Penitencia Catalana
Moderador: Airald
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
Penitencia Catalana
Penitencia?
Com que he sentit algun interes a voler fer la Penitentes a la catalana, aquí llenço la Primera. :twisted: :twisted:
Com que he sentit algun interes a voler fer la Penitentes a la catalana, aquí llenço la Primera. :twisted: :twisted:
- Guixmo
- Presentats
Re: Penitencia Catalana
Aixó em passa quan els client m'anulen les hores!!!!Mentre truco i busco mes visites les neurones no paren i ho canalitzao amb aquestes coses!
evidentment, jo el nom li canviaria! i com que sou coneixedor de moltes mes carreteres que jo, la podem anar modifican i millorant, aixo no deixa de ser un petit intent, i si ho podem tirarar endavant,
com es pot organitzar?
:twisted: Com podeu veure faig l'arrivabada i la sortida des de Ribes(escombro cap a casa :lol: :lol: )
A partir d'aqui, comenceu a donar:
Nom, idees i rutes,
La meva intencio inicial, es fer mar i muntanya, ja que disposem d'un pais que te de tot i als participant s'els ppot feer gaudir de tota la verietat paisatgistica del nostre gran pais!!!
Comenceu a disfrutar! :twisted:
evidentment, jo el nom li canviaria! i com que sou coneixedor de moltes mes carreteres que jo, la podem anar modifican i millorant, aixo no deixa de ser un petit intent, i si ho podem tirarar endavant,
com es pot organitzar?
:twisted: Com podeu veure faig l'arrivabada i la sortida des de Ribes(escombro cap a casa :lol: :lol: )
A partir d'aqui, comenceu a donar:
Nom, idees i rutes,
La meva intencio inicial, es fer mar i muntanya, ja que disposem d'un pais que te de tot i als participant s'els ppot feer gaudir de tota la verietat paisatgistica del nostre gran pais!!!
Comenceu a disfrutar! :twisted:
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
colló! tot aixó del tirón? :eyes
Es una ruta molt guapa pero molt intensa,... 1100kms passen factura pero si a mes son pels pirineus i demes carreteretes de catalunya ja n'hi ha per aburrir la moto durant un bon temps
Pero me la guardo amb el teu permis :D ;)
Es una ruta molt guapa pero molt intensa,... 1100kms passen factura pero si a mes son pels pirineus i demes carreteretes de catalunya ja n'hi ha per aburrir la moto durant un bon temps
Pero me la guardo amb el teu permis :D ;)
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
A mí em sembla bé.
Ja posaràs data i si puc... vinc.
Ja posaràs data i si puc... vinc.
- Guixmo
- Presentats
[quote user="Mareta" post="120492"]A mí em sembla bé.
Ja posaràs data i si puc... vinc.[/quote]
Ojo, que ixò ho hauriem de fer entre uns quants, jo sol no podria pas, el que si es pot fer, pa probar... es ferla en un dia tota una colla i valorar!!!
contant que al final em fareu comprar un gps!!!!
si voleu jo tinc dues dates.....26 de Juny 2010/ o 10 de juliol 2010 :???: :???: :???: :???:
Ojo, que ixò ho hauriem de fer entre uns quants, jo sol no podria pas, el que si es pot fer, pa probar... es ferla en un dia tota una colla i valorar!!!
si voleu jo tinc dues dates.....26 de Juny 2010/ o 10 de juliol 2010 :???: :???: :???: :???:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Guixmo" post="120501"][quote user="Mareta" post="120492"]A mí em sembla bé.
si voleu jo tinc dues dates.....26 de Juny 2010/ o 10 de juliol 2010 :???: :???: :???: :???:[/quote]
que ..... quoie ????? :eyes :eyes :eyes
Com que no ho podries pas fer tot sol ?????
Nen, que ets Mototuriste .......
Ja veuràs com poc a poc i amb alguna sortida més de Mototurisme, Catalunya s´et farà petita.
