Gs amb maletes GIVI
Moderador: Airald
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Doncs aixó voldria jo. Tornar a veure la Batracet ( ex- Filomena) per acabar de decidirme. Estic entre les originals ( pel tema de la mateixa clau per tot i per les possibilitats de variació de tamany que ofereix el sistema Vario) i les Zega del Xavi.
Tot i que les del Àngel m'agraden, prefereixc les d'alumini, per rigidesa i per les formes rectes.
La questió del preu... no em preocupa gens ni mica. I és que tenir un cunyat com el QSC, permet que no tinga que preocupar-me per detalls sense importància. Jo li les demane i ell me les regala. "Él es asin y yo le acepto como es" :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Tot i que les del Àngel m'agraden, prefereixc les d'alumini, per rigidesa i per les formes rectes.
La questió del preu... no em preocupa gens ni mica. I és que tenir un cunyat com el QSC, permet que no tinga que preocupar-me per detalls sense importància. Jo li les demane i ell me les regala. "Él es asin y yo le acepto como es" :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
... eppur si muove.!!!
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:tonet ha escrit:. Tornar a veure la Batracet ( ex- Filomena)
En quin moment han decidit canviar de nom a la Filomena ??????? :? :? :?
Home a Tamarit hi havia rumors d’un canvi de nom, però...... :shock: :shock: :shock:
A mi em tindran que perdonar en Xavi i la Ceci, però Filomena era molt més bonic.....
Pobre Filomena :crys :crys :crys :crys
tonet ha escrit:.
Jo si tingués un cunyat així, també deixaria que es fiques de tant en tant amb mi....
Com et tornis a queixar d’en QSC...... :sado :sado :sado :sado :sado
:!: :!: :!: :!: i Vvvvsssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Que tal aquestes??????? a mi em semblen de lo mes adient pel caire agro-pecuari de la grogueta !!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:tonet ha escrit:La questió del preu... no em preocupa gens ni mica. I és que tenir un cunyat com el QSC, permet que no tinga que preocupar-me per detalls sense importància. Jo li les demane i ell me les regala.

V'sssssssssss
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Vols dir que tot açó és una mentira? que has estat enganyant-me tots aquests anys? Que lo nostre era una farsa? :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys

Doncs has de saber que jo a tu si que t'estime
"Por un perro que maté" i encara se m'ocorreix contar-ho al foro. Seré idiota. Una y no más. :evil: :evil: :evil: :evil:
Molt bo James, moooolt bo.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Doncs has de saber que jo a tu si que t'estime
Tu ves donant-li idees. I tu pretens que et considere com un company?James_Bond ha escrit:QSC també li pots regalar la pota de cabra, que la seva li falla alguna vegada.
"Por un perro que maté" i encara se m'ocorreix contar-ho al foro. Seré idiota. Una y no más. :evil: :evil: :evil: :evil:
Molt bo James, moooolt bo.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
... eppur si muove.!!!