Bridgestone Battlax BT23 GT

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Bridgestone Battlax BT23 GT

Entrada Autor: Gearbox » dv. set. 17, 2010 1:36 pm

Bones companys !

Com sabeu, fa poc ens vàrem comprar una BMW R1200RT de segona mà. Venia amb uns pneumàtics Metzeler Z6, a mitja vida.

Amb aquests pneumàtics hi vàrem fer uns 3000 km més, amb unes sensacions que no em vàren agradar gens.
La moto virava excessivament, caient cap a dins de la corba de forma exagerada (segons el meu gust). A mitja corba no se t'acudis deixar una mà del manillar perque amb l'altre era quasi impossible mantenir la traçada.

En el moment de canviart de gomes vaig tornar a la marca Bridgestone, que he portat sempre a la K75. Vaig muntar uns Battlax BT21... Quina diferència !!! :shock:

El BT21 en la R1200RT (sempre segons el meu gust) es molt més estable en totes les situacions. Arrapa com un dimoni y allà on deixes la traçada la manté fins que rectifiques. No s'et tomba més del que li demanes ni s'aixeca abans d'hora.

Amb aquest BT21 hi hem fet uns 5000 km i el del darrere ja està a les últimes :( . El del davant, però, encara està a més de mitja vida. Sembla que la RT no castiga gaire el davant, en canvi el del darrere el matxaca. Hem de tenir en compte que nosaltres sempre anem dues places i que a la sortida de corba m'agrada cargolar-li l'orella :cool:

Així que sense sortir de Bridgestone, però buscant quelcom més adeqüat a la meva moto, m'he decidit pel nou Battlax BT23 GT (especial per Gran Turisme). És un pneumàtic nou, que encara no se sap gaire el resultat que donarà, però la crítica el deixa molt bé. Ja us diré com va.

Pels que vulgueu saber-ne més d'aquest pneumàtic us recomano mirar aquesta web: http://www.bt023.es/

Salut i km !!!
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Bridgestone Battlax BT23 GT

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. set. 17, 2010 1:44 pm

Eaperaré el teu parer, per posar-lo o no a la Pan€.

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dv. set. 17, 2010 3:26 pm

En el foro BMW los propietarios de las K1200GT estan hablando muy bien de ellos

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. set. 17, 2010 4:00 pm

[quote user="Gearbox" post="137425"]Com sabeu, fa poc ens vàrem comprar una BMW R1200RT de segona mà. Venia amb uns pneumàtics Metzeler Z6, a mitja vida.

Amb aquests pneumàtics hi vàrem fer uns 3000 km més
, amb unes sensacions que no em vàren agradar gens.
La moto virava excessivament, caient cap a dins de la corba de forma exagerada (segons el meu gust). A mitja corba no se t'acudis deixar una mà del manillar perque amb l'altre era quasi impossible mantenir la traçada.[/quote]

Entenc que si els pneus estaven a mitja vida i ni has fet 3.000 mes, el total de la durada ha estat de 6.000 qms. trobo que han durat molt poc.

Jo n'he gastat molts jocs de pneus Z6 i en la Pan € em solien durar uns 10.000 qms. i a vegades els canviava aprofitant que portava el moto a fer la revisió dels 10.000 per canviar oli etc. i feia canviar-los encara que podrien haver fet alguns quilometres mes aprofitant que tenia el moto al taller i m'estalviava un altra viatge

Ara a la VFR1200F també els hi porto i amb un joc vaig arribar als 7.300 i els vaig canviar perqué venien vacances i el taller tancava, tot i això i podria haver arribat als 8.000.

En quant a lo de que la moto vira i cau als revolts i no pots deixar la ma del manillar, jo no he notat mai aquestes sensacions i molts companys han vist com a vegades faig moltíssims revolts enllaçats només amb una mà, però be tots tenim la nostra manera de conduir.

Esperarem que ens dius dels Battlax BT23 GT, per tal com ho dius i els comentaris dels companys, a lo millor em decideixo a provar-los.

Gràcies per l'informació.

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. set. 17, 2010 4:11 pm

NO pot ser que estiguessins molt esglaonats els z6? vull dir que igual els proves de nou en nou i les sensacions són totalment diferents.
Ja ens diras que tal dels BT23...

A mi el del darrera de la ST m'ha durat 8500km ....cada vegada duren menys els pneumatics :crys :crys
Ex ...moltes coses

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. set. 17, 2010 4:17 pm

Gearbox,
Els pneumàtics que portaves, potser no els hi quedava mitja vida. I al final estaven força "triangulats". A mi em passa darrerament i és per que apuro la frenada (tinc frenada compensada, i de vegades només toco al davant).

Quan un pneumàtic està triangulat, cau de cop i la moto és de molt mal governar en revolts.

