Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 12 Juny 2010
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 12 Juny 2010
Ja sé que es molt d'hora, però com que sé que repetiré, si algú més es vol apuntar a finals de juny 2010.
Veure sortir el sol a l'extrem més oriental de la península.- Cap de Creus i veure ´l posar el mateix dia al extrem més septentrional.- Cabo Roca ( Portugal).
Conduir per bones carreteres o autopistes a velocitats rondant el límit de la legalitat.
Només fer un àpat decent , el dinar, la resta en plan rapit.
3 dies .- un per anar i dos per tornar ( de dissabte a dilluns).
Queden molts de díes, però si algú en té ganes ...... ja s´ho pot apuntar a l´agenda per l´últim dissabte de Juny 2010
A totes i tots :kiss :eyes
LLista Totalment provisional :
[strike]Moto 1 .- AnnA[/strike]
[strike]Moto 2 .- Toni-Max[/strike]
[strike]Moto 3 .- Siono[/strike]
Moto 4.- Digamjordi
Moto 5.- Saneja
Moto 6 .- Guixmo
Moto 7.- Mareta
Veure sortir el sol a l'extrem més oriental de la península.- Cap de Creus i veure ´l posar el mateix dia al extrem més septentrional.- Cabo Roca ( Portugal).
Conduir per bones carreteres o autopistes a velocitats rondant el límit de la legalitat.
3 dies .- un per anar i dos per tornar ( de dissabte a dilluns).
Queden molts de díes, però si algú en té ganes ...... ja s´ho pot apuntar a l´agenda per l´últim dissabte de Juny 2010
A totes i tots :kiss :eyes
LLista Totalment provisional :
[strike]Moto 1 .- AnnA[/strike]
[strike]Moto 2 .- Toni-Max[/strike]
[strike]Moto 3 .- Siono[/strike]
Moto 4.- Digamjordi
Moto 5.- Saneja
Moto 6 .- Guixmo
Moto 7.- Mareta
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 29, 2010 12:48 pm, en total s’ha editat 17 vegades.
- Eva
- Presentats
Re: Cap De Creus - Cabo Touriñan De Sol A Sol.- Juny 2010.-
L´experiencia val la pena :

Sortida del Cap de Creus -

Finisterre-

Sortida del Cap de Creus -

Finisterre-

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 25, 2009 9:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="97363"]Ja sé que es molt d'hora, però com que sé que repetiré, si algú més es vol apuntar a finals de juny 2010.
Veure sortir el sol a l'extrem més oriental de la península.- Cap de Creus i veure ´l posar el mateix dia al extrem més septentrional.- Cabo Touriñan ( NO FINISTERRE).
Sortir un diumenge perquè és el dia que menys camions trobarem
3 dies .- un per anar i dos per tornar ( de diumenge a dimarts).
Queden molts de díes, però si algú en té ganes ...... ja s´ho pot apuntar a l´agenda per l´últim diumenge de Juny 2010
A totes i tots :kiss[/quote]
Mareta, personalment jo discrepo de fer un bon dinar en una ruta tant llarga. Després de dinar anant per autopasta o carretera rectes agafar el moto es fa feixuc i pesat.
Val mes un bon sopar. EP !!! només es la meva opinió eh !!! ;)
Vsssssss
007
Veure sortir el sol a l'extrem més oriental de la península.- Cap de Creus i veure ´l posar el mateix dia al extrem més septentrional.- Cabo Touriñan ( NO FINISTERRE).
Queden molts de díes, però si algú en té ganes ...... ja s´ho pot apuntar a l´agenda per l´últim diumenge de Juny 2010
Mareta, personalment jo discrepo de fer un bon dinar en una ruta tant llarga. Després de dinar anant per autopasta o carretera rectes agafar el moto es fa feixuc i pesat.
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 25, 2009 9:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Eva
- Presentats
[quote user="James Bond" post="97366"][quote user="Mareta" post="97363"]Ja sé que es molt d'hora, però com que sé que repetiré, si algú més es vol apuntar a finals de juny 2010.
