De Compres A Andorra

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

De Compres A Andorra

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. des. 27, 2009 3:14 pm

Avui he anat a comprar a Andorra. A part de "material divers" he aprofitat per canviar la visera del Schubert C2.

A destacar del viatge que no he trobat cap moto ni d'anada ni de tornada, els motards deuen tenir tots ressaca d'aquests dies :lol: . Les botigues estaven buides de clients excepte Motocard, això si, a l'aparcament nomes hi havien el meu moto i un altra, tots els altres "motards" hi havien anat enllaunats :mrgreen:

Del viatge només dir que fotia un fred que pelava i que fins a la tornada la temperatura ha estat sempre negativa. Molt gel a la carretera principalment de La Molina a Alp i el troç de Pont de Bar, a la resta calia anar molt i molt en compte ja que hi havien forces clapes, cosa que va be per aprendre a portar el moto amb suavitat i no fer brusquedats.

Us deixo unes quantes fotos, no n'he fet gaires.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 27, 2009 6:58 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: De Compres A Andorra

Entrada Autor: JoanF » dg. des. 27, 2009 6:15 pm

Molt bones fotos, però ara falta la segona part. I les compres qué? no ens en fas cinc cèntims ho qué!!
:twisted:

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dg. des. 27, 2009 6:17 pm

i la foto de la visa per veure com a quedat???
Compartir la carretera

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dg. des. 27, 2009 6:22 pm

Això moltes fotos de les carreteres, però no ens dius que has comprat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. des. 27, 2009 6:41 pm

renoi,aixo es el que jo dic ser valent,em sembla que es la primera moto que veig a la Molina en aquestes dates,si em dius que el parking del motocard es ple a reventar de motos es que alucino,lo important es tornar be i penjar les fotos,i quan vulguis ens dius que has comprat,a mi el formatge ja em va be,jejeejjej
Imatge

Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Entrada Autor: Toni- Max » dg. des. 27, 2009 6:52 pm

Jo !! sabia qu ets un motard , pero amb el fred que fa i les carretes aixi!!!! Molt be !!!!

Jo avui he sortit i he anat cap a Santes creus, i tal , la carretera mullada ,, pero bona temperatura , de 12 a 8 . de conya per un "novato" com jo!! H e quedat estranyat !! NI UNA MOTO !!!! BÉ unes quantes pero poquisimes !! on son els motards ???

Per cer aquesta botiga d´Andorra ""AMR"" , on esta? la motocard , ja la conec!!!

Val la pena comprar?? vosaltres que ho sabeu tot !!

Una agraçada,

:cerv
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

VicBo
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 8:35 pm

Entrada Autor: VicBo » dg. des. 27, 2009 7:24 pm

James casa dia em tens més espantat!

Com t'atraveixes per aquests monts de Déu i en aquestes condicions?

Ara veig perquè no seré mai un servidor de Sa Graciosa Majestat. :crys :crys

Per cert que ens has comprat algun regal de Reis als companys i companyes de Mototurisme? ;)

Salut i bon any 2010

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dg. des. 27, 2009 7:55 pm

Aixì m`agrada Ramon,con un par de cohones :lol: :lol:
Dies enrera,hi vaig estar jo,per el pont de la constitució i pensant trobar.hi moltisima gent,en vaig trobar molt poca.
Será cosa de la cri..s :D
Bones festes
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. des. 27, 2009 8:33 pm

Ramon, Ramon : que ja no tens edat per aquests excessos....... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dg. des. 27, 2009 8:37 pm

Amb la nova no t'hi posaràs no pel gel, bandidu!!!
Salut!!!

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. des. 27, 2009 9:33 pm

Carai Ramon quina sortida més fresca :tremolant
És gust estar assegut ben calentonet i veure fotos de motos amb paisatges ben nevats ;)

Això, això, explica'ns que t'has comprat.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. des. 27, 2009 9:34 pm

Encara no entenc com tens collons de anr a comprar amb la moto a -4 i la carretera com esta i deixar el BMW al garatge, ja et val. Ets un calent de moto
ImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. des. 27, 2009 9:53 pm

[quote user="James Bond" post="100363"]

Del viatge només dir que fotia un fred que pelava i que fins a la tornada la temperatura ha estat sempre negativa. Molt gel a la carretera principalment de La Molina a Alp i el troç de Pont de Bar, a la resta calia anar molt i molt en compte ja que hi havien forces clapes, cosa que va be per aprendre a portar el moto amb suavitat i no fer brusquedats.

