Flipareu Amb La Facturilla Jejeje

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Jordivfr
Presentats
Entrades: 400
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Flipareu Amb La Facturilla Jejeje

Entrada Autor: Jordivfr » dj. set. 16, 2010 4:44 pm

Ja ho he trobat va sortir publicat al suplement Escape de la Vanguardia el 24 de març de 2002 a la pàgina 24.

http://hemeroteca.lavanguardia.es/previ ... l%20vectra

Deia que els models de gasoi només tenien que anar al taller cada 50.000 Km :eyes

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 16, 2010 4:52 pm

[quote user="Jordivfr" post="137178"]Ja ho he trobat va sortir publicat al suplement Escape de la Vanguardia el 24 de març de 2002 a la pàgina 24.

http://hemeroteca.lavanguardia.es/previ ... l%20vectra

Deia que els models de gasoi només tenien que anar al taller cada 50.000 Km :eyes[/quote]

Exacte, aquest model volia dir jo.

Gràcies. :D

EDITO: Això és de l'any 2002. Jo deia un cotxe actual, no recordo si era dels nous Saab o un Opel. :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jordivfr
Presentats
Entrades: 400
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Jordivfr » dj. set. 16, 2010 4:57 pm

Tant és Saab o Opel, totes dues eren de General Motors fins aquest any que General Motors s'ha tret de sobre Saab.

Suposo que si a l'any 2002 ja podien oferir aquest terminis de manteniment avui dia també podran.

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dv. set. 17, 2010 9:03 am

ho sento per si a algu li molesta, pero no trobo correcte introduir temes que no tenen res a veure amb el contingut inicial.

Sempre hi ha l'opció de obrir un nou tema i xerrar de lo que es vulgui, que hi ha llibertat per fer-ho :enfadat
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. set. 17, 2010 10:44 am

[quote user="Atramuntanat" post="137396"]ho sento per si a algu li molesta, pero no trobo correcte introduir temes que no tenen res a veure amb el contingut inicial.
Sempre hi ha l'opció de obrir un nou tema i xerrar de lo que es vulgui, que hi ha llibertat per fer-ho :enfadat[/quote]

borro el que he dit i demano disculpes publicament tal i com t'he dit que faria.....t'aseguro que no volia molestar :???:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 17, 2010 4:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. set. 17, 2010 4:35 pm

Francesc, les altres revisions les havies fetes al mateix taller o en d'altres?
Ex ...moltes coses

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. set. 17, 2010 8:01 pm

EDITAT

Espero que em duri molt, la moto, perquè n'estic molt content, però un dels criteris a l'hora de triar la propera serà el kilometratge entre manteniments. Segur. Tant per preu, que són exagerats, com per comoditat.
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 21, 2010 10:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. set. 17, 2010 8:05 pm

Si voleu parlar de la duracio dels manteniments dels cotxes, obriu un altre post.

[quote user="Atramuntanat" post="137396"]ho sento per si a algu li molesta, pero no trobo correcte introduir temes que no tenen res a veure amb el contingut inicial.

Sempre hi ha l'opció de obrir un nou tema i xerrar de lo que es vulgui, que hi ha llibertat per fer-ho :enfadat[/quote]
Ex ...moltes coses

Atramuntanat
Presentats

Entrada Autor: Atramuntanat » dv. set. 17, 2010 9:51 pm

[quote user="Steelman" post="137466"]Francesc, les altres revisions les havies fetes al mateix taller o en d'altres?[/quote]

en aquest he fet a la 1200 i a un parell d'escooters, encara que he fat en altres llocs i a altres vehicles

per mes inri, al costat d'aqui hi ha un Autoequip amb un cartell gegant que diu : Canvi d'oli per 25 €....i a mi 250....
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. set. 17, 2010 10:15 pm

a veure em sembla que despres de veure que es una 1200 (pensava que era una 650 mono) no es ni car ni barat rodes a part es clar,li han de fer el reglatge de valvules li han de canviar els liquids de frens si te ABS per anar be o sigui que tot depen del que hagin fet,jo acavo de fer la dels 30000 tots els liquids i filtres, reglatge de valvules i pneumatic de radera,ja et pots imaginar,tindre-les en ordre val quartos i com diu aquell, sarna con.....
Imatge

Atramuntanat
Presentats

Entrada Autor: Atramuntanat » dv. set. 17, 2010 10:23 pm

[quote user="Kpeps" post="137405"][quote user="Atramuntanat" post="137396"]ho sento per si a algu li molesta, pero no trobo correcte introduir temes que no tenen res a veure amb el contingut inicial.

borro el que he dit i demano disculpes publicament tal i com t'he dit que faria.....t'aseguro que no volia molestar :???:[/quote]

no passa res, un mal dia el te tothom, em refereixo a mi ....
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Atramuntanat
Presentats

