Tots els fabricants mundials de pneumàtics
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Tots els fabricants mundials de pneumàtics
Estava mirant per la red tots els fabricants mundials de pneumàtics. Quants són xinesos????? :roll:
Apart dels mundialment famosos....
BRIDGESTONE
CONTINENTAL
DUNLOP
GOODYEAR
MICHELIN
PIRELLI
Hi han tots aquests: :eyes
ACHILLES
ADMIRAL
AURORA
AUSTONE
AUTOGUARD
AVON
BARUM
BCT
BF GOODRICH
BLACKSTONE
CEAT
CHENG SHIN
COOPER
CORSA
DAYTON
DEBICA
DELFIN
DOUBLE STAR
DURUN
ELECTRA
EUROTEC
EURO TYFOON
FALKEN
FATE
FEDERAL
FIRESTONE
FORTUNA
FULDA
FULLRUN
GENERAL TIRE
GERUTTI
GISLAVED
GOLDEN TYRE
GOODRIDE
GREMAX
GT RADIAL
HANKOOK
HERCULES
HIFLY
INFINITY
JINYU TIRE
KELLY
KENDA
KINFOREST
KINGSTAR
KINGS TIRE
KLEBER
KORMORAN
KUMHO
LINGLONG
MABOR
MARANGONI
MARSHAL
MASTERCRAFT
MASTERSTEEL
MATADOR
MAXTREK
MAXXIS
METEOR
MILESTONE
MINERVA
NANKANG
NEXEN
NOKIAN
NOVEX
PEGASUS
REGAL
RIKEN
ROADHOG
ROADSTONE
ROCKSTONE
ROTALLA
SAILUN
SAVA
SEMPERIT
SILVERSTONE
SIME
SIMEX
SONAR
SPORTIVA
STRATA
STUNNER
SUMO FIRENZA
SUNEW
SUNNY
TIGAR
TOYO
TRAYAL
TRIANGLE
UNIROYAL
VIKING
VREDESTEIN
WANLI
WEST LAKE
YOKOHAMA
Apart dels mundialment famosos....
BRIDGESTONE
CONTINENTAL
DUNLOP
GOODYEAR
MICHELIN
PIRELLI
Hi han tots aquests: :eyes
ACHILLES
ADMIRAL
AURORA
AUSTONE
AUTOGUARD
AVON
BARUM
BCT
BF GOODRICH
BLACKSTONE
CEAT
CHENG SHIN
COOPER
CORSA
DAYTON
DEBICA
DELFIN
DOUBLE STAR
DURUN
ELECTRA
EUROTEC
EURO TYFOON
FALKEN
FATE
FEDERAL
FIRESTONE
FORTUNA
FULDA
FULLRUN
GENERAL TIRE
GERUTTI
GISLAVED
GOLDEN TYRE
GOODRIDE
GREMAX
GT RADIAL
HANKOOK
HERCULES
HIFLY
INFINITY
JINYU TIRE
KELLY
KENDA
KINFOREST
KINGSTAR
KINGS TIRE
KLEBER
KORMORAN
KUMHO
LINGLONG
MABOR
MARANGONI
MARSHAL
MASTERCRAFT
MASTERSTEEL
MATADOR
MAXTREK
MAXXIS
METEOR
MILESTONE
MINERVA
NANKANG
NEXEN
NOKIAN
NOVEX
PEGASUS
REGAL
RIKEN
ROADHOG
ROADSTONE
ROCKSTONE
ROTALLA
SAILUN
SAVA
SEMPERIT
SILVERSTONE
SIME
SIMEX
SONAR
SPORTIVA
STRATA
STUNNER
SUMO FIRENZA
SUNEW
SUNNY
TIGAR
TOYO
TRAYAL
TRIANGLE
UNIROYAL
VIKING
VREDESTEIN
WANLI
WEST LAKE
YOKOHAMA

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Re: Tots Els Fabricants Mundials De Pneumàtics
Et puc dir que per aqui circulen les següents marques:
AURORA
CORSA
DEBICA
DELFIN
FORTUNA
GENERAL TYRE
LINGLONG
MARSHAL
NANKANG
RIKEN
SAVA
WANLI
AURORA
CORSA
DEBICA
DELFIN
FORTUNA
GENERAL TYRE
LINGLONG
MARSHAL
NANKANG
RIKEN
SAVA
WANLI
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
METZELER (no és xinès, és alemany, i no sé on fabrica)
Xepe71 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 09, 2010 10:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Joan XT" post="141350"]Et puc dir que per aqui circulen les següents marques:....[/quote]
Els AVON, també
Els AVON, també
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="xepe71" post="141356"]METZELER (no és xinès, és alemany, i no sé on fabrica)[/quote]
Tens raó, m'he deixat els Metzeler. :oops:
Tens raó, m'he deixat els Metzeler. :oops:

