Diumenge 14 A La Camargue
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Diumenge 14 A La Camargue
Doncs com que ningú posava cap sortida per aquest diumenge....ens hem vist obligats a fer-ho, el dia serà soleiat i el lloc és preciós de debò.
La ruta d'entrada és per a fer-la d'una tirada, però s'accepten propostes desonestes.
La ruta d'entrada és per a fer-la d'una tirada, però s'accepten propostes desonestes.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 09, 2010 11:23 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Re: Diumenge 14 A La Camargue
Bè!
Si s'accepten propostes desonestes.... aquì en va una.
Ara ves a saber què us trobareu al obrir-la.
Proposta desonesta
Si s'accepten propostes desonestes.... aquì en va una.
Ara ves a saber què us trobareu al obrir-la.
Proposta desonesta
- Vendetta
- Presentats
El cas és que nosaltres estariem per Ripoll, i de passada no hi hauria tanta autopista, i potser podem fer alguna batalleta a mig camì de boles de neu. :twisted:
- Alucinamaripili
- Presentats
Molt bona idea, JA POTS PENSAR UN BON LLOC PER ESMORZAR.
- JuanAMB
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dl. nov. 09, 2009 10:43 pm
Diumenge,... aixo vol dir "Anada i tornada en el dia"!!!!!!!!!!!!
Com es noten les motos còmodes i potents je je je
Com es noten les motos còmodes i potents je je je
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Guapíssim!!! Ja m'agradaria poder-hi ser! Però compte amb el vent! Consulteu a Meteofrance la previsió ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
Per aquesta zona, podem estar tranquils diumenge.
Temps diumenge frança
Temps diumenge frança
- Alucinamaripili
- Presentats
[quote user="JuanAMB" post="111425"]Diumenge,... aixo vol dir "Anada i tornada en el dia"!!!!!!!!!!!!
Com es noten les motos còmodes i potents je je je[/quote]
Va, que si vols venir, lligarem unes cordes per remolcar-te i et posarem un coixinet amb respaldo. :D
Com es noten les motos còmodes i potents je je je[/quote]
Va, que si vols venir, lligarem unes cordes per remolcar-te i et posarem un coixinet amb respaldo. :D
- JuanAMB
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dl. nov. 09, 2009 10:43 pm
Aquest estiu ja van fer un recorregut molt semblant, fins a Millau, però la anada i la tornada en dies diferents.
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
Si el Barça juga el diumenge a les 7 de la tarda,,,jolines....no descarto res......
Compartir la carretera
- Alucinamaripili
- Presentats
No et facis el "remolón", que els trens passen... i passen.
No sabem si tornarem a neixer o s'acaba aquí, pero per si de cas....s'ha d'aprofitar. ;)
No sabem si tornarem a neixer o s'acaba aquí, pero per si de cas....s'ha d'aprofitar. ;)
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D zona maca mireu Aigues mortes i el rodano Arles i la paza de bous tambe la de Nimes i le pont du Gard mol poc temps :D
:D jo no puc anar tinc feina :D
:eyes teniu entre anaada i tornad 900km :enfadat
:D jo no puc anar tinc feina :D
:eyes teniu entre anaada i tornad 900km :enfadat
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
És molt maca aquesta zona, que us passeu bé :lol:
Vigileu amb els mosquits, a l'hivern suposo que no hi ha d'haver gaires però així que fa bon temps n'hi ha un munt.
Vigileu amb els mosquits, a l'hivern suposo que no hi ha d'haver gaires però així que fa bon temps n'hi ha un munt.
- Vendetta
- Presentats
Llloc per esmorzar,,,, no hi ha problema!
El temps!? npi no sè pas quin temps hi farà, el vincle que hi has posat del temps no se m'obre.
L'alucina, potser alucina , però 800 km amb bones carreteres passen volant.
Ara que jo tampoc les hi tinc totes d'arribar fins la camarga, el dia encara és curt, i les carreteres per allà dalt ves a saber com estaran. Però les vistes hi son assegurades.
El temps!? npi no sè pas quin temps hi farà, el vincle que hi has posat del temps no se m'obre.
Ara que jo tampoc les hi tinc totes d'arribar fins la camarga, el dia encara és curt, i les carreteres per allà dalt ves a saber com estaran. Però les vistes hi son assegurades.
- Alucinamaripili
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="111454"]Llloc per esmorzar,,,, no hi ha problema!
Ara que jo tampoc les hi tinc totes d'arribar fins la camarga, el dia encara és curt, i les carreteres per allà dalt ves a saber com estaran. Però les vistes hi son assegurades.[/quote]

Farà un dia de conya, esmorzarem de conya, ho passarem de conya i si arribem o no....ja es veurà.
Amén
Ara que jo tampoc les hi tinc totes d'arribar fins la camarga, el dia encara és curt, i les carreteres per allà dalt ves a saber com estaran. Però les vistes hi son assegurades.[/quote]

Farà un dia de conya, esmorzarem de conya, ho passarem de conya i si arribem o no....ja es veurà.
Amén
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 10, 2010 11:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="111467"]Farà un dia de conya, esmorzarem de conya, ho passarem de conya i si arribem o no....ja es veurà.
[/quote]
Sempre us podeu quedar a mig camí : a Cap d'Adge :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :twisted:
Vsssssss
007
[/quote]
Sempre us podeu quedar a mig camí : a Cap d'Adge :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :twisted:
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
I dinar al mateix tailandès???? :D :D :D
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="111472"]I dinar al mateix tailandès???? :D :D :D[/quote]
I han altres llocs mes........... interessants ? :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:
I han altres llocs mes........... interessants ? :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="James Bond" post="111470"]
[/quote]
Encara m'en recordo fa anys al centre de Cap D'Agde (a la ciutat naturista no, eh? :twisted: ) que estava ballant al mig de la pista de la discoteca més famosa, amb un company, i de cop i volta ens vem veure rodejats de jolies femmes jeunes.... :tremolant
Ara em pixo al recordar-ho. :lol:
[/quote]
Encara m'en recordo fa anys al centre de Cap D'Agde (a la ciutat naturista no, eh? :twisted: ) que estava ballant al mig de la pista de la discoteca més famosa, amb un company, i de cop i volta ens vem veure rodejats de jolies femmes jeunes.... :tremolant
Ara em pixo al recordar-ho. :lol:

- Alucinamaripili
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="111475"][quote user="James Bond" post="111470"]
[/quote]
Ara em pixo al recordar-ho. :lol:[/quote]
Segueixes estan irresistible, Randy... :kiss
[/quote]
Ara em pixo al recordar-ho. :lol:[/quote]
Segueixes estan irresistible, Randy... :kiss