Mira, si em permets un consell:
L´any passat al tornar de Finisterre a l´alçada de Aragó i entrant a LLeida +/- a les 16-17 h. tenia que parar-me a cada gasolinera, no per repostar, sino per hidratar-me. 40- 45 º és molt dolent per conduir.
Jo la data que prposes de Juny estic a molts mils de km de Catalunya i la segona considero que farà massa calor.
Si et plantejas fer-ho el setembre, la cosa ja canvia.
Ja anniré seguint el fil ;)
si voleu jo tinc dues dates.....26 de Juny 2010/ o 10 de juliol 2010 :???: :???: :???: :???:[/quote]
que ..... quoie ????? :eyes :eyes :eyes
Com que no ho podries pas fer tot sol ?????
Nen, que ets Mototuriste .......
Ja veuràs com poc a poc i amb alguna sortida més de Mototurisme, Catalunya s´et farà petita.
Mira, si em permets un consell:
L´any passat al tornar de Finisterre a l´alçada de Aragó i entrant a LLeida +/- a les 16-17 h. tenia que parar-me a cada gasolinera, no per repostar, sino per hidratar-me. 40- 45 º és molt dolent per conduir.
Jo la data que prposes de Juny estic a molts mils de km de Catalunya i la segona considero que farà massa calor.
Si et plantejas fer-ho el setembre, la cosa ja canvia.
Ja anniré seguint el fil ;)
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Que tal VIACRUCIS CATALÀ???? :Saltant :Saltant :Saltant
Amb l'inscripció, hi va inclòs un parell de llums de neò? ho dic per que el total d'hores del recorregut ......sens pot fer de nit, NO!!!! :lol:
Crec que la teva proposta es bona, però es te que treballar força encara...... i las dates que proposes :tremolant son molt aprop i mol calentes :enfadat
Seguiré el fil, però si necessites ajuda, dons ja pots comptar amb mi. (especialitzat amb marejar al personal i el que calgui) ;)
Amb l'inscripció, hi va inclòs un parell de llums de neò? ho dic per que el total d'hores del recorregut ......sens pot fer de nit, NO!!!! :lol:
Crec que la teva proposta es bona, però es te que treballar força encara...... i las dates que proposes :tremolant son molt aprop i mol calentes :enfadat
Seguiré el fil, però si necessites ajuda, dons ja pots comptar amb mi. (especialitzat amb marejar al personal i el que calgui) ;)
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Osti els que venen desde Tarragona o Lleida per nomes citar 2 punts, ja li poden posar 350/400 kms mes :tremolant
Pinós es en centre de Catalunya ;)
Pinós es en centre de Catalunya ;)
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 20, 2010 6:58 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Guixmo, jo també m'apunto a donar un cop de ma ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Guixmo" post="120501"][quote user="Mareta" post="120492"]A mí em sembla bé.
Jo no hi tinc cap problema en ajudar,pero el que em sembla fantastic es que no tens prou en fer ho......................................................sino que primer ho vols "probar" :b9 :b9 :b9
Potser que vagis primer a Cabo da Roca " a probar" i despres hi tornes amb la Mareta :mrgreen: :mrgreen:
Jo no hi tinc cap problema en ajudar,pero el que em sembla fantastic es que no tens prou en fer ho......................................................sino que primer ho vols "probar" :b9 :b9 :b9
Potser que vagis primer a Cabo da Roca " a probar" i despres hi tornes amb la Mareta :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 27
- Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:51 pm
- Ubicació: Vallès Occidental
sembla mentida que es puguinfer tants kilometres en aquesta terra nostra.
el nom????? fixa't té forma d'ala delta, i passa per les quatre provincies.......
pel juny et queda justet, encara que ho pots montar encara que sigui en petit comité,vull dir campi qui pugui i parem on es pugui. i al juliol fa massa calor......
lo xungo del setembre poder són les hores de llum, no???
m'agrada la teva iniciativa
el nom????? fixa't té forma d'ala delta, i passa per les quatre provincies.......
pel juny et queda justet, encara que ho pots montar encara que sigui en petit comité,vull dir campi qui pugui i parem on es pugui. i al juliol fa massa calor......
lo xungo del setembre poder són les hores de llum, no???
