SARLAT
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
SARLAT
Dijous vinent anirem a passar 3 dies a Sarlat, suposo que és territori d'Hijpanitat, tinc moltes ganes d'anar-hi per tirar fotos, és un poble que em crida l'atenció. Ja us faré cinc cèntims quant hagi tornat i si puc agafaré una mica d'aire.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: SARLAT
Ja has demanat permís a Hijpanitat????

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Dons nosaltres la setmana vinent també estarem per allà al costat, si veig un porta-avions blanc ja sabré que sou vosaltres ;)
Bon viatge !
Bon viatge !
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Un lloc sensacional, pero ara t'hi pots trobar gent i calor (com a tot arreu, vaja)
L'any passat hi vam anar a una concentració de V-Strom
Si vols anar fent boca, un participant va fer aquesta gran crònica
http://www.zarkass.com/voyages/france-s ... /rodez.htm
Bon viatge!!!
L'any passat hi vam anar a una concentració de V-Strom
Si vols anar fent boca, un participant va fer aquesta gran crònica
http://www.zarkass.com/voyages/france-s ... /rodez.htm
Bon viatge!!!
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Sagal" post="132882"]Dijous vinent anirem a passar 3 dies a Sarlat, suposo que és territori d'Hijpanitat, tinc moltes ganes d'anar-hi per tirar fotos, és un poble que em crida l'atenció. Ja us faré cinc cèntims quant hagi tornat i si puc agafaré una mica d'aire.[/quote]
Que vaigi be, Santi.
Que vaigi be, Santi.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Sagal
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="132888"]Dons nosaltres la setmana vinent també estarem per allà al costat, si veig un porta-avions blanc ja sabré que sou vosaltres ;)
Bon viatge ![/quote]
veure si ens veiem, va
Bon viatge ![/quote]
veure si ens veiem, va

- SISCOLT
- Presentats
- Entrades: 113
- Membre des de: dc. març 12, 2008 7:08 pm
- Ubicació: CERVERA - LLEIDA
Bon viatge, si t'aagrada el camping al costat tens un d'extraordinari, LA Borgonye o algo aixì... això si només parlen angles, però val la pena
i si tens temps pots anar a veure Oradour sur glane, simplement impresionant
Salut
Salut
Un amic es aquell/a que et coneix molt bé i tot i així, t'estima. :ksss
- Sagal
- Presentats
[quote user="SISCOLT" post="132972"]Bon viatge, si t'aagrada el camping al costat tens un d'extraordinari, LA Borgonye o algo aixì... això si només parlen angles, però val la pena
Salut[/quote]
En prenc nota, del camping no, perquè ja tenim hotel reservat.
Salut[/quote]
En prenc nota, del camping no, perquè ja tenim hotel reservat.

- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Bones Santi,
Si vas a Salat et recomanaria que et reservis tot un dia per visitar-lo. Mentre vas caminant pels seus carres, la plaça, el mercat... semble que s'hagi aturat el temps i siguis a l'Edat Mitjana.
T'aconsello que si pots, facis una volta pel seu mercat, hi podràs trobar els productes típics de la zona el foie gras, magret d'ànec confitat, tòfones, ceps i nous.
Si el que vols és fer ruta, fes la carretera de Sarlat a Les Eyzies.
Si t'agrada la Història pots recórrer la Vall de Vezere, aquesta zona és el rovell de l'ou de la prehistòria francesa (Kel dixit)
Si vas a Salat et recomanaria que et reservis tot un dia per visitar-lo. Mentre vas caminant pels seus carres, la plaça, el mercat... semble que s'hagi aturat el temps i siguis a l'Edat Mitjana.
T'aconsello que si pots, facis una volta pel seu mercat, hi podràs trobar els productes típics de la zona el foie gras, magret d'ànec confitat, tòfones, ceps i nous.
Si t'agrada la Història pots recórrer la Vall de Vezere, aquesta zona és el rovell de l'ou de la prehistòria francesa (Kel dixit)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="ardnaS" post="133070"]Bones Santi,
Si t'agrada la Història pots recórrer la Vall de Vezere, aquesta zona és el rovell de l'ou de la prehistòria francesa (Kel dixit)[/quote]
ostres Sandra...
Sarlat es una poblacio que havia llegit que era molt maca, pero despres del teu comentari......sembla el paradis aixi que avia hi haure d´anar!!!
Si t'agrada la Història pots recórrer la Vall de Vezere, aquesta zona és el rovell de l'ou de la prehistòria francesa (Kel dixit)[/quote]
ostres Sandra...
Sarlat es una poblacio que havia llegit que era molt maca, pero despres del teu comentari......sembla el paradis aixi que avia hi haure d´anar!!!
Ex ...moltes coses
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Tindré que fer una trucada a l'alcalde del poble, per que vagi evacuant la població. Quin marturi el Salgal per aquells carrers tan bonics (segons la Sandra) amb la GW.
:twisted:
:twisted:
- Sagal
- Presentats
[quote user="ardnaS" post="133070"]Bones Santi,
Gràcies Sandra, estava segur que aquesta zona la coneixieu, faig dues nits dins Sarlat, per tant un dia sencer a Sarlat segur i tinc moltes ganes de fer fotos guapes, per tant espero posar-ne una mostra per tots, ara miraré aquesta carretera de Sarlat a Eyzies i la Vall de Vezere.
Gràcies Sandra, estava segur que aquesta zona la coneixieu, faig dues nits dins Sarlat, per tant un dia sencer a Sarlat segur i tinc moltes ganes de fer fotos guapes, per tant espero posar-ne una mostra per tots, ara miraré aquesta carretera de Sarlat a Eyzies i la Vall de Vezere.