Vsssssss
007[/quote]
Quant hi vaig anar, francament tenia tanta por de no arribar que no vaig menjar decent en lloc.
Si hi vaig sola, ja m'espavilaré, però si res més no....... una bona amanida cal fer-la amb els 1346 km que hi han.
A més hi han molts de llocs al costat mateix de la carretera i no cal perdre gens de temps.
Es pot fer i no costa gaire.
Vinga a veure qui s´anima ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Vsssssss
007[/quote]
Quant hi vaig anar, francament tenia tanta por de no arribar que no vaig menjar decent en lloc.
Si hi vaig sola, ja m'espavilaré, però si res més no....... una bona amanida cal fer-la amb els 1346 km que hi han.
A més hi han molts de llocs al costat mateix de la carretera i no cal perdre gens de temps.
Es pot fer i no costa gaire.
Vinga a veure qui s´anima ;) ;) ;) ;) ;) ;)
- Eva
- Presentats
AnnA, aquest any hi anem i arribem ;)
Núria Vs, vinga t´apuntes ???????
Hi hauran 2 bmw´s més de Girona.
Hi hauran 2 bmw´s més de Girona.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="97371"]Si hi vaig sola, ja m'espavilaré, però si res més no....... una bona amanida cal fer-la amb els 1346 km que hi han.[/quote]
Amb lo de l'amanida ja hi estic d'acord, però no entre dins del meu concepte de "bon dinar" o "dinar decent" :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Amb lo de l'amanida ja hi estic d'acord, però no entre dins del meu concepte de "bon dinar" o "dinar decent" :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 25, 2009 9:31 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
[quote user="Mareta" post="97372"]AnnA, aquest any hi anem i arribem ;)
Hi hauran 2 bmw´s més de Girona.[/quote]
Ja em vols enredar :roll:
L'últim diumenge de juny, impossible per a mi, dilluns em toca treballar :crys , a més és l'endemà de Sant Joan :cerv
També t'haig de ser franca Eva, no soporto les autopistes, ni les autovies... en general les carreteres rectes, cada dia em costen més, i a l'estiu es fa encara més insoportable, si li sumes un bon apat segur que caic rodona... jo sóc més partidaria de gaudir de "bones" carreteres i en acabar la ruta fer un bon sopar; ara si que toca, oi Bond ;)
Accepto porpostes interesants per juliol o agost :lol:
:kiss
Núria
Hi hauran 2 bmw´s més de Girona.[/quote]
Ja em vols enredar :roll:
L'últim diumenge de juny, impossible per a mi, dilluns em toca treballar :crys , a més és l'endemà de Sant Joan :cerv
També t'haig de ser franca Eva, no soporto les autopistes, ni les autovies... en general les carreteres rectes, cada dia em costen més, i a l'estiu es fa encara més insoportable, si li sumes un bon apat segur que caic rodona... jo sóc més partidaria de gaudir de "bones" carreteres i en acabar la ruta fer un bon sopar; ara si que toca, oi Bond ;)
Accepto porpostes interesants per juliol o agost :lol:
:kiss
Núria
- Eva
- Presentats
Núria, tens raó, el que pasa es que a mí m´agrada tot.... autopistes, autovies, transpirenaica, corbes, pistes, i despres dels kms que m´esperan a principis d´any per pistes crec que agrairé una tirada per bones carreteres i la tornada ja la farem amb alguna carretera menys recta
.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
I pq no el feu fins al Cabo de Roca
Aquest no tan sols es el punt mes occidenta de la peninsula iberica si no del megacontinent de EUROASIA
http://es.wikipedia.org/wiki/Cabo_da_Roca
esta a portugal
Aquest no tan sols es el punt mes occidenta de la peninsula iberica si no del megacontinent de EUROASIA
esta a portugal
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="James Bond" post="97366"][quote user="Mareta" post="97363"]Ja sé que es molt d'hora, però com que sé que repetiré, si algú més es vol apuntar a finals de juny 2010.