m'agrada la teva iniciativa
- Guixmo
- Presentats
nois!!!!
que la data que he posat, es per fer la prova!!!!!no per organitzar, seria imposible materialment!!! aixo si ho fem oficialment ha de ser el 2011 i per anar be, el mes de maig! :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
que la data que he posat, es per fer la prova!!!!!no per organitzar, seria imposible materialment!!! aixo si ho fem oficialment ha de ser el 2011 i per anar be, el mes de maig! :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
- Guixmo
- Presentats
ostia! VIACRUSIS CATALà, m'agrada moltissim!!!
srs administradors com he de fer per posar una enquesta? i comencem a batejar? :twisted:
srs administradors com he de fer per posar una enquesta? i comencem a batejar? :twisted:
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
m'agrada la idea. Pots comptar amb mi per col·laborar/ajudar al que calgui. Una suggerència: escurçaria una mica el kilometratge.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Guixmo" post="120561"]ostia! VIACRUSIS CATALà, m'agrada moltissim!!!
srs administradors com he de fer per posar una enquesta? i comencem a batejar? :twisted:[/quote]
Abans de posar l'enquesta potser que tinguin unes quantes opcions a votar, no?
Però em sembla una bona iniciativa, i si ho vas polint ja li trobarem una data dintre el calendari de sortides. L'Espia te una mica de raò amb el quilometratge, i a mes intentaria fugir de carreteres avorrides.
;) ;)
[quote user="Guixmo" post="120561"]ostia! VIACRUSIS CATALà, m'agrada moltissim!!!
srs administradors com he de fer per posar una enquesta? i comencem a batejar? :twisted:[/quote]
Abans de posar l'enquesta potser que tinguin unes quantes opcions a votar, no?
Però em sembla una bona iniciativa, i si ho vas polint ja li trobarem una data dintre el calendari de sortides. L'Espia te una mica de raò amb el quilometratge, i a mes intentaria fugir de carreteres avorrides.
;) ;)
Sort,
- Guixmo
- Presentats
Ok Albert:
pregunta per l'enquesta:D'agradaria fer una penitents a la catalana? dues resxpostes si o no
2 pregunta, que t'agardaria mes? pirineu o costa/interior?
aixi podem escurçar-la
pregunta per l'enquesta:D'agradaria fer una penitents a la catalana? dues resxpostes si o no
aixi podem escurçar-la
-
- Presentats
- Entrades: 27
- Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:51 pm
- Ubicació: Vallès Occidental
Resposta anticipada, si m'agradaria fer-la i col.laborar en tot el que calgui.
Costa i muntanya, tot i fent costa i muntanya es podria reduir una mica , no?
1.100 kilometres són bastants, però no es pot renunciar als marevellosos paissatges que tenim al nostre pais.
Costa i muntanya, tot i fent costa i muntanya es podria reduir una mica , no?
1.100 kilometres són bastants, però no es pot renunciar als marevellosos paissatges que tenim al nostre pais.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Guixmo" post="120629"]Ok Albert:
aixi podem escurçar-la[/quote]
Randy-680!!!!! que et demanen!!!!!!
A veure si ens ajudes!!!!
:roll: :roll: :roll:
[quote user="Guixmo" post="120629"]Ok Albert:
aixi podem escurçar-la[/quote]
Randy-680!!!!! que et demanen!!!!!!
A veure si ens ajudes!!!!
:roll: :roll: :roll:
Sort,
- Guixmo
- Presentats
opcio 2 del viacrusis catala
Aqui he escurçat una mica, he deixat molts de llocs per anar, però si funciona, ja tenim diferents llocs per fer altres ediccions.També he Vic, ja que esta preparad per si vingues molta gent, i els qui veniu de mes lluny podeu agafar hotelets que també estan molt bé!
Aqui he escurçat una mica, he deixat molts de llocs per anar, però si funciona, ja tenim diferents llocs per fer altres ediccions.També he Vic, ja que esta preparad per si vingues molta gent, i els qui veniu de mes lluny podeu agafar hotelets que també estan molt bé!