Haut-Couserans
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Haut-Couserans
Hola de nou a tothom-totdon,
Doncs un servidor aprofitant la obligatorietat d'agafar part de les vacances en aquesta època de l'any, ha aprofitat per marxar a coneixer aquesta regio dels pirineus que encara no coneixia.
La veritat és que ha sigut una escapada curta però intensa i m'ha deixat prou bon regust de boca com per tornar-hi més endavant amb més de temps i a poder ser amb la meva companya.
Vaig sortir dilluns 15, de bon matí. Feia fred, bastant fred. Decideixo enfilar cap amunt per la via ràpida i arribar el més aviat possible al Pirineu, així que cap a Berga, tunel del cadí, Puigcerdà i Coll de Puymorens...
Ho sento, tenia la intenció de fer una crònica com mototurisme es mereix, però tinc problemes amb la connexó i no puc pujar les fotos amb l'Imageshac. Ho tornaré a intentar en un altre moment que disposi de temps.
De moment us deixo l'enllaç del Picasa...
Enllaç
Doncs un servidor aprofitant la obligatorietat d'agafar part de les vacances en aquesta època de l'any, ha aprofitat per marxar a coneixer aquesta regio dels pirineus que encara no coneixia.
La veritat és que ha sigut una escapada curta però intensa i m'ha deixat prou bon regust de boca com per tornar-hi més endavant amb més de temps i a poder ser amb la meva companya.
Vaig sortir dilluns 15, de bon matí. Feia fred, bastant fred. Decideixo enfilar cap amunt per la via ràpida i arribar el més aviat possible al Pirineu, així que cap a Berga, tunel del cadí, Puigcerdà i Coll de Puymorens...
Ho sento, tenia la intenció de fer una crònica com mototurisme es mereix, però tinc problemes amb la connexó i no puc pujar les fotos amb l'Imageshac. Ho tornaré a intentar en un altre moment que disposi de temps.
De moment us deixo l'enllaç del Picasa...
Enllaç
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Haut-Couserans
Posa un mapa si pots, que aixi tambe tindrem clar per on has passat.
molt maca aquesta zona dels pirineus
molt maca aquesta zona dels pirineus
Ex ...moltes coses
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Carai, avui sembla que no hi ha manera, tinc les rutes apunt però no les puc pujar... :enfadat :enfadat
Mira que si m'hi emp...nyo... :enfaduu
Aquesta va ser la del primer dia, dilluns 15.03, tenint en compte que venia des de Manresa, però crec que així es veu millor en detall la zona en concret, ja que de Manresa a Ax-les-thermes no té més història.

I aquesta altra és la del dimarts, moolt interessant, sobretot la zona de Castillon-en-Couserans i la vall de Bethmale, llàstima de carreteres tallades, però bé...

Si voleu puc passar més detalls de la ruta en qüestió, i així que pugui intento fer la crònica com cal... :oops:
Mira que si m'hi emp...nyo... :enfaduu
Aquesta va ser la del primer dia, dilluns 15.03, tenint en compte que venia des de Manresa, però crec que així es veu millor en detall la zona en concret, ja que de Manresa a Ax-les-thermes no té més història.

I aquesta altra és la del dimarts, moolt interessant, sobretot la zona de Castillon-en-Couserans i la vall de Bethmale, llàstima de carreteres tallades, però bé...

Si voleu puc passar més detalls de la ruta en qüestió, i així que pugui intento fer la crònica com cal... :oops:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Has tingut sort amb el temps, eh, perquè si no tela tal com estaba tot, gràcies per les fotos després ens fas una mica de crónica, va

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Una pregunta: perquè no t'aventuraves a passar per algun d'aquests ports tancats? Anant amb una GS, rai..... :D

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Carai Cabreta quina sortida més maca, aquestes fotos son xulíssimes :D
Això d'anar en moto en un dia asolellat per aquestes carreteres on tot el vol és ben nevat és fantàstic :jump :jump :jump
Jo fins la sortida del diumenge passat comandada per l'Alucinamaripili no havia anat mai en moto amb tanta neu al costat de la carretera i em va agradar moltíssim, es clar que el temps ha d'acompanyar ;)
Això d'anar en moto en un dia asolellat per aquestes carreteres on tot el vol és ben nevat és fantàstic :jump :jump :jump
Jo fins la sortida del diumenge passat comandada per l'Alucinamaripili no havia anat mai en moto amb tanta neu al costat de la carretera i em va agradar moltíssim, es clar que el temps ha d'acompanyar ;)
- Silvestre Tornassol
- Presentats
- Entrades: 129
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
- Ubicació: Barcelona
Sí que son unes fotos ben potents, sí! Enhorabona per la valentia i per desafiar la hipotèrmia, també.... ;)
BMW R 1200 C Montauk
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Va anima't i penja una crònica per fer-nos bavejar una estona
Les fotos espectaculars
Les fotos espectaculars
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
mira que t'agrada anar a buscar el fred ;) quina pasada de fotos,la ruta preciosa i ve que s'ho val,esperarem la cronica per saber les teves impresions :cerv
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Unes fotos precioses i una ruta fantástica. Merci per posar-ho aqui, ja que em dones una bona idea per aquests dies de setmana santa.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Gràcies Cabreta !! 
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Merci per penjar-ho, son unes fotos fermes de veritat. Enhorabona per la ruteta!!!!
:razz: :razz: :razz:
Merci per penjar-ho, son unes fotos fermes de veritat. Enhorabona per la ruteta!!!!
:razz: :razz: :razz:
Sort,
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Gràcies per compartir-ho amb nosaltres, unas bonas fotos, llastima de las ''route barre o ferme''
en sembla que es un territori per gaudir-lo amb tranquilitat, no crec que sigui molt recomanable anar ''a ritme'' per aquestas contrades
[img align=left]http://www.lesdeuxvelos.com/images/DSC02334.jpg[/img]
en sembla que es un territori per gaudir-lo amb tranquilitat, no crec que sigui molt recomanable anar ''a ritme'' per aquestas contrades
[img align=left]http://www.lesdeuxvelos.com/images/DSC02334.jpg[/img]