Vsssssss
007[/quote]
e,je, a veure si fareu com jo una vegada que vàrem sortir de bon matí a dinar a Aranda de Duero, un bon " Cotxinillo asado" que junt amb el pá castellá, i altres verdures i condiments i unes postres consistents va fer que augmentés considerablement el volum del contingut de la meva estimada panxa.
Després a l´hora de tornar em va ser impossible, cordar-me la cremallera del Mono de Cuiro( que ja em quedava just ) , no va ser possible i vaig haver de tornar amb la cremallera descordada , entre aixó i l´aire de la ruta de tornada a velocitats siderals, vaig estar a punt de enl.lairar-me més d´una dotzena de vegades, amb la general conya dels companys de viatge.
Així que ja ho saveu. :form :form :form
Vsssssss
007[/quote]
e,je, a veure si fareu com jo una vegada que vàrem sortir de bon matí a dinar a Aranda de Duero, un bon " Cotxinillo asado" que junt amb el pá castellá, i altres verdures i condiments i unes postres consistents va fer que augmentés considerablement el volum del contingut de la meva estimada panxa.
Després a l´hora de tornar em va ser impossible, cordar-me la cremallera del Mono de Cuiro( que ja em quedava just ) , no va ser possible i vaig haver de tornar amb la cremallera descordada , entre aixó i l´aire de la ruta de tornada a velocitats siderals, vaig estar a punt de enl.lairar-me més d´una dotzena de vegades, amb la general conya dels companys de viatge.
Així que ja ho saveu. :form :form :form
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 26, 2009 10:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
Ho tindré present Eva, tot i que l'any vinent se'm presenten canvis laborals i no se pas ni si podré fer vacances. Per poc que pugui jo m'hi apunto.
En parlem!!
En parlem!!
- Eva
- Presentats
[quote user="Steelman" post="97393"]I pq no el feu fins al Cabo de Roca
esta a portugal[/quote]
Saps que Steelman, això està fet.
Cap de Creus - Cabo Roca 1.453 kms
Data diumenge 27 de Juny
Vinga anem de repte amb repte.
AnnA, ja no ve d´uns kms més, oi ?.
I ara ja no ho compliquem més, val ??????? :twisted: :twisted: :twisted:
Jo no he fet mai una tirada tant important :tremolant :tremolant :tremolant
Algún día ha d´ésser el primer

esta a portugal[/quote]
Saps que Steelman, això està fet.
Cap de Creus - Cabo Roca 1.453 kms
Data diumenge 27 de Juny
Vinga anem de repte amb repte.
AnnA, ja no ve d´uns kms més, oi ?.
I ara ja no ho compliquem més, val ??????? :twisted: :twisted: :twisted:
Jo no he fet mai una tirada tant important :tremolant :tremolant :tremolant
Algún día ha d´ésser el primer
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
EVA;
JO EL MES DE JUNY TINC MOLTA FEINA, PERO SI BUSQUEM UNES DATES , JO VINC !!!!!
NO PODRIA ESSER EL DISSABTE I AIXI NO PERDEM UN DIA DE FEINA, DIUS QU HI HA CAMIONS NO?
NO PODRIA ESSER EL DISSABTE I AIXI NO PERDEM UN DIA DE FEINA, DIUS QU HI HA CAMIONS NO?
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 26, 2009 11:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Eva
- Presentats
[quote user="Toni- Max" post="97408"]EVA;
JO EL MES DE JUNY TINC MOLTA FEINA, PERO SI BUSQUEM UNES DATES , JO VINC !!!!![/quote]
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
:ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban
JO EL MES DE JUNY TINC MOLTA FEINA, PERO SI BUSQUEM UNES DATES , JO VINC !!!!![/quote]
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
:ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban
- Eva
- Presentats
[quote user="Toni- Max" post="97408"]EVA;
NO PODRIA ESSER EL DISSABTE I AIXI NO PERDEM UN DIA DE FEINA, DIUS QU HI HA CAMIONS NO?[/quote]
Toni, jo ho deia perque el dissabte crec que hi ha més tránsit a les carreteres que el diumenge.
