Li he tret totes les maletes, per anar més lleuger i he enfilat direcció Girona i a l’alçada de l’hostal La República hi ha una carretera que s’enfila cap a La Mota. Aquí comença una pista en molt bon estat, de cop i volta em trobo amb una cruïlla i evidentment ja m´he equivocat. :enfadat
He agafat un caminot de pedres, reguerots, troncs i la mare que em va matricular, he arribar dalt d’un turó i he vist que calia recular, allò no portava enlloc. Tant sols de pensar en baixar pel mateix lloc em venia un calfred. :eyes
Cal a dir que el Motocultor aquest va de conya, he quedat meravellat de com és domina en camins trialers, l’amortidor del davant s´ho menja tot i els baixos et permet anar a poc a poc sense necessitat de posar el peu a terra, com s’hi fos un diesel. ;)
Un cop he recuperat la pista bona i sense el control de tracció i l’ABS he anat direcció Montcal jugant amb la roda del darrera, carai com s’encabrita, és divertidissim. :razz:
Allà carretera fins trobar la pista que puja al Rocacorba, a la cruïlla que puja dalt del cim he agafat direcció Biert i Pujarnol, aquí he trobat de tot, uns trams en molt bon estat i uns altres que havia d’anar amb cura. :eyes
Un cop a Pujarnol i amb l’adrenalina a tope, he pensat poder fer unes mica de corbes...tot asfalt, a ritme..Sant Miquel de CampMajor, El Torn, Mieres i cap a casa.
Per ser els primers 1000km, estic molt content del motocultor, avui he provat el marró i m´ha agradat molt. :ban
Ruta al Wikilock.
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=945261
Deixo quatre fotos...Salut! ;)
Primera parada...per on deu ser?
Cap amunt!
Dalt del turó!
El camí de Canet d'Adri estava impracticable...
Cruïlla Rocacorba-Biert
El Torn