Entrada Autor: Atramuntanat » dv. set. 17, 2010 10:26 pm

[quote user="Kpeps" post="137616"]a veure em sembla que despres de veure que es una 1200 (pensava que era una 650 mono) no es ni car ni barat rodes a part es clar,li han de fer el reglatge de valvules li han de canviar els liquids de frens si te ABS per anar be o sigui que tot depen del que hagin fet,jo acavo de fer la dels 30000 tots els liquids i filtres, reglatge de valvules i pneumatic de radera,ja et pots imaginar,tindre-les en ordre val quartos i com diu aquell, sarna con.....[/quote]

el meu cas es nomes un canvi d'oli, puro y duro, amb el seu filtre, res de liquids, ni valvulina, de totes formes, si ho proveu de fer, canviar dos rodes y buidar el carter, no passa d'1 misserable hora. es el que m'havien cobrat sempre, i el que tardaria jo (que no soc mecanic profesional), si que em va mosquejar que em diguessin que "tu tranquil, que a la propera ja ho arreglarem!" vol dir que admeten que s'han passat.
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. set. 17, 2010 10:46 pm

[quote user="Atramuntanat" post="137629"][quote user="Kpeps" post="137616"]a veure em sembla que despres de veure que es una 1200 (pensava que era una 650 mono) no es ni car ni barat rodes a part es clar,li han de fer el reglatge de valvules li han de canviar els liquids de frens si te ABS per anar be o sigui que tot depen del que hagin fet,jo acavo de fer la dels 30000 tots els liquids i filtres, reglatge de valvules i pneumatic de radera,ja et pots imaginar,tindre-les en ordre val quartos i com diu aquell, sarna con.....[/quote]

el meu cas es nomes un canvi d'oli, puro y duro, amb el seu filtre, res de liquids, ni valvulina, de totes formes, si ho proveu de fer, canviar dos rodes y buidar el carter, no passa d'1 misserable hora. es el que m'havien cobrat sempre, i el que tardaria jo (que no soc mecanic profesional), si que em va mosquejar que em diguessin que "tu tranquil, que a la propera ja ho arreglarem!" vol dir que admeten que s'han passat.[/quote]

si,es aixi es molt exagerat,sens dubte,jo sempre demano pressupost i crec que s'ha de fer sempre,per saber el que faran i el que valdra,aixo nomes es un consell,perque lo important es gaudir de la moto.
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dl. set. 20, 2010 7:35 pm

[quote user="Gs12 red" post="137099"][quote user="Randy-650" post="136885"][quote user="Kpeps" post="136870"].....tens per fer la revisio dels 10000 sense problemes....[/quote]

Home, avui en dia tots els cotxes de gamma mitjana han de passar la revisió als 30.000 km, no als 10.000. I l'altre dia en vaig veure un que deia que es tenia que canviar als......50.000 km! :eyes[/quote]

aaaaaala SAGERAO !!

no hi cap oli de motor que aguanti 50000 Kms. es una bogeria per molt API-SJ o LLo4 que sigui :tremolant hi han marques de cotxes (p ex. el Volvo de la meva dona i d´altres ) que diuen cada 30000 o una vegada l´any , però al meu parer son ja massa quilòmetres encara que tots estiguin fets per autopista.[/quote]

El grup VAG incorpora,des de ja fa una pila d'anys el servei "Long Life" mitjançant el qual l'espai de temps entre revisions s'estira considerablement gràcies a que el CAN BUS es capaç de mesurar valors d'una pila de sensors addicionals els quals s'utilitzen per fer un mapa de les condicions de funcionament del motor. D'aquesta manera ha desaparegut el valor quilomètric fix que, al assolir-lo, havíem d'anar a fer "la revisió".

Ara es un terme variable que ve donat per les característiques de càrrega a la que ha estat sotmès el motor. Això si, com que (encara) no inclou espectròmetres per valorar l'estat del lubricant, s'utilitza un oli especial anomenat "Long Life", el qual garanteix que el cotxe pugui fer moltíssims quilòmetres entre revisions sense patir per la degradació d'aquest component. El que si que es mesuren son els gasos que passen per la vàlvula EGR per saber si contenen massa lubricant.

Amb tot això i una conducció suau son possibles uns canvis d'oli que s'acosten als 70.000 entre intervals. (sempre i quant passin menys de 365 dies, que es la data límit)

Personalment no hi crec gaire, ja se que per als que porteu el cotxe al taller es un estalvi però obrir el capó un cop cada 70.000 quilòmetres...........

Per desactivar aquesta opció has de connectar la màquina de diagnosis i posar-ho en modus "manual". Des d'aquest moment, els intervals de revisions apareixen cada 15.000 quilòmetres.

Des de la meva ignorància, em sembla que la cosa va per aquí.

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”