Una Recomanació

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Una Recomanació

Entrada Autor: GRUM » dc. abr. 28, 2010 7:58 pm

Feia dies que havia d'equipar a la "Blues" amb un cofre i a mi em feien falta uns pantalons, com que treballo cada dissabte, avui m'havia demanat festa de la feina per pujar a Andorra.
El què us vull recomanar, és un tram relativament curt, però per mi espectacular i més ara a aquesta època de l'any. Segurament molts ja el coneixeu i potser ja n'he parlat algún altre cop, però com que avui l'he fet tornant d'Andorra cap a casa i l'he gaudit i disfrutat tant, tot i que no en tingui fotos, ho volia compartir amb tots vosaltres.
Un dia com avui, amb sol i aire fresquet, la primavera en plena floració, convidava a rodar a ritme tranquil, amb la visera aixecada i impregnant-se de totes les olors que ens regala la natura.
Si podeu, no deixeu de passar-hi, el primer tram que puja cam a Alinyà hi ha una sèrie de tunels excavats a la pedra, que si fossin a l'estranger diriem que són la hostia!!!
Als que us agrada cargolar l'orella de la moto, també es presta bastant, però s'ha d'anar alerta amb la poca amplada de la carretera i els possibles habitants de la zona amb vehicles agricoles o 4x4 grans :eyes
En fi, el tram en qüestió és aquest:

http://maps.google.es/maps?hl=es&tab=wl

Deixo l'enllaç perquè pogueu ampliar i us situeu millor.
Imatge
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Una Recomanació

Entrada Autor: Randy-650 » dc. abr. 28, 2010 8:30 pm

Si no recordo malament en una sortida de Mototurisme vem passar-hi. :roll:

Una pregunta, ara que has fet quilòmetres: quina moto és més cómoda, la Blues o la Cabreta? ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dc. abr. 28, 2010 10:10 pm

[quote user="Randy-650" post="117647"]Si no recordo malament en una sortida de Mototurisme vem passar-hi. :roll:

Una pregunta, ara que has fet quilòmetres: quina moto és més cómoda, la Blues o la Cabreta? ;)[/quote]

Randy, aixó es una pregunta amb molt mala intenció :roll: :roll: ;)

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dj. abr. 29, 2010 9:46 am

Com ets Randy :twisted:
La veritat, és que la única "pega" que li trobo a la "Blues" és que per la meva esquena, segurament li hauria de posar una petita alça al manillar i acostar-me'l un pelet més, ja que ara se'm carreguen una mica les espatlles. Ja posats, també li posaria una cupula més alta, tot i que aquesta ja em protegeix més que la "Cabreta".
En fi, crec que amb uns petits retocs, aniré més comode amb la "Blues", eps, opinió totalment personal :roll:
Si haig de ser sincer, cada cop que faig tram de revolts, em sorpren la facilitat amb que entra a curva, no sé com explicar-ho, la sensació és que "gira molt rodona", la transició entre la frenada-entrada-traçada i sortida és molt suau. Potser li trobo a faltar l'ABS al que estava acostumat amb la "Cabreta", però en definitiva, crec que pel tipus de sortides que faig ara per ara, hi he sortit guanyant... :oops: ;)
PD. només he portat a la companya un cop, i d'entrada ella sembla que anava més comode amb la "Cabreta", per la posició més neutra del seu seient. Resulta que jo quedo tirat cap endavant i, com que soc menut, em sobra mig seient de la "Blues" i com que a ella el seu seient també la tira endavant, queda entre el que sobra del meu i el seu, posició una mica incomode :oops: No se si la opció de posar un seient top-sellerie (tipus bagster) podria solucionar el problema, però com que no n'he pogut provar mai cap, em sembla una mica arriscat pagar el preu que valen sense haver-ho catat abans... en fi, ja veurem :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. abr. 29, 2010 11:36 am

[quote user="GRUM" post="117704"]........... Resulta que jo quedo tirat cap endavant i, com que soc menut, em sobra mig seient de la "Blues" i com que a ella el seu seient també la tira endavant, queda entre el que sobra del meu i el seu, posició una mica incomode :oops: No se si la opció de posar un seient top-sellerie (tipus bagster) podria solucionar el problema, però com que no n'he pogut provar mai cap, em sembla una mica arriscat pagar el preu que valen sense haver-ho catat abans... en fi, ja veurem :roll:[/quote]

Tens la opció del Triboseat, que és una funda anti-lliscant especifica per motos:

Imatge

A l'eBay pots trovar-ho bé de preu.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. abr. 29, 2010 6:27 pm

Es una carretera molt ferma !
L´he fet unes quantes vegades i la sortida del més d´octubre, la del número de loteria de Sort, la varem fer plegats a Mototurisme.

Gracies de totes maneres per compartir-la!!
Ex ...moltes coses

Saneja
Presentats
Entrades: 363
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm

Entrada Autor: Saneja » dj. abr. 29, 2010 10:27 pm

aquest any i va pasar el tour,el port de serra seca el van calificar de 1ªcat. es una carretera molt maca i plena de contrastos.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”