Esperaré a veure el nous pneumàtics, merci ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » dv. set. 17, 2010 4:46 pm

[quote user="Steelman" post="137455"]NO pot ser que estiguessins molt esglaonats els z6? vull dir que igual els proves de nou en nou i les sensacions són totalment diferents.[/quote]

Potser sí que ho estaven, però abans de comprar la moto m'els vaig mirar molt i no hi vaig veure res d'estrany... :???:

[quote user="Kel" post="137460"]Gearbox,
Els pneumàtics que portaves, potser no els hi quedava mitja vida. I al final estaven força "triangulats". A mi em passa darrerament i és per que apuro la frenada (tinc frenada compensada, i de vegades només toco al davant).
[/quote]

La RT també porta frenada compensada i aquest joc que porto ara (BT21) no s'ha gastat gaire del davant, i el que s'ha gastat ho ha fet de forma molt regular. De fet el del davant està quasi com nou. :roll: Deu ser que el paralever respecte més el pneumàtic.

Bé... ja veurem quin resultat dona aquest BT23.
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 17, 2010 4:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. set. 17, 2010 8:02 pm

Holaaa,

[quote user="Alucinamaripili" post="137430"]Eaperaré el teu parer, per posar-lo o no a la Pan€.[/quote]

Juraria que no fan en les mides de la Pan :halfcry , però estaria be poder-los provar.

:???: :???:
Sort,

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. set. 17, 2010 8:34 pm

Acabo d'anar a buscar la moto al mecànic que m'ha posat un altra joc de Z6 (aquesta vegada sense Interact) i li he comentat dels pneus Battlax, i segons ell ( i ho subratllo) diu que estan pensats per fer tirades rectes mes que no pas revolts. I, segons ell, no els aconsella per el tipus de carreteres que solem fer la majoria de gent de Mototurisme es a dir amb molts de revolts.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. set. 17, 2010 8:45 pm

[quote user="James Bond" post="137566"]Acabo d'anar a buscar la moto al mecànic que m'ha posat un altra joc de Z6 (aquesta vegada sense Interact....) [/quote]

Hooombreeeeee!!!! és que quan vaig llegir que t'havies posat els Interact..... :roll:

Aviam si aquests són finalment escaients per la VFR. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. set. 17, 2010 10:14 pm

Holaaaa,

[quote user="James Bond" post="137566"]Acabo d'anar a buscar la moto al mecànic que m'ha posat un altra joc de Z6 (aquesta vegada sense Interact) i li he comentat dels pneus Battlax, i segons ell ( i ho subratllo) diu que estan pensats per fer tirades rectes mes que no pas revolts. I, segons ell, no els aconsella per el tipus de carreteres que solem fer la majoria de gent de Mototurisme es a dir amb molts de revolts.

Vsssssss
007[/quote]

Ja fas be en subratllar “segons ell”. Segons el teu mecànic ves a saber on hauria de ser jo a aquestes alçades desprès 180.000 km, fets la majoria amb Batlax i una gran part d’ells en revolts de tota mena, però potser es jo sempre condueixo molt tranquil, oi James?

De totes maneres el teu mecànic no li falta raó, doncs la sèrie Batlax no es pas la esportiva de la marca. Si ens queixem de la poca durada d’aquestos, no vegis si hi posem una goma mes tova!!!

:( :( :(
Sort,

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. set. 17, 2010 10:17 pm

Tot aixo es molt teoric ..
L'altre dia el JaviHospitalet deia..i amb molta raó.
Que ell li duraven molt pocs els pneumatics pq era una gova tova esportiva...pero a l'hora de la veritat, l'Albert amb la Pan amb rodes mes de turisme, jo amb la tenere, amb unes rodes mixtes asfaltiques,....doncs acabem anant al mateix ritme.

Amb aixo vull dir que, segurament aquest mecanic ha mirat les propietat d´auqesta moto i diu que son diriges i construides pensant en un tipus de conducció X, pero a lhora de la veritat si no ets en Pedrosa no notes la diferencia.

PD: He dit el Pedrosa, pq aquest si no te la moto al 100% al seu gust no tira. Altres com el Rossi, tira amb el que li donis ;)
Ex ...moltes coses

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. set. 17, 2010 10:18 pm

[quote user="Albert" post="137615"]
Ja fas be en subratllar “segons ell”. Segons el teu mecànic ves a saber on hauria de ser jo a aquestes alçades desprès 180.000 km, fets la majoria amb Batlax i una gran part d’ells en revolts de tota mena, però potser es jo sempre condueixo molt tranquil, oi James?

De totes maneres el teu mecànic no li falta raó, doncs la sèrie Batlax no es pas la esportiva de la marca. Si ens queixem de la poca durada d’aquestos, no vegis si hi posem una goma mes tova!!!

:( :( :([/quote]

Per el que dedueixo i amb el que dius els BT020 i els 021 que portaves son Battlax ?

Es que me n'entero ara, per mi eren només BT020 a seques i no n'havia sentit a parlar mai del nom de Battlax, per això li he preguntat
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. set. 18, 2010 9:50 am

[quote user="James Bond" post="137621"]

Per el que dedueixo i amb el que dius els BT020 i els 021 que portaves son Battlax ?

Es que me n'entero ara, per mi eren només BT020 a seques i no n'havia sentit a parlar mai del nom de Battlax, per això li he preguntat[/quote]

Bridgestone sèrie BT: sèrie Battlax Touring
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » ds. set. 18, 2010 10:55 pm

[quote user="Randy-650" post="137680"] Bridgestone sèrie BT: sèrie Battlax Touring[/quote]

Molt bé, Randy... ho anava a posar jo però se m'has avançat !! ;)
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”