Reparació Bomba Gasolina

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Reparació Bomba Gasolina

Entrada Autor: Kpeps » dj. ago. 12, 2010 3:58 pm

[quote user="James Bond" post="131151"]
Llegint el teu escrit dona l'impressió, al menys em mi m'ho sembla, de que t'has fet la idea de que això de la bomba de gasolina es un defecte general de les Pan's.
Res mes lluny que sigui un defecte de les Pan's. De totes les d'aquests fòrum i les d'un altra que fòrum que estic en el que la majoria de motos son Pan's i Goldwing's, en cinc anys a l'única que l'hi ha calgut canviar la bomba de gasolina va ser la meva i ara la de l'Alucina, tenint en compte que la majoria ja porten moltíssims quilòmetres i s'han limitat a fer el manteniment normal.
Vsssssss
007[/quote]

gracies per l'aclariment ja que em semblava el que dius,encara que m'extranyava ja que no havia sentit mai res al respecte i son motos que els usuaris en fan molts km's precisament.
Imatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. ago. 15, 2010 1:48 pm

[quote user="Kpeps" post="131558"][quote user="James Bond" post="131151"]
Llegint el teu escrit dona l'impressió, al menys em mi m'ho sembla, de que t'has fet la idea de que això de la bomba de gasolina es un defecte general de les Pan's.
Res mes lluny que sigui un defecte de les Pan's. De totes les d'aquests fòrum i les d'un altra que fòrum que estic en el que la majoria de motos son Pan's i Goldwing's, en cinc anys a l'única que l'hi ha calgut canviar la bomba de gasolina va ser la meva i ara la de l'Alucina, tenint en compte que la majoria ja porten moltíssims quilòmetres i s'han limitat a fer el manteniment normal.
Vsssssss
007[/quote]

gracies per l'aclariment ja que em semblava el que dius,encara que m'extranyava ja que no havia sentit mai res al respecte i son motos que els usuaris en fan molts km's precisament.[/quote]

Em sembla que el kit de la qüestió és com apretis la moto, el mecànic em va explicar que una moto tant pesada i amb tanta exigència és un forat a la butxaca, en quant a canvis de pneumàtics i bomba, benzina, frens, etc....però jo no puc evitar-ho. :oops:

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dg. ago. 15, 2010 3:04 pm

No ho entenc: si tu sempre vas amb una punta de gas :mrgreen:

Recordo que fins i tot a la Gimcana no vares quedar dels primers!!! ;)

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. ago. 15, 2010 4:49 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="132047"]
Em sembla que el kit de la qüestió és com apretis la moto, el mecànic em va explicar que una moto tant pesada i amb tanta exigència és un forat a la butxaca, en quant a canvis de pneumàtics i bomba, benzina, frens, etc....però jo no puc evitar-ho. :oops:[/quote]

mira ,jo sempre he dit que si algu s'espalla o es gasta per haver-ho fet servir a gust i ganas,amb arreglar-ho ni ha prou i a seguir gaudint,que mentre els forats siguin aquets ja esta be,perque com diu algu del foro en moto l'unic prohibit a de ser caure,SALUT per anar-hi. ;) ;)
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dl. ago. 16, 2010 11:23 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="132047"]Em sembla que el kit de la qüestió és com apretis la moto, el mecànic em va explicar que una moto tant pesada i amb tanta exigència és un forat a la butxaca, en quant a canvis de pneumàtics i bomba, benzina, frens, etc....però jo no puc evitar-ho.[/quote]

Jordi, i dius que et fa "tilin" la BMW 1.600 ???? Potser entre tan equipament i opcions, hi podrien posar una roda de recanvi, com la ...........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Imatge
Renoi, si que dona pessetes això de les computadores!!!!!

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. ago. 16, 2010 11:56 pm

Tot serà proposar-ho a la bústia de sugeriments de Can BMW... :D

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”