et perdona per no haver enganxat cap foto però amb aquestes descripcions tant detallades gairebé ens ho podem imaginar :D

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”