Algú Porta Pilot Road 3 ?
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Algú Porta Pilot Road 3 ?
La setmana passada vaig canviar la roda del davant de la Pan, volia provar els Pilot Road 3 però no tenien les mides que nessitava i al vaig posar una Pilot Road 2 com he fet en els últims canvis.
No vaig canviar la del darrera perquè encara podien aguantar 3.000 qms més i ja els he fet anant i tornant de Nürburgring i he tornat amb la roda del darrera ben apurada, he encarregat una Pilot Road 3, avui me la munten ;)
Després de tot aquest rotllo ... :roll:
Algú porta Pilot Road 3 ?
N'esteu contents ?
Realment duren més que las PR2 ?
En moll van millor que les PR2 ?
Merci ;)
No vaig canviar la del darrera perquè encara podien aguantar 3.000 qms més i ja els he fet anant i tornant de Nürburgring i he tornat amb la roda del darrera ben apurada, he encarregat una Pilot Road 3, avui me la munten ;)
N'esteu contents ?
Merci ;)
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
Re: Algú Porta Pilot Road 3 ?
Doncs no hose a casa duen pilot road i pilot road 2 si son = de bones que aquestes no crec que tinguis cap problema.
et deixo un review en video :
et deixo un review en video :
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Ramon" post="159386"]..... i ja els he fet anant i tornant de Nürburgring i he tornat amb la roda del darrera ben apurada, he encarregat una Pilot Road 3, avui me la munten ;)
[/quote]
Vas pagar per donar una volta al circuït amb la Pan????????? :shock:
Un dels meus somnis, anar a fer tandes allí, però amb un Cayman o amb un GT-R.
[/quote]
Vas pagar per donar una volta al circuït amb la Pan????????? :shock:
Un dels meus somnis, anar a fer tandes allí, però amb un Cayman o amb un GT-R.

- Ra-mon
- Presentats
No Randy, no vaig donar cap volta al circuit amb la Pan ;)
Vam estar a Altes Elefantentreffen el passat cap de setmana :D
De tota manera sembla ser que es pot donar una volta al circuit vell que té 20 i pico de kms pagant uns poc euros (almenys això ens va dir un fam de Ramshtat (?) que teniem al a tenda del costat) però no ho vam ni provar. :mrgreen:
Vam estar a Altes Elefantentreffen el passat cap de setmana :D
De tota manera sembla ser que es pot donar una volta al circuit vell que té 20 i pico de kms pagant uns poc euros (almenys això ens va dir un fam de Ramshtat (?) que teniem al a tenda del costat) però no ho vam ni provar. :mrgreen:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Jo he posat els BT023 i estic molt content del rendiment, sembla que duraran més de 5.000qms, que per mí ja és moltíssim.
Els pilot road no els he provat mai, ja diràs què tal van.
Els pilot road no els he provat mai, ja diràs què tal van.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Alucinamaripili" post="159555"]Jo he posat els BT023 i estic molt content del rendiment, sembla que duraran més de 5.000qms, que per mí ja és moltíssim.
[/quote]
Recorda revisar abans de cada sortida la pressió: 2.9 i 3.0
[/quote]
Recorda revisar abans de cada sortida la pressió: 2.9 i 3.0

- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="Ramon" post="159386"]La setmana passada vaig canviar la roda del davant de la Pan, volia provar els Pilot Road 3 però no tenien les mides que nessitava i al vaig posar una Pilot Road 2 com he fet en els últims canvis.
N'esteu contents ?
Merci ;)[/quote]
Avui els he vist en directe, si més no es veuen "diferents". Jo els Pilot Road 2 els he portat els ultims 3 canvis de roda i trobo que prestacions-kilometratge van prou bé.
Ara em toca canviar a darrera i no sé que fer.
Ramon, saps si el preu és molt diferent?
Avui en terra mullat no els has pas provat, ja explicaràs quan ho facis. :pc
N'esteu contents ?
Merci ;)[/quote]
Avui els he vist en directe, si més no es veuen "diferents". Jo els Pilot Road 2 els he portat els ultims 3 canvis de roda i trobo que prestacions-kilometratge van prou bé.
Ara em toca canviar a darrera i no sé que fer.
Ramon, saps si el preu és molt diferent?
Avui en terra mullat no els has pas provat, ja explicaràs quan ho facis. :pc
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Ra-mon
- Presentats
M'ha costat el mateix que el Pilot Road 2
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Tinc les gomes encara molt bé, però tinc clar que les properes seran unes Michelin Pilot Road 2CT i si les 3CT son encara millors, doncs les mes noves.
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 02, 2011 5:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.