- Sagal
- Presentats
[quote user="JoanF" post="133100"]Tindré que fer una trucada a l'alcalde del poble, per que vagi evacuant la població. Quin marturi el Salgal per aquells carrers tan bonics (segons la Sandra) amb la GW.
:twisted:[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: Que vols venir? :tremolant :tremolant digues no, eh :D :D
:mrgreen: :mrgreen: Que vols venir? :tremolant :tremolant digues no, eh :D :D

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Sagal" post="133112"][quote user="JoanF" post="133100"]Tindré que fer una trucada a l'alcalde del poble, per que vagi evacuant la població. Quin marturi el Salgal per aquells carrers tan bonics (segons la Sandra) amb la GW.
:mrgreen: :mrgreen: Que vols venir? :tremolant :tremolant digues no, eh :D :D[/quote]
M'ho pensaré :twisted:
:mrgreen: :mrgreen: Que vols venir? :tremolant :tremolant digues no, eh :D :D[/quote]
M'ho pensaré :twisted:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Sagal" post="132882"]Dijous vinent anirem a passar 3 dies a Sarlat, suposo que és territori d'Hijpanitat, tinc moltes ganes d'anar-hi per tirar fotos, és un poble que em crida l'atenció. Ja us faré cinc cèntims quant hagi tornat i si puc agafaré una mica d'aire.[/quote]
Tens raó Santi, això es territori d'Hijpanitat, ja has vist la resposta de la Sandra ;) ;)
Passeu-ho molt be !!!
Vssssssss
007
Tens raó Santi, això es territori d'Hijpanitat, ja has vist la resposta de la Sandra ;) ;)
Passeu-ho molt be !!!
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 23, 2010 7:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Sagal
- Presentats
[quote user="James Bond" post="133146"][quote user="Sagal" post="132882"]Dijous vinent anirem a passar 3 dies a Sarlat, suposo que és territori d'Hijpanitat, tinc moltes ganes d'anar-hi per tirar fotos, és un poble que em crida l'atenció. Ja us faré cinc cèntims quant hagi tornat i si puc agafaré una mica d'aire.[/quote]
Passeu-ho molt be !!!
Vssssssss
007[/quote]
Per això ho vaig posar, perquè m'aconsellin i ja tinc anotat tot lo de la Sandra
Passeu-ho molt be !!!
Vssssssss
007[/quote]
Per això ho vaig posar, perquè m'aconsellin i ja tinc anotat tot lo de la Sandra

- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
[quote user="Sagal" post="133150"][quote user="James Bond" post="133146"][quote user="Sagal" post="132882"]Dijous vinent anirem a passar 3 dies a Sarlat, suposo que és territori d'Hijpanitat, tinc moltes ganes d'anar-hi per tirar fotos, és un poble que em crida l'atenció. Ja us faré cinc cèntims quant hagi tornat i si puc agafaré una mica d'aire.[/quote]
Passeu-ho molt be !!!
Vssssssss
007[/quote]
Per això ho vaig posar, perquè m'aconsellin i ja tinc anotat tot lo de la Sandra[/quote]
Ei Santi, que si vols tinc més coses per la teva llista, eh!!!
Passeu-ho molt be !!!
Vssssssss
007[/quote]
Per això ho vaig posar, perquè m'aconsellin i ja tinc anotat tot lo de la Sandra[/quote]
Ei Santi, que si vols tinc més coses per la teva llista, eh!!!
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
- Sagal
- Presentats
[quote user="ardnaS" post="133274"][quote user="Sagal" post="133150"][quote user="James Bond" post="133146"][quote user="Sagal" post="132882"]Dijous vinent anirem a passar 3 dies a Sarlat, suposo que és territori d'Hijpanitat, tinc moltes ganes d'anar-hi per tirar fotos, és un poble que em crida l'atenció. Ja us faré cinc cèntims quant hagi tornat i si puc agafaré una mica d'aire.[/quote]
Passeu-ho molt be !!!
Vssssssss
007[/quote]
Ei Santi, que si vols tinc més coses per la teva llista, eh!!![/quote]
apunta si tinc temps no quedaré de fer-ho i qui millor que vosaltres per aconsellar aquella zona
Passeu-ho molt be !!!
Vssssssss
007[/quote]
Ei Santi, que si vols tinc més coses per la teva llista, eh!!![/quote]
apunta si tinc temps no quedaré de fer-ho i qui millor que vosaltres per aconsellar aquella zona
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 25, 2010 5:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.