RECALL METZELER TOURANCE

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

RECALL METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Steelman » dv. juny 11, 2010 9:23 am

Imatge
METZELER está realizando el recall- retirada de producto del mercado - en ESPAÑA de sus neumáticos Metzeler Tourance 150/70 R17 M / C 69V fabricados en las semanas 09 y 10 de 2010. Este recall va destinado ùúnicamente al modelo de neumático indicado y no incluye a ningún otro neumático METZELER. Porque la seguridad del motorista es nuestro principal objetivo, METZELER ha decidido como medida de precauciòn retirar del mercado el modelo de neumàtico 150/70 R17M / C 69V Tourance (rueda trasera), que puede identificarse por las siguientes marcas en el flanco:

DOT EB OY B279 0910 ò DOT EB OY B279 1010

Se ha determinado que en la banda de rodaje de estos neumáticos podrían aparecer grietas en los tacos que en algún caso podría provocar la separación de algún taco. Esta situación podría causar una repentina e inesperada vibración de la motocicleta. En cualquier caso no existe riesgo de pérdida del aire del neumático. Como resultado, se ha comprobado que estos neumáticos no han alcanzado las especificaciones de calidad óptimas de METZELER que garantizan la seguridad de uso de los neumáticos, y METZELER ha decidido retirar del mercado de inmediato todos los mencionados neumáticos. Cualquier consumidor que crea que pueda verse afectado por el recall no debe esperar a recibir notificación sino que debe contactar con el Call Center Metzeler e-mail: tourance-campaign.es@metzelermoto.com Teléfono Call Center Metzeler: +34 93 3663543 +34 629 780 432.
METZELER pagará la adquisición e instalación de la sustitución de los neumáticos, incluido el coste del montaje. Los neumáticos para realizar la sustitución están disponibles en su distribuidor local donde Ud. adquirió los neumáticos

ImatgeImatge

El código DOT se encuentra situado en el flanco derecho del neumático encima de la llanta. Asegúrese de que el neumático es de la marca y modelo: METZELER 150/70 R17 M/C 69V TL Tourance Posteriormente, busque el DOT código EB OY B279 0910 ó EB OY B279 1010 en el flanco

http://www.metzelermoto.es/web/Tourance ... SP_es.page
Ex ...moltes coses

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Re: RECALL METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Sharky » dv. juny 11, 2010 10:56 am

Jo pensava que els control de qualitat es realitzaban abans de vendre el producte.... això es que ja han tingut
varies incidencies, i el control de qualitat realment es el usuari final... :enfadat :enfadat
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. juny 11, 2010 11:19 am

Holaaa,

Segurament per això tots els pneumàtics estan tan be de preu: no hi ha control de qualitat!!!

Ara que mes m’estimo això que no pas que no diguin res de res.

:enfadat :enfadat
Sort,

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. juny 14, 2010 7:25 pm

Bones!!!

Deu n'hi dó Metzeler ultimament, oi?? Entre el post de l'Angel on es veia clarament un desgast molt extrany, després el Jordi (Steelman) que les va haver de canviar d'urgència, jo pel mateix motiu que el Jordi ho vaig haver de fer a Donostia l'estiu passat, etc... mira que n'estava content dels Tourance, però potser serà qüestió de fer un pensament...

Fins aviat!
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 14, 2010 9:45 pm

Jo ja en començo d'estar fins els dallonses de mirar quins pneus poden anar millor i tinguin una durada correcte. :evil: :evil:

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dl. juny 14, 2010 11:47 pm

[quote user="Carles" post="124131"]Bones!!!

Deu n'hi dó Metzeler ultimament, oi?? Entre el post de l'Angel on es veia clarament un desgast molt extrany, després el Jordi (Steelman) que les va haver de canviar d'urgència, jo pel mateix motiu que el Jordi ho vaig haver de fer a Donostia l'estiu passat, etc... mira que n'estava content dels Tourance, però potser serà qüestió de fer un pensament...

Fins aviat![/quote]

Que os va passar amb els neumatics?

Soc usuari dels Tourance desde fa temps i no habia sentit dir mai res
Rodar en moto es lo meu

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. juny 14, 2010 11:59 pm

Al llegir aquest post antic he anat disparat a veure de quina "fornada" era el meu Tourance ... de la setmana 34 del 2009 ( el vaig canviar fa un mes ) :mrgreen: ... de fet a mi m'havien comentat que eren els XP els que es degradaven malament.

Gràcies per l'avís. :D
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 15, 2010 12:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”