A finals de juny ja estaràn llestos els primers prototips, jo me n'he quedat un per el moto i un altra per el cotxe, ambdós amb inhibidors làser (al darrera per el moto i al davant i darrera per el cotxe) :D
Vsssssssss
007
Moderador: Airald
oido Viena, Barra 2 !!!!!!!!!!James_Bond ha escrit:Avui mateix hi he parlat.![]()
A finals de juny ja estaràn llestos els primers prototips, jo me n'he quedat un per el moto i un altra per el cotxe, ambdós amb inhibidors làser (al darrera per el moto i al davant i darrera per el cotxe) :D
Vsssssssss
007
Inhibidors làser? Sona molt de pelicula de James Bond! jejeje. Ens podries passar per privat on trobar informació sobre aquestes virgueries? ;)James_Bond ha escrit:inhibidors làser (al darrera per el moto i al davant i darrera per el cotxe)
Doncs si, es per no passar de la velocitat màxima permesa. :roll: amb el cotxe , doncs ja sabeu que amb la moto no em cal..... :oops:, i es que.....s´ha de ser un bon conductor i un ciutadá respectuós amb la llei i amb la justicia, no us sembla ?????? :lol:Randy-650 ha escrit:gs12 red, que en vols un tu també???? :shock:
Jo entenc que en vol 2 (dos)gs12 red ha escrit:oido Viena, Barra 2 !!!!!!!!!!
De propaganda no en post haver vist perque no n-hi ha :DJoanF ha escrit:No sé si ho entès malament o que, però a part del preu de compra desprès tens que pagar una quota cada més no? Al menys això és lo que jo he vist en una propaganda.
miquelpericas ha escrit: Inhibidors làser? Sona molt de pelicula de James Bond! jejeje. Ens podries passar per privat on trobar informació sobre aquestes virgueries? ;)