Pensa que son molts i molts de kms i a bon ritme.
Bueno, si hagués de marxar sola ho faría el diumenge, però si algú més s´apunta i va millor dissabte.... marxem dissabte .
Cap problema !!!!!!!!!!!!!!!!!
NO PODRIA ESSER EL DISSABTE I AIXI NO PERDEM UN DIA DE FEINA, DIUS QU HI HA CAMIONS NO?[/quote]
Toni, jo ho deia perque el dissabte crec que hi ha més tránsit a les carreteres que el diumenge.
Pensa que son molts i molts de kms i a bon ritme.
Bueno, si hagués de marxar sola ho faría el diumenge, però si algú més s´apunta i va millor dissabte.... marxem dissabte .
Cap problema !!!!!!!!!!!!!!!!!
- Eva
- Presentats
[quote user="Gs12 red" post="97404"]
Així que ja ho saveu. :form :form :form[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Vinga, Albert , que menjarem poc ;)
Així que ja ho saveu. :form :form :form[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Vinga, Albert , que menjarem poc ;)
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
Re: Cap De Creus (CAT)-Cabo Roca (P) De Sol A Sol. 27 Juny 2
JO. EVA, TINC UN VIATGE LLARGUET DESPRES DE SET SANTA,NO SE DADES; JO PUC COMBINAR LA FEINA, EN PRINCIPI ENCARE QUE FALTEN MOLTS DIES EM FARIA MOLTA GRACIA VINDRE.
EL TEMPS SERA BO, ELS COMPANYS INMILLORABLES,....
HO ANEM MADURANT I... TAL , OK?
EL TEMPS SERA BO, ELS COMPANYS INMILLORABLES,....
HO ANEM MADURANT I... TAL , OK?
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 26, 2009 12:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Hola Eva, per el q he vist l'any passat ja vas algu semblant, jo crec q el següent q podries fer enlloc de repetir seria alguna cosa aixi, la volta al perimetre de la peninsula en 4 dies. Et deixo l'enllaç, jo fa dies q ho miro, el meu problema es q no tinc 4 dies seguits.
http://elmoterosolitario.blogspot.com/2 ... chive.html
Salut
Salut
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Deixeu que us digui una cosa:
La ruta que diueu fins a Cabo Da Roca ( A sota de Sintra i sobre Cascais ) jo l´hi feta varies vegades amb el cotxe.
L´Istiu del 2008 hi vaig anar ( i volia arrivar-hi ) al mateix dia.
La Ruta es pot fer passant per Madrid , Talavera , Mèrida , Evora , Lisboa son uns 1300 Kms. des de Barcelona.
La vaig fer amb cotxe i no paro fins que haig de posar Gasoil ( i aixó passa cada 700 Kms ) aproximadament , es a dir que no paro ni a pixar ( si vaig sòl ) i menjo algun bocata sobre la marxa, i circulo al màxim que puc en cada moment...( 286 Cv) je,je, :twisted:
Aquesta vegada vaig sortir sobre les 6.18 del matí de casa i no vaig parar fins a Navalcarnero a la A5 Total 641 Kms. hora de parada : 11.49
Segona parada : Mèrida centre : Total 951 Kms. Hora de parada : 14,16 dinar hora sortida: 15,23
Arribada Lisboa Centre: Total 1276 Kms. hora arribada 18.15
Aquestes dades están tretes del Gps de la moto que sempre porto a sobre.
El problema es la travessia de Madrid que des de pràcticament Guadalajara está colapsada la circulació circulant com a molt a 80 Kms. durant a prop de 100 Kms ( hi han una autopista de peatge abans d´arribar a Guadalajara ( R2) que et deixa a la M50 a l´alçada del aeroport de Barajas i que en cas de portar pressa t´estalvia bastant temps)
Tota la M50 amb els seus radars i camions fins a Móstoles-Navalcarnero: circulació 70 Kms./h durant aprox. 50 Kms.
