Just fa poca estona he posat un comentari a la Ruta per la Vall del riu Lot. que havieu fet per Sant Miquel de 2008 queixant-me que havien caigut les fotos, potser amb aquesta nova ruta podeu repescar les fotos i arreglar-ho.
Ei si no es pot, no es pot ;)
No deixis de visitar Sarlat -la-Caneda,es impressionant i com diu en Kpeps Rocamadour,els dos estan dintre del que els françessos diuen els 100 pobles mes macos de France,encara que si els comptem sortirian 1000 ,ho fan molt bé aquesta gent ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 22, 2010 8:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Ruta dela DORDONYA?????VERGONYA us hauria de fer de donar-nos aquseta enveja!!!!
Per cert..
[quote user="STELVIO 00" post="116607"]No deixis de visitar Sarlat -la-Caneda,es impressionant i com diu en Kpeps Rocamadour,els dos estan dintre del que els françessos diuen els 100 pobles mes macos de France,encara que si els comptem sortirian 1000 ,ho fan molt bé aquesta gent ;)[/quote]
Hi vaig estar-hi l'any passat amb els "stromers" francesos (quasi tot érem catalans) i es una excursió del tot recomanable. Potser no tant per l'orografia però si pels espectaculars i preciosos pobles que travessareu. No se que passa però tinc la impresió de que a França cuiden mes l'aspecte de les seves coses, fins i tot a la Carla Bruni. :mrgreen: :mrgreen:
Hi vaig estar-hi l'any passat amb els "stromers" francesos (quasi tot érem catalans) i es una excursió del tot recomanable. Potser no tant per l'orografia però si pels espectaculars i preciosos pobles que travessareu. No se que passa però tinc la impresió de que a França cuiden mes l'aspecte de les seves coses, fins i tot a la Carla Bruni. :mrgreen: :mrgreen:
Aquest any penso repetir-ho!!!
Jordi "Prony"[/quote]
Jo també vaig ser-hi. L'organitzador en va fer aquesta gran crònica