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
en aquesta llista que has posat hi han moltes marcas de pneumatics que no son molt conegudes,pero que els vas mirant i els asocias en disciplines molt especifiques,moltes d'EE-UU,altres del est d'Europa i altres Asiatiques entre les que hi han Japoneses que s'han menjat primeres marcas mundials en volum de vendes.sens dubte si que ni han si.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="xepe71" post="141356"]METZELER (no és xinès, és alemany, i no sé on fabrica)[/quote]
es Alemanya i fabrica a alla,anys enrera una BMW nomes equipava aquest marca la serie me 11,33,55,i en trail anaven molt be pero no recordo quins eren els models, a Barcelona las Scoopy 75 eren les reinas de las rotondas amb aquesta marca i durava tant el pneumatic que es trencava abans que gastava.
http://www.metzelermoto.es/web/about-us ... fault.page
es Alemanya i fabrica a alla,anys enrera una BMW nomes equipava aquest marca la serie me 11,33,55,i en trail anaven molt be pero no recordo quins eren els models, a Barcelona las Scoopy 75 eren les reinas de las rotondas amb aquesta marca i durava tant el pneumatic que es trencava abans que gastava.
http://www.metzelermoto.es/web/about-us ... fault.page
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 10, 2010 9:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="141376"][quote user="xepe71" post="141356"]METZELER (no és xinès, és alemany, i no sé on fabrica)[/quote]
Tens raó, m'he deixat els Metzeler. :oops:[/quote]
i els de la sabata amb alas ??? ;) ;) ;)
Tens raó, m'he deixat els Metzeler. :oops:[/quote]
i els de la sabata amb alas ??? ;) ;) ;)
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="141379"]en aquesta llista que has posat hi han moltes marcas de pneumatics que no son molt conegudes,pero que els vas mirant i els asocias en disciplines molt especifiques.........[/quote]
Com ara els MATADOR, que tot i que són de cotxes els fan servir molts equips oficials al mundial de rallys. En canvi en els campionats de velocitat de motos d'arreu del món sols fan servir marques reconegudes per tothom. :shock: Per això estic esperant si algun fabricant com Matador, Marangoni o Falken treuen pneumàtics per moto. :roll:
Com ara els MATADOR, que tot i que són de cotxes els fan servir molts equips oficials al mundial de rallys. En canvi en els campionats de velocitat de motos d'arreu del món sols fan servir marques reconegudes per tothom. :shock: Per això estic esperant si algun fabricant com Matador, Marangoni o Falken treuen pneumàtics per moto. :roll:

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Kpeps" post="141380"][quote user="xepe71" post="141356"]METZELER (no és xinès, és alemany, i no sé on fabrica)[/quote]
http://www.metzelermoto.es/web/about-us ... fault.page[/quote]
També fabriquen a altres llocs ... p.ex. al Brasil :(
Jo abans a la K75 sempre hi posava Metlezer Lasertec fins que un dia el pneumatiquista em dir que s'havien trobat amb problemes amb pneumàtics de cross que se'ls desenganxaven els tacs de una emesa del Brasil :eyes
http://www.metzelermoto.es/web/about-us ... fault.page[/quote]
També fabriquen a altres llocs ... p.ex. al Brasil :(
Jo abans a la K75 sempre hi posava Metlezer Lasertec fins que un dia el pneumatiquista em dir que s'havien trobat amb problemes amb pneumàtics de cross que se'ls desenganxaven els tacs de una emesa del Brasil :eyes
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Tots els fabricants mundials de pneumàtics
Holaaa,
La veritat es que tampoc se fins a quin punt es pot fer massa cas del origen del pneumàtics. Conec a una persona que va anar per feina a una fàbrica de una primera marca del Japó i s’hi va trobar que també hi havien pneumàtics de una primera marca americana. :eyes :eyes
La veritat es que tampoc se fins a quin punt es pot fer massa cas del origen del pneumàtics. Conec a una persona que va anar per feina a una fàbrica de una primera marca del Japó i s’hi va trobar que també hi havien pneumàtics de una primera marca americana. :eyes :eyes
Sort,
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Albert" post="141520"]Holaaa,
La veritat es que tampoc se fins a quin punt es pot fer massa cas del origen del pneumàtics. Conec a una persona que va anar per feina a una fàbrica de una primera marca del Japó i s’hi va trobar que també hi havien pneumàtics de una primera marca americana. :eyes :eyes[/quote]
a veure,al lateral del pneumatic tenim un ''MADE IN'',Germany,Brasil,Japan.....aixo son normes internacionals,em sembla que ha de ser aixi.
La veritat es que tampoc se fins a quin punt es pot fer massa cas del origen del pneumàtics. Conec a una persona que va anar per feina a una fàbrica de una primera marca del Japó i s’hi va trobar que també hi havien pneumàtics de una primera marca americana. :eyes :eyes[/quote]
a veure,al lateral del pneumatic tenim un ''MADE IN'',Germany,Brasil,Japan.....aixo son normes internacionals,em sembla que ha de ser aixi.
- Randy-650
- Presentats
Re: Tots els fabricants mundials de pneumàtics
Kpeps, tu que ets de Manresa, aviam si pots respondre'm aquesta pregunta: els pneumàtics Pirelli que podem comprar a qualsevol taller, són fets a la fàbrica Pìrelli de Manresa? :shock:

- Kpeps
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="141538"]Kpeps, tu que ets de Manresa, aviam si pots respondre'm aquesta pregunta: els pneumàtics Pirelli que podem comprar a qualsevol taller, són fets a la fàbrica Pìrelli de Manresa? :shock:[/quote]
tens que estar de broma fent aquest pregunta :roll: :roll: :roll: aquesta fabrica per desgracia ja l'han tancat.
tens que estar de broma fent aquest pregunta :roll: :roll: :roll: aquesta fabrica per desgracia ja l'han tancat.
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="141564"]
tens que estar de broma fent aquest pregunta :roll: :roll: :roll: aquesta fabrica per desgracia ja l'han tancat.[/quote]
Jo sé que fa anys que tenien problemes, però que arribés a tancar...... :oops:
Així va el país. :enfadat
tens que estar de broma fent aquest pregunta :roll: :roll: :roll: aquesta fabrica per desgracia ja l'han tancat.[/quote]
Jo sé que fa anys que tenien problemes, però que arribés a tancar...... :oops:
Així va el país. :enfadat

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Jo l'última informació que tinc és que ha quedat com a magatzem regulador, no se si és correcte.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Kpeps" post="141531"]
a veure,al lateral del pneumatic tenim un ''MADE IN'',Germany,Brasil,Japan.....aixo son normes internacionals,em sembla que ha de ser aixi.[/quote]
No t’ho discutiré pas això, però saps si Good Year te o ha tingut fàbriques al japó?
:roll: :roll:
a veure,al lateral del pneumatic tenim un ''MADE IN'',Germany,Brasil,Japan.....aixo son normes internacionals,em sembla que ha de ser aixi.[/quote]
No t’ho discutiré pas això, però saps si Good Year te o ha tingut fàbriques al japó?
Sort,
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Albert" post="141675"]Holaaa,
[/quote]
segons sembla com a minim de I+D
Otras instalaciones. Goodyear posee y opera tres instalaciones de investigación y desarrollo y centros técnicos:
Centro de la técnica en Kobe, Japón (una joint venture con Sumitomo Rubber Industries)
Goodyear también posee seis motivos de pruebas de neumáticos, en las siguientes áreas:
JARI Ibaraki, Japón
per cert una pagina interesant per qui s'ho vulgui mirar
http://www.circulaseguro.com/conduccion ... -neumatico
segons sembla com a minim de I+D
Otras instalaciones. Goodyear posee y opera tres instalaciones de investigación y desarrollo y centros técnicos:
Centro de la técnica en Kobe, Japón (una joint venture con Sumitomo Rubber Industries)
Goodyear también posee seis motivos de pruebas de neumáticos, en las siguientes áreas:
JARI Ibaraki, Japón
per cert una pagina interesant per qui s'ho vulgui mirar
http://www.circulaseguro.com/conduccion ... -neumatico
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 12, 2010 1:44 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="141633"]Jo l'última informació que tinc és que ha quedat com a magatzem regulador, no se si és correcte.[/quote]
no ho se pas :???:
no ho se pas :???: