Jaqueta D'estiu Nova
Moderador: Airald
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Jaqueta D'estiu Nova
He anat al outlet de Barcelona i m'he agafat la jaqueta d'estiu d'Alpinestars Stella del Mar Air Flo. Lo millor deu tot és que a mi m'ha costat 89€ i mireu en aquest enllaç el què costa a una botiga normal... http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_ ... acket-0001
Diferència eh!!! Doncs estic més contenta que una nena amb jaqueta nova! M'he trobat a l'Edelweiss a la botiga i li he recomanat que se l'agafés. A veure si haurà picat també...
Diferència eh!!! Doncs estic més contenta que una nena amb jaqueta nova! M'he trobat a l'Edelweiss a la botiga i li he recomanat que se l'agafés. A veure si haurà picat també...
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Jaqueta D'estiu Nova
Bona compra! Es veu que al Outlet aquest tenen molts bons preus en cordura. :D
I si no vaig equivocat, l'Stella del Mar és de cordura 600, de la bona.
I si no vaig equivocat, l'Stella del Mar és de cordura 600, de la bona.

- Laiona
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="126087"]Bona compra! Es veu que al Outlet aquest tenen molts bons preus en cordura. :D
I si no vaig equivocat, l'Stella del Mar és de cordura 600, de la bona.[/quote]
No hi entenc de números! Però et dire que se las quitan de las manos!!! jajaja És l'estrella en ventes en roba de noia d'estiu.
No hi entenc de números! Però et dire que se las quitan de las manos!!! jajaja És l'estrella en ventes en roba de noia d'estiu.
- Laiona
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="126087"]Bona compra! Es veu que al Outlet aquest tenen molts bons preus en cordura. :D
A la pàgina de l'outlet surt això que dius tu http://www.outletmoto.com/product_info. ... cts_id=350
Us asseguro que el preu de la web no son 99 sino 89. Deu ser un error.
A la pàgina de l'outlet surt això que dius tu http://www.outletmoto.com/product_info. ... cts_id=350
Us asseguro que el preu de la web no son 99 sino 89. Deu ser un error.
- JuanAMB
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dl. nov. 09, 2009 10:43 pm
Si si, molt bona compra.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Carai, Laiona, quins preus mes bons.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Carai Laiona, em sembla que quan em vulgui comprar alguna vestimenta per anar en moto t'hauré de consultar.
Veig que hi entens i trus bons preus ;)
Per cert, la web aquesta que dius http://www.fc-moto.de jo els vaig comprar el casc que tinc ara i n'estic content de la botiga online, serios i ràpids.
Ja sé que en vaig pagar més que no pas a Andorra però és que el volia vermell :???:
Per cert, la web aquesta que dius http://www.fc-moto.de jo els vaig comprar el casc que tinc ara i n'estic content de la botiga online, serios i ràpids.
Ja sé que en vaig pagar més que no pas a Andorra però és que el volia vermell :???:
- Laiona
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="126092"]Carai Laiona, em sembla que quan em vulgui comprar alguna vestimenta per anar en moto t'hauré de consultar.
Ja sé que en vaig pagar més que no pas a Andorra però és que el volia vermell :???:[/quote]
Sembla bona web aquesta. I la botiga del outletmoto està molt bé! I l'atenció excel·lent. El personal sap molt bé el que ven. Us recomano que us hi passeu a fer una ullada!
Ja sé que en vaig pagar més que no pas a Andorra però és que el volia vermell :???:[/quote]
Sembla bona web aquesta. I la botiga del outletmoto està molt bé! I l'atenció excel·lent. El personal sap molt bé el que ven. Us recomano que us hi passeu a fer una ullada!
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
[quote user="Laiona" post="126086"]He anat al outlet de Barcelona i m'he agafat la jaqueta d'estiu d'Alpinestars Stella del Mar Air Flo. Lo millor deu tot és que a mi m'ha costat 89€ i mireu en aquest enllaç el què costa a una botiga normal... http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_ ... acket-0001
Diferència eh!!! Doncs estic més contenta que una nena amb jaqueta nova! M'he trobat a l'Edelweiss a la botiga i li he recomanat que se l'agafés. A veure si haurà picat també...[/quote]
S¡iiiiiiiiiiiii Laiona...!!! je,je :razz: m'he la he tornat a probar i amb uns pantalons que tambe estaben força be (encare que la marca ja no era d'Alpinestars, pero me l'ha recomanat la noia de la tenda, i tan sols per 60 € !!! força be oi...?, aixi que com tan sols anabe per donar un cop d'ull i es veu que no quedaben mes, doncs tambè "he picat" i m'he quedat la mateixa jaqueta i els pantalons). Amb tota la resta que havia vist que m'agradaba era de pell i per l'hivern era molt interessant, pero per aquet temps penso que hem fet molt bona compra, la veritat es que m'en al.legro d'haver-te trobat i de la teva recomanaciò... (l'he deixat apartat i he d'anar a recollir-lo perque com ja et dic, tan sols anaba amb l'ideia de vuere quin sortit tenien en aquet Outlet).
Jo tambè estic molt satisteta per la compra Laia... je,je :ban
Diferència eh!!! Doncs estic més contenta que una nena amb jaqueta nova! M'he trobat a l'Edelweiss a la botiga i li he recomanat que se l'agafés. A veure si haurà picat també...[/quote]
S¡iiiiiiiiiiiii Laiona...!!! je,je :razz: m'he la he tornat a probar i amb uns pantalons que tambe estaben força be (encare que la marca ja no era d'Alpinestars, pero me l'ha recomanat la noia de la tenda, i tan sols per 60 € !!! força be oi...?, aixi que com tan sols anabe per donar un cop d'ull i es veu que no quedaben mes, doncs tambè "he picat" i m'he quedat la mateixa jaqueta i els pantalons). Amb tota la resta que havia vist que m'agradaba era de pell i per l'hivern era molt interessant, pero per aquet temps penso que hem fet molt bona compra, la veritat es que m'en al.legro d'haver-te trobat i de la teva recomanaciò... (l'he deixat apartat i he d'anar a recollir-lo perque com ja et dic, tan sols anaba amb l'ideia de vuere quin sortit tenien en aquet Outlet).
Jo tambè estic molt satisteta per la compra Laia... je,je :ban
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 28, 2010 10:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
quina botiga mes interesant,jo em vui mirar una jaqueta d'estiu i em sembla que mi atansare a veure que puc trobar,gracies per l'info i felicitats a les compradores.
- Laiona
- Presentats
[quote user="Edelweiss" post="126098"][quote user="Laiona" post="126086"]He anat al outlet de Barcelona i m'he agafat la jaqueta d'estiu d'Alpinestars Stella del Mar Air Flo. Lo millor deu tot és que a mi m'ha costat 89€ i mireu en aquest enllaç el què costa a una botiga normal... http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_ ... acket-0001
Jo tambè estic molt satisteta per la compra Laia... je,je :ban[/quote]
Eiii has picat ehhhhh jajajaja Hauré de demanar comissió!!! jajajajaaj
Jo tambè estic molt satisteta per la compra Laia... je,je :ban[/quote]
Eiii has picat ehhhhh jajajaja Hauré de demanar comissió!!! jajajajaaj