Punys calefectables Oxford. COMPRA CONJUNTA (Pagina 2)

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Punys calefectables Oxford. COMPRA CONJUNTA (Pagina 2)

Entrada Autor: Steelman » dv. nov. 19, 2010 9:11 am

Ok Indi, ja em diras algo.
Ex ...moltes coses

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Punys Calefectables Oxford. COMPRA CONJUNTA (Pagina 2)

Entrada Autor: Molinenc » dv. nov. 19, 2010 6:52 pm

Ei! Jo ja els tinc instal·lats, i de conya tu! quina canya! i com escalfen els malparits!, ho haig de portar a 40% si no m'agobia l'escalfor tu!

Al final, parlant amb el mecànic, ho em instal·lat sense el famos relé. Ell m'ha aconsellat que no el poses, entre d'altres coses perque com tot el tema elèctric, abans de tot passa per la centraleta, ell es partidari de no posar entrebancs.

El que si que penso que s'ha de fer quan un apaga la moto, es parar manualment els punys, i no fiar-se de que si apagues la moto s'apagaràn (tinguis o no tinguis el relé instal·lat).

Per cert, per comparar preus, el mecànic m'ha cobrat 47 euros de mà d'obra per instal·lar els punys. Ja em direu que us han cobrat a vosaltres. (no se si es car o barat)

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. nov. 19, 2010 7:11 pm

[quote user="AT" post="147191"]

Per cert, per comparar preus, el mecànic m'ha cobrat 47 euros de mà d'obra per instal·lar els punys. Ja em direu que us han cobrat a vosaltres. (no se si es car o barat)[/quote]

Car. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » ds. nov. 27, 2010 1:31 pm

Doncs avui he anat a instal.lar els punys i alguna cosa mes i la veritat és que el dia l'he encertat, aquest matí quan anava cap a Lleida la temperatura ambient era de 4 a 5 graus sota zero :tremolant (d'ambient res, no hi havia ni una ànima ). Per treure els punys han utilizat la pistola d'aire i han sortit a la primera, no em ficat el rele, m'ha dit que no calia. El preu no ho puc dir exacte perquè en fer altres coses i a la factura la mà d'obra és el total de tot la feina realitzada però crec que serà com el que li han cobrat ha AT. Al sortir del taller l'he connectat i la veritat que escalfen molt però he tingut la sensació que triguen una mica en escalfar-se, és veritat? Aquesta nit he de fer un trajecte de 60km, a veure com anira. La única pega que li he vist és que la part que queda exposada a l'aire que per molts punys que portis .... però sempre quedarà les manoples.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » ds. nov. 27, 2010 4:36 pm

Joan, jo a la BMW, portava els punys i fins que no hi vaig "afegir" les manoples la cosa no va millorar de debò.
Passa una cosa, per molt que el puny t'escalfi la ma per la part interna, la que queda més exposada al fred és justament la externa i llavors és una sensació extranya, de tenir les mans fredes però estar agafat a una cosa calenta :roll:
A més a més, has de portar uns guants gruixuts i això fa que notis menys l'escalfor dels punys també.
En canvi, amb les manoples, et pots permetre el luxe de portar uns guants més prims, amb la qual cosa, notes més l'escalfor del puny i la manopla fa que es crei una mena de "micro-clima" que es manté calent faci el fred que faci.
Per mi és la combinació guanyadora ja que sempre he patit molt amb el fred a les mans :tremolant
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Joan XT
Presentats

Entrada Autor: Joan XT » ds. nov. 27, 2010 11:47 pm

Bé després de realitzar els 60km ha una temperatura ambient de 0 a 1 graus positius uns quants km més i tinc de parar, les puntes dels dits em marcaven reserva, també he de dir que els guants que utilitzava eren d'entretemps. Una cosa que m'ha cridat l'atenció és que hi ha hagut un moment que em semblava que afluixava la calentor, vull pensar que ha estat un moment de relaxació i no apretava prou els punys, algú li ha passat el mateix? té relació amb el fet de que no li hem posat el rele?
Imatge

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » ds. nov. 27, 2010 11:52 pm

Jo de moment estic molt content amb els punys. Si que coincideixo amb Grum, que les mans per dins estan a una temperatura i per fora a una altre...però coi, n'estic més que content.

De totes maneres, el que jo busco amb els punys calefactables no es portar les mans calentes, si no, no portarles fredes, i de moment això ho tinc solucionat.

Si que segur que les manoples t'acaben de solucionar el problema del fred, però com que estem en un païs que fred (el que es diu fred, fred) no en fa gaire, i si ho fa es durant pocs dies a l'any...penso que amb aquests fantàstics punys que em agafat n'hi ha prou i de sobres....total, jo els poso al 40%, perque per a mi, a 75% ja escalfen massa.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Punys calefectables Oxford. COMPRA CONJUNTA (Pagina 2)

Entrada Autor: Steelman » dv. des. 03, 2010 5:29 pm

Ja els tinc posats.
M'els varen posar l´altre dia. Del preu millor callo, 92€ per posar-los! :crys :crys :crys :crys

Aixó si, escalfen molt. Jo normalment tots els punys que portava fins ara sempre els posava al maxim.
Aquests amb guants inclossos em cremo!!
Ex ...moltes coses

Joan XT
Presentats

Entrada Autor: Joan XT » dv. des. 03, 2010 5:58 pm

[quote user="Steelman" post="148541"]M'els varen posar l´altre dia. Del preu millor callo, 92€ per posar-los! :crys :crys :crys :crys

[/quote]
Que li deus alguna cosa al mecànic? :shock:
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”