Antecedents:
És molt senzill; tant, que no és pot considerar un brico,
però ho explico, per si algú s'anima.
He cercat per internet.
N'he trobat varis.
El més fàcil d'instal·lar, és el GIpro
És "Plug & drive", es a dir, endollar, i a corre.
No s'han de pelar fins, ni soldar, ni res.
Els venen preparats per cada model de moto.
Els GIpro DS
Son compatibles amb Harley-Davidson, Honda, Kawasaki, Suzuki i Triumph.
Son aquests:

Per altres marques, hi han els
GIpro c/ATRE i GIpro X-TYPE
N'hi han 5 colors diferents:
(diuen que el vermell és el que es veu millor, l'he comprat vermell,
però m'hauria agradat veure'n amb altres colors, per comprovar-ho).
El model per a Deauvilles, és el:
GPDS-H01-RD pel display en vermell
GPDS-H01-BL pel display en blau
GPDS-H01-GR pel display en verd
GPDS-H01-YL pel display en groc
GPDS-H01-WH pel display en blanc

El distribuidor els ven a 112,50 € + Envio: 11 € = 123,50 €:
L'he comprat aquí:
http://www.healtech.es/precios.html#gipro_ds
També he mirat:
A Ubricarmotos a 112,50 € + transport
Si en compres més de dos, surt a 106,76 € i transport gratuït:
http://www.ubricarmotos.com/index.php?m ... cts_id=624
A Motos Juanito a 109,95 € + transport (no diu import)
http://www.motosjuanito.es/catalog/prod ... ts_id=1167
A BZmoto.net, en venen de varis models i marques,
però sembla que necessiten instal·lació:
http://www.bzmoto.com/index.php?section ... &idioma=es
El de Puig, sembla molt versàtil, però necessita instal·lació:
http://www.puig.tv/tuning-motos/honda-d ... 179-m2084/
Per veure l'instal·lació DailyMotos:
http://tv.dailymotos.com/mecanica/insta ... has-28506/
Muntatge:
Com he dit, és "plug & play", és a dir, no necessita instal·lació
i va conectat directament a l'endoll que surt de la centraleta,
per fer diagnòstics al taller.
Si en el taller han de conectar l'ordinador,
sols ha de desendollar l'indicador de marxes i ja està.
Desmuntar part del carenat lateral:
A la Deauville, la centraleta està al costat esquerra, per tant,
s'ha de desmuntar part del carenat lateral esquerra.
1 - Primer, treiem el seient.
2 - A la primera peça, sols hi ha un cargol, el resta, va a pressió:
S'ha de moure cap al darrera i cap a munt, per desencastar-la:

3 - Desprès li toca a la goma per a la temperatura:

4 - I ara, al lateral, que va tot a pressió i un velcro:



Ja és veu l'endoll vermell que surt de la centraleta:


5 - Ara treiem els dos cargols de la part alta dels rellotges.
No desmuntarem res, sols és per afluixar les peces.

6 - Tambés treiem els tres cargols de la guantera esquerra (un va amb clau allen).
Sols per afluxar-la.

Desmuntar part del carenat frontal:
He tret la tapa frontal. (per ajudar a passar el cablejat)
S'han de treure 4 cargols:


Muntar l'indicador de marxes
ës treu el tap de protecció:

I s'endolla l'indicador de marxes:

Passes el cablejat per dintre del carenat, i el fas sortir en el quadre de rellotges.
Per passar el cablejat, i no desmuntar res mes,
he utilitzat un "Passa-Cables" de lampista:
(si no en tens, utilitza un fil-ferro)


Un cap, l'he fet passar des de la centraleta, al frontal de la moto;
(on em tret la peça frontal), i a l'altre cap, amb cinta aillant,
li he enganxat el GIpro:

Desprès, he fet passar el "Passa-Cables" des de la junta de la guantera
amb el marc dels rellotges, fins el frontal de la moto (on em tret la peça frontal),
i amb cinta aillannt, li he enganxat el GIpro i l'he estirat fins a dalt:

i li fas una mica de pas pel cablejat; perque no el faci malbé:

S'enganxa, i ja està l'instal·lació:

Per configurar-lo, engegues la moto, i segueixes les indicacions de la pantalla.
Quan surt un 1, poses la primera,
Quan surt un 2, poses la segona,
Quan surt un 3, poses la tercera,
Quan surt un 4, poses la quarta,
Quan surt un 5, poses la sinquena,
Quan surt un 6, embragues i apagues la moto.
i ja està programada.
Fàcil, no ?
.