.................

[/quote]

No cal que ho diguis, no...... :mrgreen:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dg. des. 27, 2009 10:00 pm

James, no els hi facis cas ....... el que no saben es que els bons moteros surten tot l’any!!!!!! ;)
:cerv
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 27, 2009 10:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. des. 27, 2009 10:12 pm

[quote user="Randy-650" post="100451"] No cal que ho diguis, no...... :mrgreen: [/quote]

Ara si que t'has equivocat de valent Randy !!!! :b9 :b9 :b9

No saps que jo els pneumàtics els gasto per els laterals i no per el mig ? :twisted: :twisted:

Aquest pneumàtics no porten ni mil quilòmetres, els vaig canviar fa tres setmanes ;) ;)

Vsssssssss
007

pd . s'agraeix la intenció de vetllar per la meva seguretat i fixar-te en els pneumàtics que porto
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 27, 2009 10:38 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. des. 27, 2009 10:21 pm

[quote user="Toni- Max" post="100400"]Per cer aquesta botiga d´Andorra ""AMR"" , on esta? la motocard , ja la conec!!!

[/quote]

Doncs mes amunt de Motocard, a un quilometre aproximadament, a la banda dreta, hi han les tres botigues juntes :

Equip Moto, AMR i General Moto.

A totes hi ha gran quantitat de de material i millors marques (i qualitat) que a Motocard.

Equip Moto, ara pertany a Motocard tot i que conserva el nom. Ja no tenen la distribució d'Schubert. No tenen gran varietat de material per escollir, però si pot treure el cap

AMR molta quantitat de material de tots tipus i de qualitat. També venen els Schubert però no son distribuïdors oficials

General Motos, ara distribuïdors d'Schubert, he vist que tenen gran quantitat models i talles de jaquetes Spidi, les que gasto jo, i a on hi compraré la propera.

Jo diria que anar a Andorra per material de moto cal anar a aquestes tres, a Motocard i a Daytona 2000 al Pas de la Casa. També hi ha Moto Sprint mes al centre però per temes més concrets.

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 27, 2009 10:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dg. des. 27, 2009 11:36 pm

Jo avui he sortit de Berga per portar els meus sogres a l'aeroport, passar per casa (Sitges) i tornar cap a Berga i he vist bastants motos, o potser és que em moria de ganes per anar en moto (no podia portar els sogres i les maletes en moto i els he portat en el seu cotxe -jo no en tinc-) i per això m'han semblat moltes!
sergibuda

they called me an accident

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dg. des. 27, 2009 11:49 pm

[quote user="James Bond" post="100456"][quote user="Toni- Max" post="100400"]Per cer aquesta botiga d´Andorra ""AMR"" , on esta? la motocard , ja la conec!!!

[/quote]

Doncs mes amunt de Motocard, a un quilometre aproximadament, a la banda dreta, hi han les tres botigues juntes :

Equip Moto, AMR i General Moto.

A totes hi ha gran quantitat de de material i millors marques (i qualitat) que a Motocard.

Equip Moto, ara pertany a Motocard tot i que conserva el nom. Ja no tenen la distribució d'Schubert. No tenen gran varietat de material per escollir, però si pot treure el cap

AMR molta quantitat de material de tots tipus i de qualitat. També venen els Schubert però no son distribuïdors oficials

General Motos, ara distribuïdors d'Schubert, he vist que tenen gran quantitat models i talles de jaquetes Spidi, les que gasto jo, i a on hi compraré la propera.

Jo diria que anar a Andorra per material de moto cal anar a aquestes tres, a Motocard i a Daytona 2000 al Pas de la Casa. També hi ha Moto Sprint mes al centre però per temes més concrets.

Vsssssss
007[/quote]

Val molt bé, pero no em dirás que has anat només a tafanejar.... va digans que t'has comprat?
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. des. 28, 2009 3:35 pm

Jo diria que ja comença a mirar tot tipus d'equipament de color vermell, com la VFR. :cool:

Un espia al servei de sa graciosa majestat no pot deixar res per a l'últim moment i com a icona d'elegància ha d'anar "conjuntat" des de el primer moment. :D

Mitjons,Calçotets...hi tot. :roll:

Salut.
Salut i kilómetres

Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Entrada Autor: Toni- Max » dl. des. 28, 2009 5:13 pm

Gracies , per l´informacio !!!

ens veiem !!!

Vssssssssssss !!!

:kssss :jump
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 28, 2009 5:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”