Després per la A5 es pot circular bastant ràpid, doncs hi ha trànsit basicament de camions portuguessos.
entre Mérida i Êvora sense problemes.
Êvora-Setubal-Lisboa 120/140 Kms./h. amb bastnat trànsit.
La Travesia de Lisboa i fins a Sintra per la A5 circul.lació caótica i sempre embussada ( i més els cap de setmana d´istiu )
comptar ben bé una hora des de l´entrada del Ponte 25 De abril fins a Estoril-Cascais.
Us hi posat aquesta ruta doncs la havia fet bastantes vegades per si us pot servir de guia.
La ruta que diueu fins a Cabo Da Roca ( A sota de Sintra i sobre Cascais ) jo l´hi feta varies vegades amb el cotxe.
L´Istiu del 2008 hi vaig anar ( i volia arrivar-hi ) al mateix dia.
La Ruta es pot fer passant per Madrid , Talavera , Mèrida , Evora , Lisboa son uns 1300 Kms. des de Barcelona.
La vaig fer amb cotxe i no paro fins que haig de posar Gasoil ( i aixó passa cada 700 Kms ) aproximadament , es a dir que no paro ni a pixar ( si vaig sòl ) i menjo algun bocata sobre la marxa, i circulo al màxim que puc en cada moment...( 286 Cv) je,je, :twisted:
Aquesta vegada vaig sortir sobre les 6.18 del matí de casa i no vaig parar fins a Navalcarnero a la A5 Total 641 Kms. hora de parada : 11.49
Segona parada : Mèrida centre : Total 951 Kms. Hora de parada : 14,16 dinar hora sortida: 15,23
Arribada Lisboa Centre: Total 1276 Kms. hora arribada 18.15
Aquestes dades están tretes del Gps de la moto que sempre porto a sobre.
El problema es la travessia de Madrid que des de pràcticament Guadalajara está colapsada la circulació circulant com a molt a 80 Kms. durant a prop de 100 Kms ( hi han una autopista de peatge abans d´arribar a Guadalajara ( R2) que et deixa a la M50 a l´alçada del aeroport de Barajas i que en cas de portar pressa t´estalvia bastant temps)
Tota la M50 amb els seus radars i camions fins a Móstoles-Navalcarnero: circulació 70 Kms./h durant aprox. 50 Kms.
Després per la A5 es pot circular bastant ràpid, doncs hi ha trànsit basicament de camions portuguessos.
entre Mérida i Êvora sense problemes.
Êvora-Setubal-Lisboa 120/140 Kms./h. amb bastnat trànsit.
La Travesia de Lisboa i fins a Sintra per la A5 circul.lació caótica i sempre embussada ( i més els cap de setmana d´istiu )
comptar ben bé una hora des de l´entrada del Ponte 25 De abril fins a Estoril-Cascais.
Us hi posat aquesta ruta doncs la havia fet bastantes vegades per si us pot servir de guia.

- Eva
- Presentats
[quote user="Jomila" post="97416"]Hola Eva, per el q he vist l'any passat ja vas algu semblant, jo crec q el següent q podries fer enlloc de repetir seria alguna cosa aixi, la volta al perimetre de la peninsula en 4 dies. Et deixo l'enllaç, jo fa dies q ho miro, el meu problema es q no tinc 4 dies seguits.
Salut[/quote]
A aquest ritme.... acabarem fent la volta al Mediterrani......
baixar per Espanya fins a Algueciras, Marroc, Algeria, Libya, Egipte, Israel, Syria, Turquia , Grecia..... i cap a casa......
Jo vaig a treballar, perque aquest matí i després dels vostres comentaris...... ja penso coses masa rares. :666 :kiss
Salut[/quote]
A aquest ritme.... acabarem fent la volta al Mediterrani......
baixar per Espanya fins a Algueciras, Marroc, Algeria, Libya, Egipte, Israel, Syria, Turquia , Grecia..... i cap a casa......
Jo vaig a treballar, perque aquest matí i després dels vostres comentaris...... ja penso coses masa rares. :666 :kiss